Olen alkanut pitää jatsista enemmän ja enemmän, erityisesti sellaisesta, missä laulaja on nainen. Kysynkin teiltä, että keihin kotimaisiin jatsia esittäviin naisartisteihin kannattaa tutustua? Erityisen kiinnostunut olen vielä elossa olevista, koska menisin mielelläni keikallekin.
Kotimaisia naisartisteja
5
737
Vastaukset
- jats
No ainakin Johanna Iivanainen on loistava.
- juuffo
Anna-Mari Kähärä !!! Joku voisi kysellä"kuinka jazz" hän nyt sitten on. Vastaan PALJON! Kanatta kuulostella levynsä. Keikoilleen en ole vieläpäässyt, mutta kehutaan hienoiksi. Orkesterinsa on timangi !
- Smiley
Kähärä ja Saara Soisalo.
- kylläjoo!!!
Emma Salokoski; sekä Quintessencessä että omassa Emma Salokoski Triossaan !!!!
- diggailija
tässä keskeisiä nimiä:
-Johanna Iivanainen (levyjä mm. Antti Sarpilan kanssa, yksi soololevy ja Eero Koivistoisen kanssa tehty upea Suomalainen-levy)
-Emma Salokoski (Quintessence, Don Johnson Big Band ja juuri ulos tullut soololevy)
-Anna-Mari Kähärä (mm. Zetaboo, Anna-Mari Kähärän Orkesteri, How Many Sisters)
-Reija Lang (tutustumisen arvoinen Transit-levy yhdessä Mikko-Ville Luolajan-Mikkolan kanssa)
-Jenny Robson
-Mia Simanainen
-Mirja Mäkelä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595