Täällä se vaan käy karmea kato viestiketjuissa......
Surullista.......=:0(..........
Sitten juoru....Peter Munck on talutellut Brunettea.... Harmi mie se en ainakaan ollu......=:0))
Iltaa taloon......
Hmmm.....
58
1267
Vastaukset
- ihmisiksi
Muista Sinäkin, ei tämä ole mikään shattailu-foorumi, mutta Sinä itsessään olet hyvin kiinnostava..........
jos pitäisin tätä sättinä....niin myös voinkaisin....Eli wink....wönk ja wonk.......
niih että sellaista-........=:0)))))))
- ketään
ole. mene chattiin. saat juoruta!
..luulin että peeter munkki olis brunettii talutellu baari-illan jälkeen kotiin.. syystä että brunetti ei oikein pystyssä pysyny.. mut seoli joku toinen brunetti.. iltaa vaan..
iltaa vaan pervokki...
Ja jos se olisin ollut minä....olisin pysynyt pystyssä....*köh...köh....*=:0))BBrunetti kirjoitti:
iltaa vaan pervokki...
Ja jos se olisin ollut minä....olisin pysynyt pystyssä....*köh...köh....*=:0))..epäilen vähän.. mullakin on nyt tää anteex-pyytely päällä.. eilen alko..
pervokki kirjoitti:
..epäilen vähän.. mullakin on nyt tää anteex-pyytely päällä.. eilen alko..
takia sää anteeks pyytelet ja mistä se alko......?
BBrunetti kirjoitti:
takia sää anteeks pyytelet ja mistä se alko......?
..siitä että uhkailin heittää lusikan nurkkaan... mut ei sentään.. homma jatku sit reaalielämässä kevyenä vitutuksena..
pervokki kirjoitti:
..siitä että uhkailin heittää lusikan nurkkaan... mut ei sentään.. homma jatku sit reaalielämässä kevyenä vitutuksena..
Nooh....jokos se vitutus on ohi......?
Tota vitutusta on muuten liikenteessä.........aikas paljonkii.........BBrunetti kirjoitti:
Nooh....jokos se vitutus on ohi......?
Tota vitutusta on muuten liikenteessä.........aikas paljonkii...........ainakin pahin.. pitäs vaan jaksaa suoltaa enemmän huuhaata..
pervokki kirjoitti:
..ainakin pahin.. pitäs vaan jaksaa suoltaa enemmän huuhaata..
jaksaa.....Mun kohalla taitaa olla niin etten edes osaa huuhailla.......*köh....Köh.....*=:0))))
No onneks vkl on sellainen et konekin on kii..... en edes vilkaise huuhaalle.....=:0)))))*sormet ristis...*BBrunetti kirjoitti:
jaksaa.....Mun kohalla taitaa olla niin etten edes osaa huuhailla.......*köh....Köh.....*=:0))))
No onneks vkl on sellainen et konekin on kii..... en edes vilkaise huuhaalle.....=:0)))))*sormet ristis...*..jokainen älytön juttu on mielestäni huuhaata.. oli se todenperäinen tai ei..
pervokki kirjoitti:
..jokainen älytön juttu on mielestäni huuhaata.. oli se todenperäinen tai ei..
hmm...älytöntä jotta peter oli meitsii talutellu....kjäh.......=:0)))))))
BBrunetti kirjoitti:
hmm...älytöntä jotta peter oli meitsii talutellu....kjäh.......=:0)))))))
..peeter munkki sit sielläpäin?
pervokki kirjoitti:
..peeter munkki sit sielläpäin?
asu....dääm...... Niin hyvännäköinen...nami nam....=:0)))))
BBrunetti kirjoitti:
asu....dääm...... Niin hyvännäköinen...nami nam....=:0)))))
.... liekö asuu maanpinnalla ollenkaa..
pervokki kirjoitti:
.... liekö asuu maanpinnalla ollenkaa..
niih....vaikka marssista olis tullu valtaamaan maapalloa....kjäh........
- leidi_10
Ookkonää varma ettet kumminki ollu sää..munkin kainaloisena..??? :))))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
mähän punaseks heitin nää hiukset....hih.....=:0)))))olen värjätty brune......
