" nukke pieni

mun,ethän koskaan luotain lähde "....sitä tätä mölinää taas toimistolta...täällä yksi olen pitää pitää ääntä...pelottaa...siis päivän työt..:))

69

2006

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mölisijän

hih..eikö sulla raasulla oo edes radiota siellä? Älä kuuntele kaikenmaailman risahduksia ja laahaavia ääniä siellä ni sit ei pelota.. :o))))

• oikein stereo sellainen ( toinen kaijutin vaan toimii )..on se jännää kun on ihan hiljaista ja sit kuuntelee hiljaisuutta muka..ei sitä olekkaan...
        nyt tulee rokotail suus...onko sulla sellaiset...

• nyt uusi harrastus kaikkien muiden lisäksi..olen ruvennut valokuvausta...kuvaan duunikavereita...sit kuvat mökille huussin sisäseinää..siellä lomalla istuessa katselen heitä ja aattelen hekin mun palkan eteen tekeevät...

• tukihenkilö

Hai rassua. Annoin sille laatikonpohjalta vanhan "kokiskameran". Ekaks se avas sen ja sanoi, et "mä huijaan sitä ku eihän täällä ole moottoria sisällä". Nyt se menee tuolla pitkin taloa ja räpsyttelee kuvia - kuka raaskis kertoa sille, et tarttis olla filmiäkin

• naputtaja

....siellä huussissa sitten myös tuhkakuppi?
        Hyvää huomenta!
        Viikon viimeinen työpäivä, jes....
        tosin 12-tuntinen, but who cares!

• tuffe
        tukihenkilö kirjoitti:

Hai rassua. Annoin sille laatikonpohjalta vanhan "kokiskameran". Ekaks se avas sen ja sanoi, et "mä huijaan sitä ku eihän täällä ole moottoria sisällä". Nyt se menee tuolla pitkin taloa ja räpsyttelee kuvia - kuka raaskis kertoa sille, et tarttis olla filmiäkin

ettet kerro, tai joudut huussiin... :)

• naputtaja kirjoitti:

....siellä huussissa sitten myös tuhkakuppi?
        Hyvää huomenta!
        Viikon viimeinen työpäivä, jes....
        tosin 12-tuntinen, but who cares!

se on kyllä katoavaa luonnon varaa ( joku pöllii )...:))
        viimeinen ?? ja sit lähet....
        Aaamuja kiva kun sinusta kuuluu....olit aamulla mielessäni......tuli mieleen yksi kuvaus Tampereella....:)))5 ekuu....

• tukihenkilö
        tuffe kirjoitti:

Liittyykö tämä niihin tupareihin joissa meinaat tunkea mut ton Hain kanssa suihkuun? Nyt alkaa oikeesti pelottaa ne bileet:)

• tuffe kirjoitti:

duunikaveria...mä luulin että anto oikein digikameran....:(..mä kaadan kahvii sen näytölle..eipä pelaa het tetristä....
        nyt kenkuttaa mulla meni kaksituntii niihin kuvan ottamisiin..ja puoli askii röökii...

• intimiteettisuojaa???
        Tytär napsii äidistään webkameralla karmeita kuvia ja nauraa kippurassa.Samat harrastukset kuin sinulla....Tulikin hankittua moinen kapistus....:)))

• naputtaja
        hai kirjoitti:

se on kyllä katoavaa luonnon varaa ( joku pöllii )...:))
        viimeinen ?? ja sit lähet....
        Aaamuja kiva kun sinusta kuuluu....olit aamulla mielessäni......tuli mieleen yksi kuvaus Tampereella....:)))5 ekuu....

...ainakin peltituhkikset.... totta!
        Reissuun lähden aamusta.... vilkutanko kun ajan ohi.... tiedossa koulutusta ja bilettä.... ja tietenkin ETYK-koulutus... eli en-tule-yöksi-kotiin.... ja messuja....toivottavasti tuohon yhtälöön ei kuulu lopuksi päänsärky...
        Viidelläsadalla sentillä otoksia pitkä rivi...

