ozzy on vähä iHQ
ozzy on..
7
1207
Vastaukset
- Rocka rollaati ja salattii
En ymmärrä tuota sinun viestiäsi ollenkaan. Liikaa numeroita ja muuta sössöä. Näyttää joltain Matrix -sydeemin kirjoitukselta. Mutta.. väitäkkö että ozzy on teinigootti vai häh? Höpönlöpö.
- iku daa
noi kolmoset ja nää -->
iku daa kirjoitti:
noi kolmoset ja nää -->
...vai että wannabeteinigootti? Vai sillalailla.
- chacrafox
iku daa kirjoitti:
noi kolmoset ja nää -->
ozzy oo mikään vitun tenugootti wannabe se on saatana hard rock legenda
chacrafox kirjoitti:
ozzy oo mikään vitun tenugootti wannabe se on saatana hard rock legenda
Itse oli niin häkeltynyt että joku sanoo Ozzya teiniwannabegootiksi, että en voinut todeta muuta kuin päätä pudistellen että sillälailla. Nyt kun olen selvinnyt siitä iskusta totean loppuun että Ozzy on heavylegenda nyt ja ikuisesti. Wannabeteini... voi paska.
- Cornucopia
Rocka rollaati ja salattii kirjoitti:
Itse oli niin häkeltynyt että joku sanoo Ozzya teiniwannabegootiksi, että en voinut todeta muuta kuin päätä pudistellen että sillälailla. Nyt kun olen selvinnyt siitä iskusta totean loppuun että Ozzy on heavylegenda nyt ja ikuisesti. Wannabeteini... voi paska.
Kaikkea sitä kuulee yli 50-vuotiaasta heavy legendasta kerrottavan, että teinigootti. Prince of Darkness, niinhän Ozzy on sen itsekin sanonut!
- OzzyOsbourneFan
Cornucopia kirjoitti:
Kaikkea sitä kuulee yli 50-vuotiaasta heavy legendasta kerrottavan, että teinigootti. Prince of Darkness, niinhän Ozzy on sen itsekin sanonut!
Kuulkaas Ozzy Osbourne on hardrock legenda!
'teki rokin vallankumouksen lähes yksikätisesti'
Hän on Prins Of Darknes,jos sanoisi itse se olisi:Prins Of Fuckin Darknes.Nii että sillee.Jos on kysyttävää Ozzysta niin laittakaa sähkärii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614