Kuinka joku palstan seriffi ei voi pitää mielipiteitään ominaan, vaan kirjoittelee itsekin palstalleen koko ajan. Hyvin harvakseen lueskelen täällä, mutta HYVIN usein olen törmännyt serifin juttuihin. Eikös tässäkin pitäis olla joku jääviys , eli pysyttävä asialinjalla, tehtävä työtänsä ja pidettävä omat mielipiteet ominaan eikä olla NIIN huomion kipeä, että täytyy itse kirjoitella tänne.
Cesarille!!
9
788
Vastaukset
- Tyttö
..sana vapaa, miksi sefu ei voisi antaa omia kommentteja, en ymmärrä sinun kysymystä. Hienoa on kun hän myös poistaa asiattomat tekstit (myös minun)nykyään.
- kummastunut
No se HOMMAHAN ON nimenomaan poistaa juttuja, EI itse osallistua. Etpä tosiaan sinäkään ymmärtänyt. Ihan hermostuttaa kun nykyaikana pitäis aina olla rautalankaa mukana...
- Tyttö
kummastunut kirjoitti:
No se HOMMAHAN ON nimenomaan poistaa juttuja, EI itse osallistua. Etpä tosiaan sinäkään ymmärtänyt. Ihan hermostuttaa kun nykyaikana pitäis aina olla rautalankaa mukana...
..nippelijuttua en ole tiennyt,
eikä tarvitse sitä edes tietää,
joten yritä sinä vaan sietää.
Rautalankaa saa kaupasta ja
ei tarvitse edes esittää
vaurasta!!!!!! - jags
Tyttö kirjoitti:
..nippelijuttua en ole tiennyt,
eikä tarvitse sitä edes tietää,
joten yritä sinä vaan sietää.
Rautalankaa saa kaupasta ja
ei tarvitse edes esittää
vaurasta!!!!!!, minkätasoiset ihmiset täällä palstalla "keskustelee"
- mitään ....
jags kirjoitti:
, minkätasoiset ihmiset täällä palstalla "keskustelee"
vikaa jutun tasossa. Katsoppa noita haukkumaviestejä niin johan taso laskee kummasti kuin lehmänhäntä.
- en tajuu
Todella tyhmä komentti.seriffin työ on tietääkseni ihan vapaaehtoista.ei siitä mitää makseta.kiva et sitäkin kiinnostaa BB jutut.eihän se muuten olisi tämän palstan seriffi.ehkä sen pitäis aina sit sun mielest kirjaantua ulos eka ennen kun voi oman kommenttinsa pistää.
- on hyvä
valvoja jä hänelläkin on oikeus osallistua keskusteluun, monilla palstoilla valvoja ei edes vaivaudu vastaamaan vaikka häneltä jotain kysyttäisi.
- ja nytkin on hyvä
kun koko ukkeli ei oo ees paikalla!!
Aina välillä tulee vastaavanlaisia kummasteluja ja varmasti ihan asiaa on kirjoittaja tarkoittanut. Tällöin kyseessä lienee jonkinlainen väärinkäsitys Suomi24 palstojen moderoinnista. Palstasefut eivät ole millään tavalla töissä Enirolla (Suomi24:n omistaja), vaan hommaa hoidetaan ihan vapaaehtoispohjalta. Olemme siis ihan tavallisia palstojen lukijoita/kirjoittajia, jotka ovat itse halunneet alkaa huolehtimaan jonkin palstan siisteydestä. Sefut eivät todellakaan istu missään konttorilla, vaan "sefuilua" hoidetaan ihan siinä samalla kun surffaillaan muutenkin netissä kotona esim.
Se että joidenkin mielestä sefu ei saisi kirjoittaa palstalle, saati sitten ilmasta mielipidettään siellä voi toki olla jonkun mielipide, mutta asia ei näin oikeasti ole. Itseasiassa yksi ensimmäisistä sefuksi pääsemisen ehdoista on se, että on itse aktiivinen palstan kirjoittaja. Itsekkin toki olen sitä mieltä että sefun on oltava maltillinen kirjoituksissaan, koska se tähti siellä perässä moninkertaistaa kuitenkin sen viestin merkityksen monille lukijoille; Sheriffi on jatkuvasti suurennuslasin alla.
Alla vielä linkkejä Sheriffejä koskeviin sivuihin:
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/toiminta.chtml
http://keskustelu.suomi24.fi/sheriffi/hakemus.chtml
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1724726- 123296
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471906Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6641837- 1161806
- 1371737
- 451485
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421