• guassiN kirjoitti:

intimiteettisuojaa???
        Tytär napsii äidistään webkameralla karmeita kuvia ja nauraa kippurassa.Samat harrastukset kuin sinulla....Tulikin hankittua moinen kapistus....:)))

on viksu ihminen..sano terkkuja...laittaako hänkin ne veskin seinään....:))

• naputtaja kirjoitti:

...ainakin peltituhkikset.... totta!
        Reissuun lähden aamusta.... vilkutanko kun ajan ohi.... tiedossa koulutusta ja bilettä.... ja tietenkin ETYK-koulutus... eli en-tule-yöksi-kotiin.... ja messuja....toivottavasti tuohon yhtälöön ei kuulu lopuksi päänsärky...
        Viidelläsadalla sentillä otoksia pitkä rivi...

pärjään kun et yöksi kotiin tule...onhan jääkaappi sentään ladattu....
        Vilkuta vilkuta.....:))

• naputtaja
        hai kirjoitti:

pärjään kun et yöksi kotiin tule...onhan jääkaappi sentään ladattu....
        Vilkuta vilkuta.....:))

....latausta löytyy....... kai sieltä jääkaapistakin....juustokuvun takana bonusolutkin ja työlistan kopio siitä ovesta: matot ulos, imurointi, lattianpesu, ikkunat, pölyt, myös kirjahyllyn päältä!
        Saa mut tekstarilla kiinni, jos tehtävät loppuu ja ikävä yllättää..... :)

• naputtaja kirjoitti:

....latausta löytyy....... kai sieltä jääkaapistakin....juustokuvun takana bonusolutkin ja työlistan kopio siitä ovesta: matot ulos, imurointi, lattianpesu, ikkunat, pölyt, myös kirjahyllyn päältä!
        Saa mut tekstarilla kiinni, jos tehtävät loppuu ja ikävä yllättää..... :)

tehdään tehdään.....samperi sun kanssa ..tiedät hyvin etä en juustoon koske kuvulla tai ilman...:(...pistänkin texastari kun olet kokouksessa ja pitkän..huutaa puh pitkään...pojojong.....:))

• naputtaja
        hai kirjoitti:

tehdään tehdään.....samperi sun kanssa ..tiedät hyvin etä en juustoon koske kuvulla tai ilman...:(...pistänkin texastari kun olet kokouksessa ja pitkän..huutaa puh pitkään...pojojong.....:))

....viehkeä viestiääni on mulla kyllä edelleen käytössä.... nykyään aamulla jopa herätyskellon virkaa toimittaa..... kerrasta ylös ja unisuus tipotiessään... suosittelen!
        Niin....juustokuvussa onkin säilynyt vaikka mitä... takuuturvapaikka :)

• tuffe
        hai kirjoitti:

duunikaveria...mä luulin että anto oikein digikameran....:(..mä kaadan kahvii sen näytölle..eipä pelaa het tetristä....
        nyt kenkuttaa mulla meni kaksituntii niihin kuvan ottamisiin..ja puoli askii röökii...

tupakit takaisin kun kiristät tuolla "kameralla" - "jos annat röökin tuhoon tiedoston"... tukistaja on vähän vaikeempi huijattava... mutta anna sille purkkaa, ehkä se sitä pureskellessa unohtaa kaiken?

• naputtaja kirjoitti:

....viehkeä viestiääni on mulla kyllä edelleen käytössä.... nykyään aamulla jopa herätyskellon virkaa toimittaa..... kerrasta ylös ja unisuus tipotiessään... suosittelen!
        Niin....juustokuvussa onkin säilynyt vaikka mitä... takuuturvapaikka :)

sielläkö se kadonnut partakone...tsekkaan het kun pääsen...on muuten tosii inhottava ajaa parta sillä epilaattorilla ja mikä se liisteri nyt onkaan mitä sivellään ja teipillä pois..kokeilin sitäkin..:(

• naputtaja
        hai kirjoitti:

sielläkö se kadonnut partakone...tsekkaan het kun pääsen...on muuten tosii inhottava ajaa parta sillä epilaattorilla ja mikä se liisteri nyt onkaan mitä sivellään ja teipillä pois..kokeilin sitäkin..:(

...kannata sen partakoneesi perään paljoa huudella.... ihan vähän lainasin....
        Mutta jospa jouluksi ostetaan sulle uusi höylä :)

