nyt olis sit vihdoin suunnitteilla tämä kauan kyselty 22 2 huoneen oma miitti. paikaksi missä se pidettäis on näin alustavasti suunniteltu helsinkii ja sporttii,aikaa ei oo sen kummemmin viellä selvitetty mut joskus alkuvuodesta olis tämän ihmeen määrä tapahtua, joten laittakaa ideoita tulemaan tarkemmasta ajasta ja paikasta! minulle voi myös suoraan tulla kertomaan jos jotain ideoita on... hmmm.. eiköhä tää oo tässä =)
22+ 2 miitti
30
9503
Vastaukset
- bizzcider
juuh ja jos ei majoitusta löydy, niin minä voin majoittaa n.3 meille. toivottavasti ei ole sit mitään koira allergiaa..
että sellasta =) - unsatisfied
Jooh,kyllähän sinne vois raahautua..
mikäli te mut sinne haluutte ;D
viikonloput sopii.
ja paikka sopii :)- unsatisfied
niin siiiiis..
*ei osaa*
paikka käy.
kaikki viikonloput sopii.
viikolla ei :/
Ajalla ja paikalla ei väliä... Yritetään raahautua mukaan. :-)
Tääkin on mukana jos vaan sattuu olemaan Suomessa tuolloin.. =) Näkyillään.
- MillaMafia*
Tää pistää ajatuksen muhimaan korvan taa. Kaukaa on pitkä matka, mut koskaan ei tiedä. :) Ihme, et Unis uskaltaa viimeisen kerran jälkeen minuu viel mukaan kysyä :D Tää ilmottelee jahka saatte päivää sovittua. Mun on hankala siihen mitään sanoa, kun oon niin harvoin viikonloppuja vapaalla. Mut lotataan, jos tässä käy hyvin ;)
- Tytsyliinu*
*kommentoi taas vaikka ei tarttis* Nii tota mie annan tuolle MuseoMillalle valtuudet edustaa mua paikan päällä kunhan on ihmisiksi *reps* Pakkohan pohojosen mainetta on jonku etustaa piäkaapunkiseuvulla...
Minen tuu, vaikkei tuo mikkää yllätys ookkaan... Eipä mua sinne tosin kaivatakkaan *huomaa* Pitäkkee haaskaa ja naattikaa! - mallamifia
Juuh eli lotot voi jättää tekemättä. Tää on töissä. :(
- tuli-tiikeriN
mie kans mukan jos vaa on sellai viikonloppu et on aikaa..
Tiiä viittiikö tätä naamaa niin esiin raahata enää...Onhan noissa tullut käytyä, mutta yleisen viihtyvyyden nimissä saattaapi olla parempi, että tämä pullo-Urpo pysyy niistä kinkereistä mahdollisimman kaukana...Noh...Ans kattoa, kun ei tiedä kevään aikatauluista vielä kummemmin...Kattellaan, mutta lähtökohtana on se että luultavammin voitte huokaista helpotuksesta...XD
- murhakuu
Voi Hyvänen aika.
eli siis päivämäärä olis seuraavanlainen.. 28.1.06 . hmmm.. klo 18:00 rautatie asemalla vois olla tapaaminen niillä jotka haluu eka käydä syömässä ja klo. 20:00 kaikki olis sit siellä mascotis.. mut jään odottamaan vastauksianne!!!
- Nasu78
Sinne siis astutaan kauniin avecin kanssa...eli Nasu ja Pikkumyy78 ilmoittautuu!
- tuli-tiikeriN
josephine76 kirjoitti:
No juuh, tää olis tulossa vaik rapakon takaa on pitkä matka.. See you pejpet..
mie koitan kyetä paikalle.. täytynee toivoa et on sillo vapaata..
- madsin.x
eli mukana ollaan kun saa vaan jostain sopivan elpymis paikan...rock rock
- Delffi
Kiitos kutsusta, rakas Unis!
Ilmotan, että olen ton viikonlopun töissä (onneks tietää vuosia etiäpäin nää työvuorot, jotain hyötyy siitäkin).
Mutta pitäkää te tutut ja tuntemattomat lystiä! JA muistakaa halia kaikki naiset tuo Unis miunki puolesta! ;)
*halauksin*
D - tuli-tiikeriN
onkohan vapaa ehtosia tarjoomaa yösijaa tuolloin jos miul on sillo vapaat et pystynen sinne tulemaan..
- unsatisfied
Juuh.sopiihan tuo. (:
- PEELOJEN PEELO
VOLAAAAAAAAAAA.... HUONEEN ISÄNTÄ LAITTOI HAISEMAAN JA JÄRKKÄÄ MEILLE MIITIN... HIENOA UNREAL!!!! TULEN PAIKALLE, VOIN TOIMIA YLEISENÄ NARRINA.... TEEN PARHAANI JOTTA EN KÄYTTÄISI CAPSIA SILLOIN... T: CanUShootMe
josephine76 kirjoitti:
No juuh, tää olis tulossa vaik rapakon takaa on pitkä matka.. See you pejpet..
Suomessa ollaan ja paikalle luultavasti saan houkuteltua kultanikin.. =)
- tartar*
ahtaa ehkä paikalle... tosin ei varmasti vielä pysty sanoa. todennäköisesti kuitenkin :) Jos kehtoo edellisen esityksen jälkeen :D
- Nti Sunziina
Te isot pahat meette kuiteskin johki mihin mä en pääse ees sisään... :´(
Tai sit mut pitää salakuljettaa jonkun taskussa. Ottaako Unski taskuunsa? :)
T: Pikku-Sunze 9v. - unsatisfied
katotaan nyt jos ton masun kanssa saavun paikalle. :)
- Finary ja neitihuu
Me emme pääse tulemaan, kiitos silti unnu kutsustasi =)
Pitäkeepä hauskaa siellä miitissä... - mutteri
hmm....
*sanoo jotain* - unsatisfied
Mitä todennäkösemmin,en pääse tuleen miittiin.
ei nyt ihan varmaa vielä mutta anyway..
Pitäkää hauskaa munkin puolesta,joohan? :)
*pus* kaikille tutuille. :P Eli ketäs nyt sitten on tulossa? Minä ja hani näillä näkymin tullaan..
- Sunziina
Tääkin olis tulossa jos mukaan huolitaan.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286