Kevennystä...kevennystä.....!

PAKOTTAVA SYY
Pikkulapset leikkivät pihalla isää ja äitiä..yhtäkkiä yksi tytöistä sanoi..
-meidän on mentävä kotiin nyt..!Isi on pissannut housuihinsa....

Niih ja sellaista tällä kertaa....=:0))))

35

917

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sairas

paskatauti, enkä kerro kuka oon ja mulla on tylsää olla kotona, kun saa kahella reiällä kusta ja tytöt ei puhu tälläsiä, tiiänhän mä sen.

• pitääks täs alkaa arvaileen....=:0)
        Mä inhoon vellitautiiiiiii....nooh....... eiköhän se siitä ohi mee.........

• sairas
        BBrunetti kirjoitti:

pitääks täs alkaa arvaileen....=:0)
        Mä inhoon vellitautiiiiiii....nooh....... eiköhän se siitä ohi mee.........

voitat palkinnoksi tartunnan paskataudista, eiku vatsataudista, siinähän oot sit, et oos hiljaa nyt

• sairas kirjoitti:

voitat palkinnoksi tartunnan paskataudista, eiku vatsataudista, siinähän oot sit, et oos hiljaa nyt

että palkinnoks olis vellitauti.............. taidan olla arvaamatta...ku luulen et arvasin jo......=:0)))))))))

• sairas
        BBrunetti kirjoitti:

että palkinnoks olis vellitauti.............. taidan olla arvaamatta...ku luulen et arvasin jo......=:0)))))))))

sä arvata voi
        ku piilossa oon
        ja visusti vaan
        häiriköiden
        muita nyt mä vaan
        mut mitää et arvaakaan

• sairas kirjoitti:

sä arvata voi
        ku piilossa oon
        ja visusti vaan
        häiriköiden
        muita nyt mä vaan
        mut mitää et arvaakaan

saankos mää nyt sen paskataudin...........=:0/

• sairas
        BBrunetti kirjoitti:

saankos mää nyt sen paskataudin...........=:0/

postitse paketissa
        tulemaan pikana???
        kysynpähän vaa

• sairas kirjoitti:

postitse paketissa
        tulemaan pikana???
        kysynpähän vaa

ei tarvii sun yksin sitä sit potee.....=:0))))
        Ihan vaan myötätunnosta sua kohtaan voin sen huolia........=;)))))

• sairas
        BBrunetti kirjoitti:

ei tarvii sun yksin sitä sit potee.....=:0))))
        Ihan vaan myötätunnosta sua kohtaan voin sen huolia........=;)))))

tulee pikalähetyksenä ja varmuudeks viel kakkosluokassaki tulee, jos ei pikana tartu

• sairas kirjoitti:

tulee pikalähetyksenä ja varmuudeks viel kakkosluokassaki tulee, jos ei pikana tartu

koko postin henkilökuntakin saa sen nyt...heh..ja mää elättelen toiveita et se vellitauti häviää postiin jonnekin eikä saavuta ikinä mua....=:0)))

• sairas
        BBrunetti kirjoitti:

koko postin henkilökuntakin saa sen nyt...heh..ja mää elättelen toiveita et se vellitauti häviää postiin jonnekin eikä saavuta ikinä mua....=:0)))

sit ne ei saa niitä pirun laskui tuotuu, ainaskaa vähää aikaa

• sairas kirjoitti:

sit ne ei saa niitä pirun laskui tuotuu, ainaskaa vähää aikaa

hyvä...jää laskut saamati...kjäh....=:0))

• sairas
        BBrunetti kirjoitti:

hyvä...jää laskut saamati...kjäh....=:0))

jää myös akkari tulematta, mitäs mä sit paskalla käydessä luen??? kysynpähä vaa, tais ollaki tyhmästi tehty kepponen

• sairas kirjoitti:

jää myös akkari tulematta, mitäs mä sit paskalla käydessä luen??? kysynpähä vaa, tais ollaki tyhmästi tehty kepponen

nyt se on kepponen.....tehty......=:0))))

• sairas
        BBrunetti kirjoitti:

nyt se on kepponen.....tehty......=:0))))

tarttee sit vanhoi lueskella, mut taidan lähtee pötköllee sen verta kurja olo ja heikko ja sit ku oon levänny tarvii miettii seuraava kepponen, vahinko niiku kiertää, heh

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

väärä osote.Tuli tänne et kurahti.Annappas BB osote mihin sen postaan,niin saat sinäkin osas.Ei muuten oo kivaa,pitäs vielä asioille mennä,itku mites se ny onnistuukaa.Ota ees puolet tästä,eikä maksa mittää,ihan ilmatteeks saat.

• takkunen kirjoitti:

väärä osote.Tuli tänne et kurahti.Annappas BB osote mihin sen postaan,niin saat sinäkin osas.Ei muuten oo kivaa,pitäs vielä asioille mennä,itku mites se ny onnistuukaa.Ota ees puolet tästä,eikä maksa mittää,ihan ilmatteeks saat.

kerros kaks....löytää perille.....heh....=:0)))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

kerros kaks....löytää perille.....heh....=:0)))))

kuiteski jäi tänne ekakerrokseen.Vääryys on tapahtunu postmanilla.Annan sen paketin het huomenna sille postmanille takas ja sanon et tuikkaas tää paketti tonne kakkoseen,hehehihihi,,tulee varmaan,teen jo pakettii.Ite en uskalla lähtee rappusia kiipeileen,kun saattaa olla liian monta rappusta.