• tuffe kirjoitti:

tupakit takaisin kun kiristät tuolla "kameralla" - "jos annat röökin tuhoon tiedoston"... tukistaja on vähän vaikeempi huijattava... mutta anna sille purkkaa, ehkä se sitä pureskellessa unohtaa kaiken?

tuo hyvä vinkki...on hää muuten aikas helposti huijattavissa...nytkin pyysi lainaksi matkalaukkua..arvaa onko siinä minkä lainaan ..KAHVAA..hä hää

• naputtaja kirjoitti:

...kannata sen partakoneesi perään paljoa huudella.... ihan vähän lainasin....
        Mutta jospa jouluksi ostetaan sulle uusi höylä :)

mitkä sillä olet ajanut.....ethän vain kainalo karvoja.......puhdistiko sen sen jälkeen....

• tuffe
        tukihenkilö kirjoitti:

Liittyykö tämä niihin tupareihin joissa meinaat tunkea mut ton Hain kanssa suihkuun? Nyt alkaa oikeesti pelottaa ne bileet:)

Halloween tais mennä jo... Mutta talkoisiinhan teidän piti... Ja niin armottomaan tahtiin että kohta suihku Hain kanssa tuntuu mukavalta :) Tuota.. onkohan mun talkoo-markkinoinnissa jotain vikaa :/

• naputtaja
        hai kirjoitti:

mitkä sillä olet ajanut.....ethän vain kainalo karvoja.......puhdistiko sen sen jälkeen....

....huuhtelin ajelemani alueet.... :)
        Eikös tunnukin sileämmältä.....

• tukihenkilö
        tuffe kirjoitti:

ihan hirveesti tosta vinkistä minkä Haille annoit. Ensin jouduin kuivaan näppiksen kahvista ja nyt tää kirjoittaminen on hankalaa ku sormet tarttuu purkkaan.

• tuffe
        hai kirjoitti:

tuo hyvä vinkki...on hää muuten aikas helposti huijattavissa...nytkin pyysi lainaksi matkalaukkua..arvaa onko siinä minkä lainaan ..KAHVAA..hä hää

Ruuvaa rullatkin alta pois :)

Arvaas mitä seuraavaks teen... köröttelen hakemaan sänkyä.. Työn iloa :))

• naputtaja kirjoitti:

....huuhtelin ajelemani alueet.... :)
        Eikös tunnukin sileämmältä.....

.....jaatiset...vau...:)))

• tuffe kirjoitti:

Ruuvaa rullatkin alta pois :)

Arvaas mitä seuraavaks teen... köröttelen hakemaan sänkyä.. Työn iloa :))

hakuja..älä unohda patjaa...:))

• naputtaja
        hai kirjoitti:

.....jaatiset...vau...:)))

.... ei nyt jaatisiin asti partakoneella....
        sääret, sääret.....
        Jaatis-käyttöaste..... laskeva käyrä.....

• naputtaja kirjoitti:

.... ei nyt jaatisiin asti partakoneella....
        sääret, sääret.....
        Jaatis-käyttöaste..... laskeva käyrä.....

joudun seikkailuun ,koskaan unohda sitä eeen "..sulle laulu....
        perhana laskeva..ei hyvä..ei..mäkään jaatista nähnyt tosi pitkään aikaan..:(

• naputtaja
        hai kirjoitti:

joudun seikkailuun ,koskaan unohda sitä eeen "..sulle laulu....
        perhana laskeva..ei hyvä..ei..mäkään jaatista nähnyt tosi pitkään aikaan..:(

...uudenvuoden sähikäinen..... poltan sormet, mutten iloa tuota..... tuo viisunpätkä jotenkin mua kyllä kuvaa :)
        Vai siltainsinööri kateissa..... virkavapaata varmaan pitänyt ja kiertänyt maailmaa..... virtuaalisesti ainakin.... eiköhän tuo taas jotain ala puuhastella....menee muuten hyvä mies hukkaan....

• naputtaja kirjoitti:

...uudenvuoden sähikäinen..... poltan sormet, mutten iloa tuota..... tuo viisunpätkä jotenkin mua kyllä kuvaa :)
        Vai siltainsinööri kateissa..... virkavapaata varmaan pitänyt ja kiertänyt maailmaa..... virtuaalisesti ainakin.... eiköhän tuo taas jotain ala puuhastella....menee muuten hyvä mies hukkaan....

uutena vuonna meillä 200 ekuu taivaan tuuliin....:(
        Musta on jotenkin tuntunut että jaatinen jäänyt eläkkeelle...

