Viisi onnellisen suhteen salaisuutta......

1. On tärkeää löytää mies joka osallistuu kotitöihin, joka silloin tällöin kokkaa ja jolla on työpaikka...
2. On tärkeää löytää mies joka saa sinut nauramaan...
3. On tärkeää löytää mies johon voit luottaa ja joka ei valehtele.....
4. On tärkeää löytää mies joka on hyvä sängyssä..
5. On tärkeää että nämä neljä miestä eivät tunne toisiaan......

Tää ei ole omaa...mut laitetaan kiertämään.....=:0))))))))))))

22

913

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyi

Pikku kallelta ensimmäisenä koulupäivänä että mikäs on Kallen kotona semmonen asia mistä Kalle ois oppinu aakkosista joitain tuttuja ääniä.Kalle mietti hetken ja vastasi kainosti opettajalle, se on varmaan AAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.Opettaja ihmeissään kysäisi että mites se nyt tuo voi olla johon Kalle sanoi,että isi ja äiti kun menee makuuhuoneeseen, niin isi sanoo että sinne ei sitte saa tulla,kun äiti opettelee lyömään taulun naulaa seinään ja mä luulisin et se lyö aina vasaralla sormeensa heti kun ei sieltä muuta kuulukkaan.

• =:0))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

=:0))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hyvää yötä piltit nalle silmät sulkee, lapsosille sanoo nalle hyvää yötä..... luppakorvan nimen sain korvani nääs lerputtaa, olen pieni nall vain, lapset mua........ rakastaa

• LonesomeMan kirjoitti:

Hyvää yötä piltit nalle silmät sulkee, lapsosille sanoo nalle hyvää yötä..... luppakorvan nimen sain korvani nääs lerputtaa, olen pieni nall vain, lapset mua........ rakastaa

hirmuinen rölli....On mulla metsässä tölliiiiiii...Siellä mä asustelen......"iiiiik ei muista miten se meneeeeeeee....=:0)))))))))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

hirmuinen rölli....On mulla metsässä tölliiiiiii...Siellä mä asustelen......"iiiiik ei muista miten se meneeeeeeee....=:0)))))))))))

oma profiili:Eipä taida meidän äiti peikkolasta ottaa,eihän se edes usko että Mörri Möykky on totta,,,,jne,,,.

Se äiti ei oo koskaan nähny mua,nii siks se ei usko,mutta ei oo se lapskaa,onneksensa,sehän saattas saada ikuisen trauman.

• takkunen kirjoitti:

oma profiili:Eipä taida meidän äiti peikkolasta ottaa,eihän se edes usko että Mörri Möykky on totta,,,,jne,,,.

Se äiti ei oo koskaan nähny mua,nii siks se ei usko,mutta ei oo se lapskaa,onneksensa,sehän saattas saada ikuisen trauman.

kuis hurisee......=:0))))))mulla on hurissu hurrrr....hurrrr....aamusta saakka.....=:0))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

kuis hurisee......=:0))))))mulla on hurissu hurrrr....hurrrr....aamusta saakka.....=:0))))

tässä tää tökkii,ku jäitä polttelis.Ei meinaa aikaasa saada kulumaan,vaik aurinko räköttää taivaan täydelt, 10 auringossa,ei ees toi ulkoilma houkuttele.Hitsi kui ihmine voikaa olla puhki,ku lysähtänny vesi-ilmapallo.Piristäkääa mua jotenki.Plääääääähhhh,ei voi olla totta et oon näin vetämätön.Noi vitsi kyl sai nauramaan,mut ny vitsit on luettu ja naurut on loppu,,,,,,,,ei jumankuta,taitaa vaipuu synkkyyteen,,,,ny menee jo***!!!!!!