• takkunen kirjoitti:

kuiteski jäi tänne ekakerrokseen.Vääryys on tapahtunu postmanilla.Annan sen paketin het huomenna sille postmanille takas ja sanon et tuikkaas tää paketti tonne kakkoseen,hehehihihi,,tulee varmaan,teen jo pakettii.Ite en uskalla lähtee rappusia kiipeileen,kun saattaa olla liian monta rappusta.

sää sait kakkataudin.....
        suosittelen ettet nyt missään nimes liiku....koska siinä on vaaransa....... ja heitä se paketti toiseen naapuriin jookos......mie en oikeestaan haluu vellitautii......... täh....sopiiks jooko pliise....=:0))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

sää sait kakkataudin.....
        suosittelen ettet nyt missään nimes liiku....koska siinä on vaaransa....... ja heitä se paketti toiseen naapuriin jookos......mie en oikeestaan haluu vellitautii......... täh....sopiiks jooko pliise....=:0))))

meenkin huomenna terkkariin,ja sinne sen kyllä jätän:Ei syynä tää akuutti jutska,mut jos tän jollekkin jättää,niin se ittestä lähtee,ja ilmatteks annan tän sinnekki.Siis sulla nou hätä,mut mulla alvariisa tänään mut toivottavasti ei enää huomenna.

• Sukupuoliakti ilman ehkäisyä on perheyritys......

eheheheheeeee...=:0))))

• luke67

Harrastaa seksiä autos turvavöis, onks se turvaseksiä?

• luke67 kirjoitti:

Harrastaa seksiä autos turvavöis, onks se turvaseksiä?

olet silloin turvavöis....kjäh.....
        Moro luke....... ollaanks kamuja..... mut siit huolimatta oot sika....=;0))))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

olet silloin turvavöis....kjäh.....
        Moro luke....... ollaanks kamuja..... mut siit huolimatta oot sika....=;0))))))

Röh röh? Ollaan kamuja. Eiköhän mun haukkuminen pikkuhiljaa piisaa??

• luke67 kirjoitti:

Röh röh? Ollaan kamuja. Eiköhän mun haukkuminen pikkuhiljaa piisaa??

puhuttavani...ja tieten toivon et jotain järjen hitusta sain suhun taottuu..... juuh riittää....
        haukkumiset......=:0))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

puhuttavani...ja tieten toivon et jotain järjen hitusta sain suhun taottuu..... juuh riittää....
        haukkumiset......=:0))))

Kattellaan jäikö jotain. Sua ei voi ainaka yrityksen puutteesta syyttää. Aika puolueelinen olet.

• luke67 kirjoitti:

Kattellaan jäikö jotain. Sua ei voi ainaka yrityksen puutteesta syyttää. Aika puolueelinen olet.

myönnän....... puolueellisuuteni...sori luke,,,,,,,,

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

myönnän....... puolueellisuuteni...sori luke,,,,,,,,

Vähä munki kantilta aatella?

• luke67 kirjoitti:

Vähä munki kantilta aatella?

saarnaa pidin ku myös sua aattelin..........
        hyvää tarkoitin en pahaa......eli nyt loppu tää jooko......vaihdetaan puheenaihetta.... laitat jonkun hyvän vitsin.....=:8))))))3

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

saarnaa pidin ku myös sua aattelin..........
        hyvää tarkoitin en pahaa......eli nyt loppu tää jooko......vaihdetaan puheenaihetta.... laitat jonkun hyvän vitsin.....=:8))))))3

Et loppu. Ei mul vitsejä.
        Kerro sää.

• luke67 kirjoitti:

Kerro sää.

-Tuo romppainen sanoo että on sinun sukulaisesi ja pystyy myös sen toditamaan...
        -äijähän on täys idiootti....!
        -niin on mutta sehän voi olla pelkkää sattumaa.....

heheheheeeee....

• BBrunetti kirjoitti:

-Tuo romppainen sanoo että on sinun sukulaisesi ja pystyy myös sen toditamaan...

heheheheeeee....

otsikon piti olla
        vinksahtanut......

ajattelin autoa ja kirjoitin sen....heh

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

heheheheeeee....

Hyvä oli.
        Mut ny mun tarttee mennä kotio syömään. Heippa ja hyvää jatkoo.

• luke67 kirjoitti:

Hyvä oli.
        Mut ny mun tarttee mennä kotio syömään. Heippa ja hyvää jatkoo.

hei...hei.....

• TrueLady
        luke67 kirjoitti:

Kerro sää.

pelastuhan se tääkin päivä *pyrsk*

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5320
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2357
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      113
      1582
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      228
      1529
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1467
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1165
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1133
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      291
      1085
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      1047
    Aihe