• naputtaja
        hai kirjoitti:

uutena vuonna meillä 200 ekuu taivaan tuuliin....:(
        Musta on jotenkin tuntunut että jaatinen jäänyt eläkkeelle...

.... hällä vasta aikaa onkin....
        Jonkinlaisen vieheen taidan kyllä heittää tässä tulevana viikonloppuna.....

• tuffe
        tukihenkilö kirjoitti:

ihan hirveesti tosta vinkistä minkä Haille annoit. Ensin jouduin kuivaan näppiksen kahvista ja nyt tää kirjoittaminen on hankalaa ku sormet tarttuu purkkaan.

On ilo palvella :)) jokos nyt kaipaat sitä suihkua?

• syvälle...siis naputtaja ollaanko syvissävesissä....:)))
      huh vieheen meinaat....

• naputtaja

...syvissähän ne vaanii... nuo pedot...
        Itselliselle retkelle lähden.... pitkä ilta...
        kalastushan kai olis laji, jota kannattaa koettaa vaikkei saalista sais.... :)
        Minkäslaista syöttiä kannattais käyttää?

• naputtaja

....vielä tuo puoli.... että saalista sitten... suurennellaan..... :)

• naputtaja kirjoitti:

...syvissähän ne vaanii... nuo pedot...
        Itselliselle retkelle lähden.... pitkä ilta...
        kalastushan kai olis laji, jota kannattaa koettaa vaikkei saalista sais.... :)
        Minkäslaista syöttiä kannattais käyttää?

ja monta mertaa kokeneena sanoisin parhaat on ....sanalliset,pehmeät,halittavat,hellivät ja suloiset..siis nuo näin evällisen silmiin ottavat...:)

• naputtaja kirjoitti:

....vielä tuo puoli.... että saalista sitten... suurennellaan..... :)

juu se paha vika kalastajissa on....:))

• naputtaja
        hai kirjoitti:

ja monta mertaa kokeneena sanoisin parhaat on ....sanalliset,pehmeät,halittavat,hellivät ja suloiset..siis nuo näin evällisen silmiin ottavat...:)

...eli ei tiukkaa sanajärjestystä noudattava virastokieli toimi..... soppa taitaa sitten jäädä pelkäksi tilliliemeksi :)

• naputtaja
        hai kirjoitti:

juu se paha vika kalastajissa on....:))

...tuota sitten maanantaina....
        voi olla että muutama valaskala.... verkkoon tarttui......
        Onko valas kala?

• naputtaja kirjoitti:

...tuota sitten maanantaina....
        voi olla että muutama valaskala.... verkkoon tarttui......
        Onko valas kala?

päinkään ole....vaikka jotkut erehdyttävästi näyttävätkin....
        kala on kala vaikka voissa paistais....
        tonne edelliseen..voi joskus virasto kielikin purra...:))) tai ainaskin juna aseman kuulutus...:)))

• naputtaja
        hai kirjoitti:

tonne edelliseen..voi joskus virasto kielikin purra...:))) tai ainaskin juna aseman kuulutus...:)))

....yleensä tulee silloin, kun jo tietoisesti matkakohde valittu.....
        ei siinä vaiheessa enää vieheitä tarvita....

• naputtaja
        hai kirjoitti:

....kuulutukset jäävät yksinään kaikumaan...
        kun henkilöt siirtyvät käyttämään toista linjaa.... :((

• CampaNula

täällä kurkistelee duurisvoittosena.Enkä sit mölise vaan toivottelen sulle vähemmän pelottavaa päivää sinne toimistoon.
      Möristele vaan jatkossakin se sopii sulle ihmeen hyvin.

:D

• olet niitä harvoja täällä telluksella kun mun laulusta noin sanoo...:)))
        Kiitis ei mua enää pelota..niin paljoon...yksi kokous tossa kahdeltatoista vain edessä ( hikoiluttaa vapisuttaa )..yritä selvitä siitäkin kuin mies...

