Jos on totta että:
Fortumin o-o oli osakeyhtiölain vastainen
Näin sanottiin A-Piste ohjelmassa. Osakkeenomistajien merkintäoikeudesta poikkeamista ei perusteltu lain edellyttämällä tavalla. Fortum perusteli yhdellä sivulauseella; "tarvitaan kannustinohjelmassa".
Löytyihän se laki laittomuuteenkin, tai sanotaanko kohtuuttomuuteen.
Nyt helpotti.
4
459
Vastaukset
nyt palautus.
Varmaan löytyy joku lain kiekura,ettei tarvitse/voi palauttaa.
Eikö ihminen tee työtä palkkansa eteen täydellä teholla,voiko vielä kannustaen ylittää itsensä.
Urakkatyötä tehdessäni jouduin pistämään peliin itseni,ei siinä auttanut kannustukset,kun ei jaksanut edes siihen minkä urakka olisi sallinut.
(ei niitä kannustuksia edes tarjottu)
No kai niitä löytyy löysempiäkin työtehtäviä.
Mitenkähän se työteho/tulosten saavuttaminen mitataan näillä optioherroilla?(muillakin)
Maailma muuttuu ,olen sitä ikäpolvea etten ymmärrä, ei kai tarvitsekkaan.- puotipuksu
Inventaariota piti muinoin tehdä joka uudenvuoden yönä myöhään, kun toiset meni tanssimaan.
Eikä korvaukset kummoisia olleet.
Esim. Nokian optiot, nehän kilpailevat kovilla markkinoilla, eikä sieltä hevin mitään herukaan.
Mutta valtion yhtiö ja monopoli, ansioton arvon nousu luonnon katastrofien seurauksena .
Meitä kalliisti sähköstä laskutetaan, joka vuosi lasku kohoaa, vaikka kuinka nuukasti ihmiset yrittävät mökeissänsä lämpöä päällä pitää.
Keittäisimme soppamme vaikka nuotiolla, jos lämpimässä eläisimme.
Mutta täällä kylmässä ja suuren ajan vuodessa pimeässä maassa sähkö ja lämpö ovat ihmisten perustarpeita.- uni
että optiojärjestely puretaan takautuvasti?
Nyt hoptiot jäähylly siitä! Hua, hus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763