Jos puhutaan bb:stä ja ohjelmasta. mikä ärsyttää ja mikä ihastuttaa. Niin sanonpa vaan. Terhi se isokokoisin nainen siinä talossa, luulee ja antaa ymmärtää, meidän katsojien niin että hän on kova urheilemaan ja muutenkin niin ihana ihminen. se vaan minua ärsyttää. että se pystyy pissitämään teitä hupsuja ihmisiä silmään koska se ei oikeasti tee kilojensa eteen mitään ja vielä kehtaa peilin edessä itseään keikistellä. ja (SÄÄRIÄÄN esitellä)niin että silleen.
Mut saahan mielipiteitä olla
29
1487
Vastaukset
- kaunis mies
ja sun mielestä varmaan pitäis kaikki yli 50kiloiset viedä huussin taakse ja ampua...
olet ulkonäkörasisti!- kaunis poika
No enkö juuri selittänyt et se ON MINUN MIELIPIDE. en minä lähtis ketään ampumaan vaan se. ihminen on silmänlumetta näyttelee, ja keikistelee kuin joku prinsessa ja saa äänenne, näyttelemisellä. ja minä en vaan pidä siitä isokokoisesta naisesta siinä talossa, Sorry vaan
- kaunis iso mies
kaunis poika kirjoitti:
No enkö juuri selittänyt et se ON MINUN MIELIPIDE. en minä lähtis ketään ampumaan vaan se. ihminen on silmänlumetta näyttelee, ja keikistelee kuin joku prinsessa ja saa äänenne, näyttelemisellä. ja minä en vaan pidä siitä isokokoisesta naisesta siinä talossa, Sorry vaan
tollaset ulkonäköön perustuvat kommentit kertovat enemmän sun älykkyysosamäärästä kuin místään muusta... ulkonäkörasismi on sairaus siispä hae apua
- kaunis poika
kaunis iso mies kirjoitti:
tollaset ulkonäköön perustuvat kommentit kertovat enemmän sun älykkyysosamäärästä kuin místään muusta... ulkonäkörasismi on sairaus siispä hae apua
No voi tokiinsa kun ärsyttää. Eikö vieläkään ole selvillä. Tämä on sananvapautta. Ja mielipiteitä.
- iso mies
kaunis poika kirjoitti:
No voi tokiinsa kun ärsyttää. Eikö vieläkään ole selvillä. Tämä on sananvapautta. Ja mielipiteitä.
sun argumentit on suoraan natsisaksasta... niilläkin oli vaan mielipiteitä
kasva aikuiseksi
- Regina
Minun mielestäni Terhi on laihtunut jonkin verran siitä kun taloon tuli!!
Eikä sillä oo kuin vähän ylimääräistä vyötäröllä, aika monella meistä on!!- hermosto
Itsekin olen huomannut aivan saman asian. Terhi on selkeästi laihtunut ainakin viitisen kiloa talossa olo aikana. Ja mielestäni hän on erittäin kaunis nainen, sellainen klassisen kaunis eikä sellainen hannan tyylinen "pulloposkinen" mutta hyväkroppainen tyhjäpää. Okei, puhetavassa olisi Terhillä parantamisen varaa, koska välillä on vaikea pysyä kärryillä siinä, että mitä Terhi oikein yrittää sanoa. Mutta, tuo nyt on Helsingissä kovin tyypillinen syndrooma tuo "niinku...siis...niinku"-oireyhtymä.
- hermosto
Tämäkin asia on täällä miljoonaan kertaan selitetty joten ei tähän tarttis enää tarttua. Kuitenkaan minulla nyt ei juuri satu olemaan parempaa tekemistä joten ajattelin vain vähän nyt kuitenkin kiistellä tästäkin asiasta.
Terhi liikkuu ja harrastaa urheilua. Kyllähän sen huomaa jo siitä, että se jaksaa juosta sen kolmekin varttia putkeen. Esim. meitsiltä ei onnistuis. Tiinaan verrattuna Terhillä on selvästi parempi kunto ja asenne ylipäänsä tähän talohommeliin. Joillakin ihmisillä kroppa vaan toimii eri tavalla eikä aineenvaihdunta ole niin nopeeta jne. Syitä on monia. Muutamasta ylimääräisestä kilosta ei todellakaan ole haittaa, mikäli syö hyvin ja liikkuu säännöllisesti. Ei se rasva kaikilta lähde yhtä helposti.