• ellinor
        hai kirjoitti:

olet niitä harvoja täällä telluksella kun mun laulusta noin sanoo...:)))
        Kiitis ei mua enää pelota..niin paljoon...yksi kokous tossa kahdeltatoista vain edessä ( hikoiluttaa vapisuttaa )..yritä selvitä siitäkin kuin mies...

eikun taitaa jo olla päivä!!!
        Kyllä sun laulua on mukavaa "kuunnella"
        Se piristää näin synkkänä päivänä...
        Tsemppiä kokoukseen....
        Ihanaa mulla kohta työpäivä lopussa..pääsee aikasin kotia....ja lenkille...

• ellinor kirjoitti:

eikun taitaa jo olla päivä!!!
        Kyllä sun laulua on mukavaa "kuunnella"
        Se piristää näin synkkänä päivänä...
        Tsemppiä kokoukseen....
        Ihanaa mulla kohta työpäivä lopussa..pääsee aikasin kotia....ja lenkille...

päivääsi...mä en pääse tänään lenkille..meen sairaalaan....en kyllä katkasuhoitoon...siihen liian lyhyt olen..:))

• CampaNula
        hai kirjoitti:

olet niitä harvoja täällä telluksella kun mun laulusta noin sanoo...:)))

ettei sul oo tukihenkilöverkkoo monessa eri pisteessä.
        Oo reipas hikikarpaloissas niin hyvin meet kuin väärä rahna kokouksessa.Koita saaha tukihenkilös toiseen huoneeseen kokouksen ajaks kun se ihan selvästi saa sut hikoileen ja vapajamaan.
        Piän kynsipeukkuja ylöspäin et selviit miehenä puolpäivä hikoilustas.

:DD

• ellinor
        hai kirjoitti:

päivääsi...mä en pääse tänään lenkille..meen sairaalaan....en kyllä katkasuhoitoon...siihen liian lyhyt olen..:))

oliskin paha juttu joutua katkaisuhoitoon...varsinkin jos ei ole mitä katkaista.....
        Shh, pitää kirjottaa "hiljaa" ettei pomo huomaa, täällä ku ei saa työaikana chattailla...
        No kohta pääsee kotio......

• CampaNula kirjoitti:

ettei sul oo tukihenkilöverkkoo monessa eri pisteessä.
        Oo reipas hikikarpaloissas niin hyvin meet kuin väärä rahna kokouksessa.Koita saaha tukihenkilös toiseen huoneeseen kokouksen ajaks kun se ihan selvästi saa sut hikoileen ja vapajamaan.
        Piän kynsipeukkuja ylöspäin et selviit miehenä puolpäivä hikoilustas.

:DD

naulan kantaan tuossa tukihenkilö jutussa....onneksi hää ei tule samaan palaveriin....
        kiitos peukuista...nätit ovat....

• CampaNula
        hai kirjoitti:

naulan kantaan tuossa tukihenkilö jutussa....onneksi hää ei tule samaan palaveriin....
        kiitos peukuista...nätit ovat....

et hää ei tuu sekottaan teitin kokousta huh.
        Toivotan sulle ja muille tässä hyvää ja alkavaa viikonloppua.Huomenna ku karkailen muihin maisemiin ja piän pitkän ja vapaan viikonlopun.
        Pitää lakata nää kynnet viel illalla uuden värisiks että pärjään.

:D

• meriv

Kuulehan..olin lukevinani, että yksin työpaikalla?

Oletko tietoinen, että työnantaja on velvollinen ryhtymään suojatoimenpiteisiin mikäli melutaso ylittää 85 dB(A).

Ilmeisesti sinun työnantajasi on toteuttanut velvollisuutensa kirjaimellisesti..vaikkakaan ei työnteon kannalta tehokkuutta nostattavasti.

Hän on poistanut työympäristöstäsi kaikki melulle altistuvat ja jättänyt melutason ylittäjän..

Ai niin muuten..siis..ei korkkareissa pikkujouluihin vai??? (tukevat pohjat)

• heräsit..nukuitko kuin mä.....:))
        No perhan nyt ymmärrän kun pomo sanoi " pidä mölysi mahassa " hää siis vain työsuojelua...
        ehdottomasti tukevat kengät ja pyyhe mukaan...