Värjäsitkö ennen vai jälkeen juorun...?;))) Villi veikkaus: JÄLKEEN!!! :)))) Hehee..
leidi_10 kirjoitti:
Värjäsitkö ennen vai jälkeen juorun...?;))) Villi veikkaus: JÄLKEEN!!! :)))) Hehee..
mistäs arvasit.... hitto kai se pitää paljastaa että seukataan me...... mut oli pakko hiuksia värjätä.....et pysyis salassa tää juttu.....peter....pus...pus...kultsi hani bubbelis..=:0)))))))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
mistäs arvasit.... hitto kai se pitää paljastaa että seukataan me...... mut oli pakko hiuksia värjätä.....et pysyis salassa tää juttu.....peter....pus...pus...kultsi hani bubbelis..=:0)))))))
Arvasinhan! :)) Ei multa jää huomaamatta noin helppo harhautus..hihii..;) Tahtoo kans munkin...! ;)))
leidi_10 kirjoitti:
Arvasinhan! :)) Ei multa jää huomaamatta noin helppo harhautus..hihii..;) Tahtoo kans munkin...! ;)))
vältä reijällisiä.......munkkeja....=:0)))))))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
vältä reijällisiä.......munkkeja....=:0)))))))
jotain semmosta tietoo niistä mitä mä en tiiä..? :)) Kyl hillomunkkikin maittas.....:)))) Nam..
leidi_10 kirjoitti:
jotain semmosta tietoo niistä mitä mä en tiiä..? :)) Kyl hillomunkkikin maittas.....:)))) Nam..
mut eihän me tytöt reijällistä ku on kunnon munkkia tarjolla......
Maistuisko kahvi...just nääs keitin...on hillomunkkii sen kaa......=:8)))))))- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
mut eihän me tytöt reijällistä ku on kunnon munkkia tarjolla......
Maistuisko kahvi...just nääs keitin...on hillomunkkii sen kaa......=:8)))))))viivana!!! Munkinkiilto silmissä...:))) Avaa ovi valmiiks etten tuu läpi...
leidi_10 kirjoitti:
viivana!!! Munkinkiilto silmissä...:))) Avaa ovi valmiiks etten tuu läpi...
on......=:0)))))))ei tarvii läpi oven tulla.....heh....
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
on......=:0)))))))ei tarvii läpi oven tulla.....heh....
ohjetta tuol alempana...*kuikkii* Jospa mentäski molemmat killmasterille käväsee..;))) Hih hih!!
leidi_10 kirjoitti:
ohjetta tuol alempana...*kuikkii* Jospa mentäski molemmat killmasterille käväsee..;))) Hih hih!!
kyläileen......Hih...nams mitä herkkuja...=:0)))))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
kyläileen......Hih...nams mitä herkkuja...=:0)))))
jos tommosii herkkuja saa...maiskis.. ;)))) Menox..!!! Tuun hakee! :))))
leidi_10 kirjoitti:
jos tommosii herkkuja saa...maiskis.. ;)))) Menox..!!! Tuun hakee! :))))
kilo sinne tänne....ompahan vähän mistä kii ottaa.....=;0)))))))
- leidi_10
BBrunetti kirjoitti:
kilo sinne tänne....ompahan vähän mistä kii ottaa.....=;0)))))))
Semmonen toivomus mullekin on esitetty :))) Hihiii!! Jotta SYÖMÄÄN sit vaan..:)))))
leidi_10 kirjoitti:
Semmonen toivomus mullekin on esitetty :))) Hihiii!! Jotta SYÖMÄÄN sit vaan..:)))))
ei kun syömään......=:0))))))
- Kill-Master
Peter sinut? =:0((3
Vadelma-vaniljahyytelö
6-7 dl vadelmia
Vaniljahyytelö:
3 liivatelehteä
2 keltuaista
3 dl maitoa
1 dl kuohukermaa
1,5 rkl perunajauhoja
3/4 dl sokeria
2 tl vaniljasokeria
Koristeeksi:
vadelmia
vadelmanlehtiä
Valmista ensin vaniljahyytelö. Pane liivatelehdet kylmään veteen pehmenemään 5-10 minuutiksi. Mittaa kattilaan keltuaiset, maito, kuohukerma, perunajauhot, sokeri. Sekoita hyvin ja nosta kattila liedelle. Kuumenna koko ajan sekoittaen, kunnes seos sakenee ja kuplii. Nosta kattila liedeltä ja sekoita joukkoon vedestä puserretut liivatelehdet. Sekoita, kunnes ovat liuenneet seokseen. Mausta vaniljasokerilla. Anna jäähtyä haaleaksi. Jaa puolet vadelmista jälkiruoka-astioihin. Kaada päälle puolet vaniljahyytelöstä. Annostele pinnalle loput vadelmat sekä vaniljahyytelö. Anna hyytyä kylmässä 1-2 tuntia. Koristele ennen tarjoilua vielä tuoreilla vadelmilla ja vadelman lehdillä.
