Peseekö Terhi hiuksiaan?

Schneider

Tänään aamupäivällä laitoin tämän saman viestin, mutta ollessani töissä se oli poistettu. Tässä ei mitenkään sorreta Terhiä, joten mielestäni oli asiatonta poistaa avaukseni. Tulen laittamaan tämän aina uusiksi ja jos tämän aina poistetaan, niin otan yhteyttä Suomi24-keskustelun ylläpitoon sheriffin epäoikeudenmukaisesta kohtelusta.

Aihe:

Peseekö Terhi koskaan hiuksiaan? Pitää kovasti sitä hattua päässä, mutta en ole koskaan nähnyt hänen pesevän hiuksiaan. Aina kun Terhi menee suihkuun, niin laitan 24/7 pois, koska en halua pilata päivääni sillä näyllä. Jos joku on uhrautunut meidän kaikkien puolesta, niin voisi ystävällisesti kertoa.

Terhin hiukset näyttävät todella likaisilta ja rasvaisilta. Ilmeisesti jotain kirppuja päässä, kun raapii koko ajan päätä. Eikä Terhi muutenkaan voi olla kovin puhdas, sillä rasvahan puskee väkisin ihon läpi.

12

2155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kanssasi..

..samaa asiaa. Ihmettelin myös että Cesar oli poistanut viestiketjumme. Ilmeisesti tietyistä asioista ei saa keskustella!! Onhan sekin kannanotto. Asiallisesti ei saa keskustella, mutta muu törky palstalla sallitaan.

Cesar -isoveli- valvoo.

• mieltä...

..että se Terhin hiuksista oleva keskustelu ylitti normit. Ihan hyvä että se on poistettu. Aloitus on ihan hyvä, mutta se poiki epäasiallisia kommentteja runsain mitoin.

• Schneider
        mieltä... kirjoitti:

..että se Terhin hiuksista oleva keskustelu ylitti normit. Ihan hyvä että se on poistettu. Aloitus on ihan hyvä, mutta se poiki epäasiallisia kommentteja runsain mitoin.

Pystyykö sheriffi poistamaan yksittäisiä viestejä aiheesta? Eihän ole mitään järkeä, että asiallinen aihe poistetaan joidenkin k*sipäiden takia...

• jos haluaa
        Schneider kirjoitti:

Pystyykö sheriffi poistamaan yksittäisiä viestejä aiheesta? Eihän ole mitään järkeä, että asiallinen aihe poistetaan joidenkin k*sipäiden takia...

tänäänkin oli yhdestä viestistä poistettu kaikki vastaukset mutta avaus oli jätetty.

• niin..
        Schneider kirjoitti:

Hassua että jos yrittää itselleen selvittää jotain asiaa (tässä tapauksessa atooppisen ihon ongelmia), joku heittää väliin yhden - tai kaksi - typerää kommenttia niin koko viestiketju tuhoutuu. Itselleni takaa-ajamamme asia ei selvinnyt. Enkä viitsi sitä enää yrittää selvittää. Seuraan 24/7 kanavaa ja riittää että omin silmin näen mitä talossa tapahtuu.

• ihmettelen sitä

mitä hittoa Terhin hiusten pesu sinulle kuuluu?
      Jos tuolla asenteella katsot ohjelmaa niin turhaan maksoit 24/7 Ei se ohjelma ole mikää Kutri Sue

• Tulihan

...hyvä kommentti..HYVÄ JUTTU!!!!!!!

• Eli siis annetaan nyt sitten olla näytteenä taas joidenkin mielenkiinnon aiheista. terhi peseytyy kyllä, mutta sitähän sitä et todellisuudessa edes halunnut kysyä, eikö niin? Halusit vain provota äänestämään Terhiä pois jossain tulevassa äänestyksessä.

• toinen sefu

pitää olla puolueeton, ja julkaista suht asialliset kommentit. valitettavasti törkyä pääsee aina välistä sisään, mutta asialliset huomautukset kyllä tarkastetaan.

• Schneider

Mielestäni tämän Big Brother -aiheen sheriffi toimii hyvin ala-arvoisesti. En tiedä, mikä sinua riivaa, mutta älä pura huonoa oloa täällä.
        Saanen varmaan tehdä aiheen Terhin hiuksista tai Timon nakuhyppelyistä, mikäli teksti ei ihan karkaa käsistä? Ilmiesesti kaikissa aiheissa yritetään provota joku ulos.. vai?

En ole suurin Terhi-fani, mutta olen maksava-asiakas 24/7:ssa ja minua kiinnostaa talon asiat. Kun lukee näitä avauksia, niin ei tarvitse hirveästi Terhiä provota, sillä hän ei ole kovin suosittu.

Cesar on ilmeisesti Terhi-fani, kun on aina puolustelemassa? Sinun tehtävä ei ole määrittää, kuka saa fanittaa ja ketä, vaan pitää foorumi siistinä. Am I right?

• mutta asiaa!
        Schneider kirjoitti:

Mielestäni tämän Big Brother -aiheen sheriffi toimii hyvin ala-arvoisesti. En tiedä, mikä sinua riivaa, mutta älä pura huonoa oloa täällä.
        Saanen varmaan tehdä aiheen Terhin hiuksista tai Timon nakuhyppelyistä, mikäli teksti ei ihan karkaa käsistä? Ilmiesesti kaikissa aiheissa yritetään provota joku ulos.. vai?

En ole suurin Terhi-fani, mutta olen maksava-asiakas 24/7:ssa ja minua kiinnostaa talon asiat. Kun lukee näitä avauksia, niin ei tarvitse hirveästi Terhiä provota, sillä hän ei ole kovin suosittu.

Cesar on ilmeisesti Terhi-fani, kun on aina puolustelemassa? Sinun tehtävä ei ole määrittää, kuka saa fanittaa ja ketä, vaan pitää foorumi siistinä. Am I right?

Nyt lauantai-iltana oli taas sauna. En nähnyt tyttöjen saunomista, oliko sellaista? Jos niin Terhin hiukset olivat ainakin kuivat. Eivät näyttäneet pestyiltä ja kuivatuilta.

• Hanski

On sit kumma muoti pitää sisällä pipoa kyllä ne hiukset tykkää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      172
      4726
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      3296
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2213
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      1984
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1906
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      664
      1837
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      116
      1806
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      137
      1737
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1485
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1421
    Aihe