• meriv
        hai kirjoitti:

heräsit..nukuitko kuin mä.....:))
        No perhan nyt ymmärrän kun pomo sanoi " pidä mölysi mahassa " hää siis vain työsuojelua...
        ehdottomasti tukevat kengät ja pyyhe mukaan...

nimenomaan NUKUIN. Voisin nukkua vieläkin ellei jokin täysin määrittelemätön, kaukaisuudesta kantautuva, täysin luokittelematon ääni olisi kantautunut suloiseen uneeni..hetken luulin jopa universaalista suuhälytystä harjoiteltavan..mutta se olitkin sitten vain sinä.

JA NYT OLEN SITTEN HEREILLÄ..

*jupisee*

• meriv kirjoitti:

nimenomaan NUKUIN. Voisin nukkua vieläkin ellei jokin täysin määrittelemätön, kaukaisuudesta kantautuva, täysin luokittelematon ääni olisi kantautunut suloiseen uneeni..hetken luulin jopa universaalista suuhälytystä harjoiteltavan..mutta se olitkin sitten vain sinä.

JA NYT OLEN SITTEN HEREILLÄ..

*jupisee*

minä...:(
        hä hää mees keittää kahvetta.....
        ais nyt mulle tulee kiire...ISOO PUS.....

• meriv
        hai kirjoitti:

minä...:(
        hä hää mees keittää kahvetta.....
        ais nyt mulle tulee kiire...ISOO PUS.....

minä juo kahvia..ollenkaan..

On vain koetettava pysyä hereillä ihan omin ja teen suomin avuin.

Tosin iltavuoro auttaa siinä hieman,,eli on se töihin mentävä..kahden jälkeen.

Mikä kiire?? Meinaatko, että siellä myös töitä tehdään??
        Eikö siihen nyt ole mitään työsuojelulakia? Pitää tarkistaa..

ai, mutta minunhan piti mennä porkkanoimaan..

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

minä juo kahvia..ollenkaan..

On vain koetettava pysyä hereillä ihan omin ja teen suomin avuin.

Tosin iltavuoro auttaa siinä hieman,,eli on se töihin mentävä..kahden jälkeen.

Mikä kiire?? Meinaatko, että siellä myös töitä tehdään??
        Eikö siihen nyt ole mitään työsuojelulakia? Pitää tarkistaa..

ai, mutta minunhan piti mennä porkkanoimaan..

tiedoksi, et aika useasti Hai hommia tekee - viime kevättalvellakin just viimeksi

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

tiedoksi, et aika useasti Hai hommia tekee - viime kevättalvellakin just viimeksi

Niiiin usein??
        Eiköhän se ole sitten hänellä jo loman paikka..ettei vain iskisi työuupumus..*huolestunut*

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

Niiiin usein??
        Eiköhän se ole sitten hänellä jo loman paikka..ettei vain iskisi työuupumus..*huolestunut*

just on saamassa lomaa - lähden pariksi viikoksi reissuun, et saa poikaparka levätä

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

just on saamassa lomaa - lähden pariksi viikoksi reissuun, et saa poikaparka levätä

minusta tuntuu, että tämä ei nyt mennyt ihan oikein..*pohtii*

Siis..sielläkö ahkeran työntekijän loma onkin jonkun muun loma?

Voi minun työnrasittamaa ajatuksenjuoksuani..no tietenkin se on niin!!

Silläaikaa hän voi liimailla purukumeja näppikseesi..niitata kaikki tärkeät paperit nippuihin..istuttaa pari virusta koneesi tietokantaan, mistä ne sitten iloisesti viipottaen leviävät koko firman systeemiin saaden aikaan yleisen loman.

Vai ihanko hän peräti asettuu tukihenkilöksi tukihenkilön paikalle??
        Sinuna harkitsisin lomani peruuttamista...

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

minusta tuntuu, että tämä ei nyt mennyt ihan oikein..*pohtii*

Siis..sielläkö ahkeran työntekijän loma onkin jonkun muun loma?

Voi minun työnrasittamaa ajatuksenjuoksuani..no tietenkin se on niin!!