T:Huuhaakokki- Kill-Master
BBrunetti kirjoitti:
onhan se aikas nami pala.....=:0)))))
Hellou huuhaan oma kokki....=;0)))))3Olen erikoistunut, mutta Peter -mauste ei kuulu valikoimaani. Jälkiruuissa varsinkaan en käytä makkaraa. Piirakoita syntyy kyllä erilaisia =0)
Kill-Master kirjoitti:
Olen erikoistunut, mutta Peter -mauste ei kuulu valikoimaani. Jälkiruuissa varsinkaan en käytä makkaraa. Piirakoita syntyy kyllä erilaisia =0)
vaihan peterin huuhaa kokkiin...........=:0)))))))
- Kill-Master
BBrunetti kirjoitti:
vaihan peterin huuhaa kokkiin...........=:0)))))))
Kuori:
2 dl kylmää vettä
2 tl suolaa
51/2 dl sihtiruisjauhoja
Täyte:
5 dl vettä
3 dl riisiä
1 l maitoa
1 ½ tl suolaa
Keitä täytteeksi riisipuuro. Sekoita kiehuvaan veteen riisi ja keitä kunnes vesi on imeytynyt eli 7-10 minuuttia. Lisää maito ja anna puuron kiehua hiljalleen välillä sekoittaen noin 30 minuuttia. Mausta valmis puuro suolalla. Sekoita käsin vedestä, suolasta ja jauhoista kuoritaikina. Leivo taikina pitkäksi pötköksi ja jaa se 25 palaan.
Pyöritä palat palloiksi. Litistä ne kädellä painaen litteiksi ja pane työpöydälle muovin alle, Kaaviloi piirakkapulikalla taikinapalat ohuiksi pyöräksi piirakankuoriksi käyttäen apuna jauhoja. Pinoa ne työpöydälle ja ripottele väliin jauhoja, peitä muovilla. Täytä piirakat puurolla ja käännä reunat rypyttäen. Paista 300°:ssa 15-20 minuuttia. Kasta kypsät piirakat voi-maitoseoksessa ja kokoa kulhoon pehmenemään voipaperilla ja liinalla peittäen. Tarjoa piirakat lämpiminä munavoin kanssa.
**********************************'
Tämä on tarkennuksena ettei eksytä asiasta. Harmi ettei tähän voi laittaa kuvaa piirakasta =0)
Kuvia olisi esimerkiksi myös erittäin suositusta ripsipiirakasta, mutta sen ohje ei kuuluisi edes ruokapalstalle. Kill-Master kirjoitti:
Kuori:
2 dl kylmää vettä
2 tl suolaa
51/2 dl sihtiruisjauhoja
Täyte:
5 dl vettä
3 dl riisiä
1 l maitoa
1 ½ tl suolaa
Keitä täytteeksi riisipuuro. Sekoita kiehuvaan veteen riisi ja keitä kunnes vesi on imeytynyt eli 7-10 minuuttia. Lisää maito ja anna puuron kiehua hiljalleen välillä sekoittaen noin 30 minuuttia. Mausta valmis puuro suolalla. Sekoita käsin vedestä, suolasta ja jauhoista kuoritaikina. Leivo taikina pitkäksi pötköksi ja jaa se 25 palaan.
Pyöritä palat palloiksi. Litistä ne kädellä painaen litteiksi ja pane työpöydälle muovin alle, Kaaviloi piirakkapulikalla taikinapalat ohuiksi pyöräksi piirakankuoriksi käyttäen apuna jauhoja. Pinoa ne työpöydälle ja ripottele väliin jauhoja, peitä muovilla. Täytä piirakat puurolla ja käännä reunat rypyttäen. Paista 300°:ssa 15-20 minuuttia. Kasta kypsät piirakat voi-maitoseoksessa ja kokoa kulhoon pehmenemään voipaperilla ja liinalla peittäen. Tarjoa piirakat lämpiminä munavoin kanssa.
**********************************'
Tämä on tarkennuksena ettei eksytä asiasta. Harmi ettei tähän voi laittaa kuvaa piirakasta =0)
Kuvia olisi esimerkiksi myös erittäin suositusta ripsipiirakasta, mutta sen ohje ei kuuluisi edes ruokapalstalle.tai siis karjalanpiirakka....se on taitolaji..... ja moni niitä ei osaa tehdä..... nams...perunapiirakka...ai...ai...mitä herkkua....=:0)))))
- Kill-Master
BBrunetti kirjoitti:
tai siis karjalanpiirakka....se on taitolaji..... ja moni niitä ei osaa tehdä..... nams...perunapiirakka...ai...ai...mitä herkkua....=:0)))))
Seukata munkin kaa. Mielenkiintoinen sana tuo munkin: Munckin, munkin (minunkin) munkin (luostarin)
Kill-Master kirjoitti:
Seukata munkin kaa. Mielenkiintoinen sana tuo munkin: Munckin, munkin (minunkin) munkin (luostarin)
mielenkiintoin todella......=:0)))))))))))))))))))
- Kill-Master
BBrunetti kirjoitti:
mielenkiintoin todella......=:0)))))))))))))))))))
iltapalalle. Täytyy suunnitella uusia reseptejä ja katsoa sitten mitä saa aikaan niin kotona kuin palstallakin :0)3
Kill-Master kirjoitti:
iltapalalle. Täytyy suunnitella uusia reseptejä ja katsoa sitten mitä saa aikaan niin kotona kuin palstallakin :0)3
huuhaan kokki....=:8))))))
- Juuuh
hyvää iltaa. ;))))))))))))))))))))))))))))))))
- niiiihh
Samat sulle ;)))))))))))))))
- yksitypy
yhden Petri Muncin. Tarkoitatko samaa tyyppiä? :=))))
oiskohan se sama.........hmmm........tollain vaalee kaveri tuo munkki on.....heh....=:8))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
oiskohan se sama.........hmmm........tollain vaalee kaveri tuo munkki on.....heh....=:8))))
sellanen hoikka vaalee, eikä kovin pitkä mies.
Varmaan samaa tarkoitetaan :=))))) yksitypy kirjoitti:
sellanen hoikka vaalee, eikä kovin pitkä mies.
Varmaan samaa tarkoitetaan :=)))))namunen.....Mää voisin sitä varten käydä seksikaupassa ja ostaa vaiks mitä lelui....vauuuuu....munkki.....=:0))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
namunen.....Mää voisin sitä varten käydä seksikaupassa ja ostaa vaiks mitä lelui....vauuuuu....munkki.....=:0))))
En tiedä oikein... Minä tykkään pitkistä tummista miehistä. Ne on jotenkin tulisempia :=))))))
yksitypy kirjoitti:
En tiedä oikein... Minä tykkään pitkistä tummista miehistä. Ne on jotenkin tulisempia :=))))))
mullakin miehet...yleensä ollu tummia..... ex ukkokin oli....tumma ja tulinen.......=:0))))))
- yksitypy
BBrunetti kirjoitti:
mullakin miehet...yleensä ollu tummia..... ex ukkokin oli....tumma ja tulinen.......=:0))))))
on haaleita ja tummat tulisia. Pätee myös miehiin :=)))) No...itse en kyllä tumma ole.
- TrueLady
mä olisin enempi kirjotellu.. mutku nää paikalliset menninkäiset teki invaasion piruuttaankii... Ne otti nokkiinsa ku lähetin tuhotorjunta-apupapin sun parvekkeelles.
P.S. siel oli kaks menninkäistä mut ne oli niin suovedessä että saatiin kerralla siirtolaatikkoon.avusta...... Mie kauhulla ajattelin kuin ois käynny ku valot olisin sammuttanut.....=:0)))))))
- TrueLady
BBrunetti kirjoitti:
avusta...... Mie kauhulla ajattelin kuin ois käynny ku valot olisin sammuttanut.....=:0)))))))
että apupapppia kyydissä kun kerran tarvetta oli... ei kuulu tapoihini niin tarkasti omia sellasia apuja yksityiskäyttöön. =DDDDD Nii ja se katku haihtuu partsilta kevääseen mennessä. =DD
TrueLady kirjoitti:
että apupapppia kyydissä kun kerran tarvetta oli... ei kuulu tapoihini niin tarkasti omia sellasia apuja yksityiskäyttöön. =DDDDD Nii ja se katku haihtuu partsilta kevääseen mennessä. =DD
dääm..... mulle muuten vieraita tulee vkl:na...ja nyt tääl lemppaa....Nooh sanon että mulla vakavia ilmavaivoja.....
Meinasin tästä toosaa lähtee kahteleen......jonkun vanhan leffan jos aikansa kuluks...=:0)))))
Mut tuun ehkä takas jos en sohvalle nukahda....=:0))))
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202235- 1031414
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos221304- 851264
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1261074Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel661018Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252935- 65906