Mitä tarkoitta "Karate"?
mitä tarkoitta?
7
1324
Vastaukset
- emptyhanded mothafuckah
kara = tyhjä te = käsi -->
karate = tyhjä käsi - maithai
Karate saattoi tarkoittaa alunperin myös "kiinalainen käsi", ei välttämättä tyhjä käsi.
- lajia pahemma
Jos lontoonmurre on tuttua, tuolta löytyy lisäinformaatiota: http://www.fightingarts.com/reading/article.php?id=197
- Andreas_83
HARMI se vaikuta siltä että tämä on toisella kielellä kuin suomi voi harmi! Tiedän kyllä paljon karatesta mutta ei suomeksi. Luulitko etten tietänyt?
- fasssss
tyhjin käsin
- kari aittomäki
Tätä ei kaiketi kukaan lue.
Olen tässä nyt sen kolmekymmentä vuotta sätkinyt ja tutkinut ja sellanen sopiva käännös olisi kaiketi En Tartte Aseita (mutta osaan käyttää). - karate miäs
Google on keksitty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667