Mutta, kuten itsekin asian ilmaisit niin asioista voidaan olla montaa mieltä. Jotkut haluavat naisten olevan ylitreenattuja syömishäiriöisiä naisia, jotka koskevat grillijuhlissa ruokaan sen verran, että saavat hieman ketsupin makua suuhun. Mutta se, että väität Terhin tahallaan antavan virheellistä kuvaa itsestään urheilevana naisena, on vain niin suurta puppua, etten voinut olla tarttumatta aiheeseen.- Minäkin suuresti
..olen nautiskelija ja nautin elämästä käymällä ulkona syömässä 2/krt kk ja sitten laitan ystäville hyvää ruokaa. Käyn myös kuntosalilla ja silti kilot ei vaan niin lähde, joten ei kannata huolta kantaa noin pienistä asioista. Minulla on 3kg ylipainoa ja niistä joka grammasta nauttii rakkaani!! Terhikin nauttii elämästä ja kilot kantaa kunnialla.
- iso mies
Minäkin suuresti kirjoitti:
..olen nautiskelija ja nautin elämästä käymällä ulkona syömässä 2/krt kk ja sitten laitan ystäville hyvää ruokaa. Käyn myös kuntosalilla ja silti kilot ei vaan niin lähde, joten ei kannata huolta kantaa noin pienistä asioista. Minulla on 3kg ylipainoa ja niistä joka grammasta nauttii rakkaani!! Terhikin nauttii elämästä ja kilot kantaa kunnialla.
onnea sinulle ihana nainen... omaat terveen itsetunno ja se on kyllä täällä harvinaista
rakkautta ja kaikkea hyvää - kohtelias mies
iso mies kirjoitti:
onnea sinulle ihana nainen... omaat terveen itsetunno ja se on kyllä täällä harvinaista
rakkautta ja kaikkea hyvää..samoin sinulle onnea ja rakkautta elämäsi polulle. Tuntui mukavalta saada tuo sinun viestisi. Myöskin sinulla on hyviä avuja kun täysin vieraalle noin kauniisti puhut. KIITOS!!!!
Tulihan se sieltä.. Mielipiteesi niin kirjoitettuna että se täällä voi olla.
Ja kuten muutkin saan myös minä asiallisesti mielipiteitä kommentoida: Yhdyn mielipiteeseesi siitä että Terhi hieman antaa väärää kuvaa liikuntatottumuksistaan; En usko että hänellä on tapana tehdä aamulenkki.
Sen sijaan en ymmärrä miksi ei saisi peilailla vaikka ei olisikaan ihan timmivartaloinen. Tai ylipäänsä hävetä sitä hirveästi, niin kuin sinun kirjoituksestasi saa kuvan. Tuntuu siltä että Terhi viihtyy omassa kropassaan, Kathyn jälkeen, parhaiten kaikista talossa olleista naisista. Tämä ei tietenkään poissulje sitä etteikö hän hoikempi toivoisi olevansa.. Kukapa meistä ei toivoisi olevansa hieman parempi ym.- kaunis poika
Olet aivan oikeassa. Kiitos.
- hermosto
Tässä yhteiskunnassa, jossa nykyisin elellään, on täysin mahdotonta olla täysin tyytyväinen omaan kroppaansa, mikäli liikakiloja löytyy. Kaikki mediat pursuavat infoa laihdutuksesta ja kiinteytyksestä ja terveydestä jne.
MInua kiinnostaisikin nyt ihan asiallisesti keskustella tästä "tuskin käy lenkillä oikeesti"-aiheesta. Koska minua todella ihmetyttää, se että miten teille on muodostunut tällainen kuva Terhistä? Tunnetteko hänet kenties entuudestaan? ONko hänellä jokin amatöörilenkkeilijöille tyypillinen juoksuvirhe vai miten päättelette sen, että hän ei oikeasti voisikaan käydä lenkillä? Hän on kuitenkin harrastuksiltaankin melko liikunnallinen. Olisiko hän siis valehdellut jo hakiessaan ohjelmaan? Minä en oikein jaksa sitä Terhistä uskoa, vaikka hän kuinka kaksinaamainen talossa ollessaan olisikin. - iso mies
"ei tapaa käydä aamulenkillä"...
onko sulla mitään käsitystä tekemisen rajallisuudesta Talossa ja jos Terhi haluaa juosta hän tuskin tekee sitä "harhauttaakseen" katsojia että "tässäpä onkin tosi urheilullinen Terhi"...
antakaa nyt hyvät ihmiset toisen juosta jos siltä tuntuu iso mies kirjoitti:
onko sulla mitään käsitystä tekemisen rajallisuudesta Talossa ja jos Terhi haluaa juosta hän tuskin tekee sitä "harhauttaakseen" katsojia että "tässäpä onkin tosi urheilullinen Terhi"...
antakaa nyt hyvät ihmiset toisen juosta jos siltä tuntuuNo tällaiseen palautteeseen hieman varautuneena laitoinkin että "aamulenkillä". On toki hyvä jos hänellä on oikeasti liikuntatottumuksena lenkkeillä päivittäin. En tunne Terhiä ollenkaan ja tämä nyt oli tosiaan taas minun mielipide jota saa toki kritisoida. En kuitenkaan ole niin naivi että uskoisin kilpailkoiden kommentteja esim siitä ettei heillä olisi tullut mieleen BB:n voitto, tai että eivät hioisi huonojen puoliensa särmiä tietoisesti tuolla. Raha on kyllä kova motivaatio ainakin jo nyt, kun on enään kuukausi jäljellä.
Tarvitaan erikoisempia tilanteita kuin talon normaaliaskareet jotta se huonompi puoli tulisi esiin näistä jälkipään pelaajista. Juuri sellaisia tilanteita jonka teki esterata-tehtävän palkinto...- harhauta
iso mies kirjoitti:
antakaa nyt hyvät ihmiset toisen juosta jos siltä tuntuujoo tolla kropalla ei todellakaan pääse harhauttamaan että kävisi muka siviilissä lenkillä eikä tuota aamuista terassilla löntystelyäkään miksikään lenkkeilyksi voi edes kutsua.
- hermosto
Cesar kirjoitti:
No tällaiseen palautteeseen hieman varautuneena laitoinkin että "aamulenkillä". On toki hyvä jos hänellä on oikeasti liikuntatottumuksena lenkkeillä päivittäin. En tunne Terhiä ollenkaan ja tämä nyt oli tosiaan taas minun mielipide jota saa toki kritisoida. En kuitenkaan ole niin naivi että uskoisin kilpailkoiden kommentteja esim siitä ettei heillä olisi tullut mieleen BB:n voitto, tai että eivät hioisi huonojen puoliensa särmiä tietoisesti tuolla. Raha on kyllä kova motivaatio ainakin jo nyt, kun on enään kuukausi jäljellä.
Tarvitaan erikoisempia tilanteita kuin talon normaaliaskareet jotta se huonompi puoli tulisi esiin näistä jälkipään pelaajista. Juuri sellaisia tilanteita jonka teki esterata-tehtävän palkinto...Selvä. Minä taasen olen eri mieltä ja oletan Terhin jollain tavalla harrastavan säännöllistä liikuntaa vähintään kolmisen kertaa viikossa. Lenkillä ei tosiaan välttämättä käy, mutta tuossa talossa on lieviä rajoituksia tuon liikunnan harjoittamisen suhteen. Mutta se siitä.
Mitä palkinnon tiedostamiseen tulee, niin olen kyllä samaa mieltä. Se, että nykyisin kilpailijat toitottavat koko ajan sitä, etteivät ole pitäneet tätä kilpailuna, on selvä osoitus siitä että muuta he eivät enää mietikään. Nyt tärkeintä alkaa olla voitto, tai ainakin pääsy finalistien joukkoon. Varsinkin kun enää putoaa vain kaksi kilpailijaa pois "tavallisella" äänestyksellä.
Tuo Bono-palkinto toi kyllä kilpailijoissa esiin mielenkiintoisia asioita. Se osoitti myös Pertun sortuvan pelaamiseen (aivan kuin ei olisi sitä aiemmin tehnyt..) ja lisäksi Tiina ja Terhi olivat kumpikin niin katkeria, että huh. Ja varsinkin minua huvitti tilanne, jossa Tiina väitti Terhille, että Terhi olisi ansainnut palkinnon ja sitten taas Terhi vakuutti Tiinalle, että Tiinalle se palkinto olisi kuulunut. Turhaa kiertelyä, kun aikuisten oikeesti kumpikin olisi itse halunnut istua sisällä Pertun seurana. Näitä tilanteita tuotantotiimi saisi järjestää lisää, selkeitä eriarvoisuus- ja valintatilanteita, jossa muutama jää väkisin rannalle ruikuttamaan. Nämä tilanteet todellakin antavat parempaa infoa kilpailijoista, kuin monet miljoonat psykologiset testit. - katsos kun
hermosto kirjoitti:
Tässä yhteiskunnassa, jossa nykyisin elellään, on täysin mahdotonta olla täysin tyytyväinen omaan kroppaansa, mikäli liikakiloja löytyy. Kaikki mediat pursuavat infoa laihdutuksesta ja kiinteytyksestä ja terveydestä jne.
MInua kiinnostaisikin nyt ihan asiallisesti keskustella tästä "tuskin käy lenkillä oikeesti"-aiheesta. Koska minua todella ihmetyttää, se että miten teille on muodostunut tällainen kuva Terhistä? Tunnetteko hänet kenties entuudestaan? ONko hänellä jokin amatöörilenkkeilijöille tyypillinen juoksuvirhe vai miten päättelette sen, että hän ei oikeasti voisikaan käydä lenkillä? Hän on kuitenkin harrastuksiltaankin melko liikunnallinen. Olisiko hän siis valehdellut jo hakiessaan ohjelmaan? Minä en oikein jaksa sitä Terhistä uskoa, vaikka hän kuinka kaksinaamainen talossa ollessaan olisikin.siinämäärin kuin terhi antaa ymmärtää että lenkkeilee "niinku" urakalla, niin ei se menis niin punaseks tuolla juoksulla. kropastakin näkee aikas paljon ja sit vielä jalka lihaksista.
eikä kuntoliikkujan pötsi rehota niin paljoo.
eikös ollutkin helppoa. - Hermosto on
hermosto kirjoitti:
MInua kiinnostaisikin nyt ihan asiallisesti keskustella tästä "tuskin käy lenkillä oikeesti"-aiheesta. Koska minua todella ihmetyttää, se että miten teille on muodostunut tällainen kuva Terhistä? Tunnetteko hänet kenties entuudestaan? ONko hänellä jokin amatöörilenkkeilijöille tyypillinen juoksuvirhe vai miten päättelette sen, että hän ei oikeasti voisikaan käydä lenkillä? Hän on kuitenkin harrastuksiltaankin melko liikunnallinen. Olisiko hän siis valehdellut jo hakiessaan ohjelmaan? Minä en oikein jaksa sitä Terhistä uskoa, vaikka hän kuinka kaksinaamainen talossa ollessaan olisikin.oikeesti terhin kaveri. siis aikuistenoikeestinih
- Katariina-6
iso mies kirjoitti:
antakaa nyt hyvät ihmiset toisen juosta jos siltä tuntuuasiaa puhut.On tosi kurjaa, et Terhiä hänen "paksuudestaan" änkytetään...MITÄ pahuksen tekemistä sillä on "Akvaariotalossa"?? Me ihmiset olemme erilaisia!Heillä siellä omat mielipiteet,tapa tehdä töitä,tapa pelata....siis nythän pelataan loppupeleistä..ei kiloista!!!
Koitetaas nyt oikeesti ottaa positiivinen asenne peleihin....!
Mietin vaan sitä, miten raadollinen on tämä palsta lukea....kenelle tahansa loppumetreillä;(
santtu - hermosto
Hermosto on kirjoitti:
oikeesti terhin kaveri. siis aikuistenoikeestinih
Terhin ottaisin ystäväkseni milloin tahansa ja tuhat kertaa mieluummin kuin Hannan, Iinan, Tiinan tai Kathyn. Myöskin Minnan kanssa voisin kuvitella ystävystyväni jossain tilanteessa. Tekisin nyt kuitenkin selväksi, että en todellakaan kannata Terhiä voittajaksi, sillä tiedän hänen olevan kaksinaamainen selkäänpuukottaja. En vain jaksa lukea niitä miljoonia Terhin ulkonäköä arvostelevia viestejä reagoimatta. Siksi siis. Kyllä suosikkini kuitenkin löytyy miespuolisten kilpailijoiden joukosta kuten olen aiemmin maininnutkin.
Ja mitä tuohon aiempaan urheilukommenttiin tulee, niin hieno juttu, että joku Terhin kasvoja tarkastellut oikein punaläiskiä etsien. Mitenkäs Mikan laita sitten on? Eipä sekään kovin hirveetä hikilenkkiä vedä ja silti on yltä päältä hiessä ja kalju punaisena. Onko hänkin kenties vain luontaisesti hyvässä kondiksessa oleva huijari? Mielenkiintoista kerrassaan. Kenen vuoro vastata? - jo ottaan
hermosto kirjoitti:
Terhin ottaisin ystäväkseni milloin tahansa ja tuhat kertaa mieluummin kuin Hannan, Iinan, Tiinan tai Kathyn. Myöskin Minnan kanssa voisin kuvitella ystävystyväni jossain tilanteessa. Tekisin nyt kuitenkin selväksi, että en todellakaan kannata Terhiä voittajaksi, sillä tiedän hänen olevan kaksinaamainen selkäänpuukottaja. En vain jaksa lukea niitä miljoonia Terhin ulkonäköä arvostelevia viestejä reagoimatta. Siksi siis. Kyllä suosikkini kuitenkin löytyy miespuolisten kilpailijoiden joukosta kuten olen aiemmin maininnutkin.
Ja mitä tuohon aiempaan urheilukommenttiin tulee, niin hieno juttu, että joku Terhin kasvoja tarkastellut oikein punaläiskiä etsien. Mitenkäs Mikan laita sitten on? Eipä sekään kovin hirveetä hikilenkkiä vedä ja silti on yltä päältä hiessä ja kalju punaisena. Onko hänkin kenties vain luontaisesti hyvässä kondiksessa oleva huijari? Mielenkiintoista kerrassaan. Kenen vuoro vastata?iltalääkkees, sinä kaikkitietävä lörtsy!
- hyvinkin
hermosto kirjoitti:
MInua kiinnostaisikin nyt ihan asiallisesti keskustella tästä "tuskin käy lenkillä oikeesti"-aiheesta. Koska minua todella ihmetyttää, se että miten teille on muodostunut tällainen kuva Terhistä? Tunnetteko hänet kenties entuudestaan? ONko hänellä jokin amatöörilenkkeilijöille tyypillinen juoksuvirhe vai miten päättelette sen, että hän ei oikeasti voisikaan käydä lenkillä? Hän on kuitenkin harrastuksiltaankin melko liikunnallinen. Olisiko hän siis valehdellut jo hakiessaan ohjelmaan? Minä en oikein jaksa sitä Terhistä uskoa, vaikka hän kuinka kaksinaamainen talossa ollessaan olisikin.Kyllä terhi on ollut aina kova liikkumaan. Nuorempana kovasti rullisteli ja ollut joskus ihan timmissäkin kunnossa. Jokainen kolmekymppinen nainen tietää, että kiloja ja nestettä kertyy herkemmin kuin nuorempana. Vaikka liikuntatottumukset olisivat samanlaisia...jätettäisiinkö terhin kilot nyt jo rauhaan?
- lkt
..josne ovat vääriä, keisari poistaa ne
- aloita
sitä, että sinun viestit poistetaan aiheetta. Olen huomannut, että sefu jättää minun mielestäni hiukan törkeitäkin viestejä tänne. Joten hän ei ole aiheetta poistanut viestejä, sillä ne on sitten ollut tosi törkeitä.
- hieman törkeitäkin
aloita kirjoitti:
sitä, että sinun viestit poistetaan aiheetta. Olen huomannut, että sefu jättää minun mielestäni hiukan törkeitäkin viestejä tänne. Joten hän ei ole aiheetta poistanut viestejä, sillä ne on sitten ollut tosi törkeitä.
jos ne ovat hänen mielestään jotenkin hauskoja ilmeisesti ja mielestäni se on ihan hyvä.
- Juliskat
Sekös siinä ärsyttää eniten, että ei tee kilojensa eteen mitään. Kuka on sanonut, että hänen pitäisi tehdä jotain?
- santtu
katso peiliin....>6000 valkattu BB:hen, joten mieti sitä ja ..se siin ilmeisesti ärsyttää...et on hiukka pyöree...voevoe..älyy naisella on!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421