Silläaikaa hän voi liimailla purukumeja näppikseesi..niitata kaikki tärkeät paperit nippuihin..istuttaa pari virusta koneesi tietokantaan, mistä ne sitten iloisesti viipottaen leviävät koko firman systeemiin saaden aikaan yleisen loman.

Vai ihanko hän peräti asettuu tukihenkilöksi tukihenkilön paikalle??
        Sinuna harkitsisin lomani peruuttamista...

kalifin poissaollessa ketään tarvita - Kenny nuken tähän tuolille jätän, eipä kukaan parissa viikossa eroa huomaa - paitsi Hai hiljaisuudesta sen hiffaa ku ei oo niin kliffaa. Hemmetti palaaks täällä? - ei onneksi - omakehu se vaan mirhamille sittenkin

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

kalifin poissaollessa ketään tarvita - Kenny nuken tähän tuolille jätän, eipä kukaan parissa viikossa eroa huomaa - paitsi Hai hiljaisuudesta sen hiffaa ku ei oo niin kliffaa. Hemmetti palaaks täällä? - ei onneksi - omakehu se vaan mirhamille sittenkin

ehdottomasti paras..suorastaan ylivoimaisen viekottelevin,

Tuo ihmiskunnan jalostunein ja vähiten oikein käytetty.

Liiallisena salpaa hengen ja saa ympäristön voimaan pahoin, mutta voi sitä, joka sen osaa oikein annostella.

Hänelle aukenee maallisten ilojen ja autuuksien portit..ja muiden kateus.

Oikein mukavaa torstain loppua.
        Minua kutsuu työnantajani viekotteleva ääni..*irvistää*

Jätä sille kalaressulle edes jotakin ajanvietettä sinne ettei nyt ihan kuivalla maalla joudu räpistelemään.

• tukihenkilö
        meriv kirjoitti:

ehdottomasti paras..suorastaan ylivoimaisen viekottelevin,

Tuo ihmiskunnan jalostunein ja vähiten oikein käytetty.

Liiallisena salpaa hengen ja saa ympäristön voimaan pahoin, mutta voi sitä, joka sen osaa oikein annostella.

Hänelle aukenee maallisten ilojen ja autuuksien portit..ja muiden kateus.

Oikein mukavaa torstain loppua.
        Minua kutsuu työnantajani viekotteleva ääni..*irvistää*

Jätä sille kalaressulle edes jotakin ajanvietettä sinne ettei nyt ihan kuivalla maalla joudu räpistelemään.

Onhan mulla viikko aikaa keksiä jotain touhua vettenelävälle - oppiskohan siinä ajassa tetriksen "säännöt"?

• meriv
        tukihenkilö kirjoitti:

Onhan mulla viikko aikaa keksiä jotain touhua vettenelävälle - oppiskohan siinä ajassa tetriksen "säännöt"?

tetrikseen varsin helpot.
        Sen helvetinmoinen 24h/vrk pelaaminen silmät vettä valuen ja vaahto suupielistä pursuten.

• Ællen

Honey honey,
      how you thrill me, ah hah, honey honey

Honey honey, nearly kill me,
      ah
      hah,
      honey honey

I'd heard about you before
      I wanted to know some more

And now I know what they mean,

you're a love machine
      Oh, you make me dizzy

A B B A
      (*&*)

• nauruun.....
        et kuullut.....höö
        kyllä saat kysyä vastaan ....:))
        rakkaus kone ???....:)))))

• Ællen
        hai kirjoitti:

nauruun.....
        et kuullut.....höö
        kyllä saat kysyä vastaan ....:))
        rakkaus kone ???....:)))))

mä kun luulin ihan ..
        taas petyin :/

Hyvää huomenta :D
        Kaikkea kivaa tähän päivään

lovelleN

• jpntar1

jos olet sen arvoinen..:) ..Taisit olla koulussa hm..musikaalinen?? Hyvä, kun tulee käytyä kaikki nuo vanhatkin kappaleet läpi..:))))))..tuokin Nukke pieni.

• mitataan...tai kyllä mä tiedän..mitalla se arvo...
        Olin toki musikaalinen...täyden vitosen aina sain...yrityksestä ne maikat aina sano...
        Mutta oikeesti nyt...kiersin nuorena bändien kanssa oli roudarina..siis kaitsarin styrkkarin kantaja...:))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe