Olipas taas tilanne ku pojilta kyseltiin muitten poikien suutelemisista. Kukaan ei oikeen uskaltanu sanoa mitään ja vältteli aihetta, kunnes sitte Perttu Siinä sitte rehellisesti asiaa kommentoi. muutki uskalsi vähä "avautua".. Perttu vaan on uskomattoman rehellisesti omaitsensä, muut pojat aikamoisia vellihousuja!
poikien suutelu jutut...
7
1652
Vastaukset
- huomasin saman
Perttu ei edes miettinyt hetkeäkään että sanoakko vai ei, paukautti välittömästi olen pussanut ja kielareita oikein. Huvittavaa todella kun Mika ja Anttikin "muisti" sen jälkeen pussanneen poikia.
:DD- tosimies
Minä en ole. Naisia olen suudellut kumpaisillekin huulille.
- Sari
tosimies kirjoitti:
Minä en ole. Naisia olen suudellut kumpaisillekin huulille.
..tosiaan joka ton uskaltaa sanoa tässä. Tsemppiä sinulle tosimies!!!!
Vaikka painottikin että "ihan siis vaan sellasta kännisten pelleilyä" niin silti muut eivät ehkä olisi mitään vastaavaa kertoneet ensimmäisenä. Perttu on kyllä sinut itsensä kanssa.
- Sari
..mieltä, vaikka moni yrittää muuta vaittää.
- Sede
Voi poikia kun yrittävät kaikkensa olla hyviä jätkiä. Hups kun tuli heti mieleen suutelut muiden jätkien kanssa Pertun rehellisyyden jälkeen. On kyllä niin neitipoikia Mika ja Antti. Saisivat lähteä kotiin.
- kyllä
Huomatkaa, PERTTU ON PARAS; aito , voi sanat eivät riitä kertomaan, tuskin niitä tarvitaan , riittää kun sä hiljaa oot mun kokonaaaaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421