• takkunen kirjoitti:

tässä tää tökkii,ku jäitä polttelis.Ei meinaa aikaasa saada kulumaan,vaik aurinko räköttää taivaan täydelt, 10 auringossa,ei ees toi ulkoilma houkuttele.Hitsi kui ihmine voikaa olla puhki,ku lysähtänny vesi-ilmapallo.Piristäkääa mua jotenki.Plääääääähhhh,ei voi olla totta et oon näin vetämätön.Noi vitsi kyl sai nauramaan,mut ny vitsit on luettu ja naurut on loppu,,,,,,,,ei jumankuta,taitaa vaipuu synkkyyteen,,,,ny menee jo***!!!!!!

äläpäs nyt vaivu mihkään synkkyyteen.....Mie niitä vitsejä vaiks sulle jostain kaivan.........täh....
        Täällä muuten kosteen märkä synkkä ilma.....=:0/

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

äläpäs nyt vaivu mihkään synkkyyteen.....Mie niitä vitsejä vaiks sulle jostain kaivan.........täh....
        Täällä muuten kosteen märkä synkkä ilma.....=:0/

mä piristyin,ku tääl on kuiteski edes aurinko näkyvil.Nii emmä mitenkää vahigonilonen oo,paistaa se viel teillekki.Tulis kesä,pääsis taas saarivaltakuntaan lomaileen.Ei oo se saari ulkomail,vaan aivan ihana paikka kotomaassa.Ku en haluu tonne ulkomaille mikskää tykin ruuaks,sielhä ei tiiä nykysin et missä paukkuu.

• takkunen kirjoitti:

mä piristyin,ku tääl on kuiteski edes aurinko näkyvil.Nii emmä mitenkää vahigonilonen oo,paistaa se viel teillekki.Tulis kesä,pääsis taas saarivaltakuntaan lomaileen.Ei oo se saari ulkomail,vaan aivan ihana paikka kotomaassa.Ku en haluu tonne ulkomaille mikskää tykin ruuaks,sielhä ei tiiä nykysin et missä paukkuu.

kesä.....Mutta niin karmean pelottavat ampparit astuu kehiin......
        Nooh joulun jälkeen mun puolesta sais kesä jo tulla.....Mut jouluna pitää olla lunta.....=:0)))))))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

kesä.....Mutta niin karmean pelottavat ampparit astuu kehiin......
        Nooh joulun jälkeen mun puolesta sais kesä jo tulla.....Mut jouluna pitää olla lunta.....=:0)))))))))

amppareist mitää välitä,mut paarmat on oikeita piruja.Haukkaa ensteks kilon kappaleen,lentää oksalle,nauraa siel ilosesti,ja maiskuttaa meitsin lihakimpaletta naama virneessä.Ja mää ulvon puun alla menetettyä palaani.

• takkunen kirjoitti:

amppareist mitää välitä,mut paarmat on oikeita piruja.Haukkaa ensteks kilon kappaleen,lentää oksalle,nauraa siel ilosesti,ja maiskuttaa meitsin lihakimpaletta naama virneessä.Ja mää ulvon puun alla menetettyä palaani.

autsss.... verrattavissa zomppareihin....Koska nehän naukkaavat lihastasi palan...
        Hei muuten ......mulla taasen sellainen onkelma että..... tekis mieli muutama sammakko laskee vapauteen.....Mitä teen...A:teippaanko suun vaiB:ompelenko sen kii........=:0)))))))))))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

autsss.... verrattavissa zomppareihin....Koska nehän naukkaavat lihastasi palan...
        Hei muuten ......mulla taasen sellainen onkelma että..... tekis mieli muutama sammakko laskee vapauteen.....Mitä teen...A:teippaanko suun vaiB:ompelenko sen kii........=:0)))))))))))

ihmeessä se kivuttomampi vaihtoeho!Et kaiketi kuulu sadomasikisteihin,se ompelu omatoimisesti ku viittaa kovasti sinne päin,saattaa saaaaattttuuuu pirusti,jos ei vaik oo mistä vetaseisit kokovartalopuudutuksen********!!!

• takkunen kirjoitti:

ihmeessä se kivuttomampi vaihtoeho!Et kaiketi kuulu sadomasikisteihin,se ompelu omatoimisesti ku viittaa kovasti sinne päin,saattaa saaaaattttuuuu pirusti,jos ei vaik oo mistä vetaseisit kokovartalopuudutuksen********!!!

itsekin ajattelin et se ompelu.....Auuuuutttssss...sattuu niin maan pärkuleesti....joten joudun ehkä teippaileen sen tän illan aikana.......=:0))

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

unohtu,annappa ny niitten sammakoitten tulla vaan,niin se kummast helpottaa,laskee se kohonnu verenpainekkii samal,ja taas oot sit ihan oma ittes,,,se BB,,***!!!

• takkunen kirjoitti:

unohtu,annappa ny niitten sammakoitten tulla vaan,niin se kummast helpottaa,laskee se kohonnu verenpainekkii samal,ja taas oot sit ihan oma ittes,,,se BB,,***!!!

voiiiiiii.....Ku on tullu nyt niitä päästeltyä.....Olen paukuttanut tässä päätä välil seinään...hyppinyt tasajalkaa...... purrut ylähuulen rikki ja sen semmoista kivaaaaa.....heh.....puuh.... =:0)))))) mutta sitä ei tiedä jos ne viel tänään taasen lentelee....=;0))))) sammakot...niillä nääs siivet.....

• takkunen
        BBrunetti kirjoitti:

voiiiiiii.....Ku on tullu nyt niitä päästeltyä.....Olen paukuttanut tässä päätä välil seinään...hyppinyt tasajalkaa...... purrut ylähuulen rikki ja sen semmoista kivaaaaa.....heh.....puuh.... =:0)))))) mutta sitä ei tiedä jos ne viel tänään taasen lentelee....=;0))))) sammakot...niillä nääs siivet.....

oonki nähny lentäviä sammakoita,veikeitä otuksia juuuuuhhh,omasta suustaki,vaik yleensä kyllä pystyn hillittemään hurjan luontoni,mut sitte kun niiiiiinn,,,,,kantsii jokasen valita olinpaikkasa,mut mun lähettyvile ei kannata parkkeerata.On mä joskus tehny ufojaki,ja toiset on niitä sillon nähy,et havaintoja ufoista on kiistämättä.Kelpaiskohan ne havainnot siihen koottuihin ufohavaintoihin?Mulle on kyl sanottu,et ei tommoset havainnot kelpaa,mut pitäskös varmistaa kysymäl?

• takkunen kirjoitti:

oonki nähny lentäviä sammakoita,veikeitä otuksia juuuuuhhh,omasta suustaki,vaik yleensä kyllä pystyn hillittemään hurjan luontoni,mut sitte kun niiiiiinn,,,,,kantsii jokasen valita olinpaikkasa,mut mun lähettyvile ei kannata parkkeerata.On mä joskus tehny ufojaki,ja toiset on niitä sillon nähy,et havaintoja ufoista on kiistämättä.Kelpaiskohan ne havainnot siihen koottuihin ufohavaintoihin?Mulle on kyl sanottu,et ei tommoset havainnot kelpaa,mut pitäskös varmistaa kysymäl?

sää ilmoitat ne havainnot niistä ufoista.....hitsi soikoon sentään........=:0)))))))

• Rasputin
        takkunen kirjoitti:

Yrittänny pussata niitä sammakoita,jos ne vaikka hyvinkin muuttuis prinsseiksi.

• takkunen
        Rasputin kirjoitti:

Yrittänny pussata niitä sammakoita,jos ne vaikka hyvinkin muuttuis prinsseiksi.

vähän inhan liukkaita,ja limasia,mut ei oo ykskään viel muuttunu.Oletkos titone et onko joku määrä mikä pitää tulla täyteen sammakkopusuissa,ennenku tärppää.Mut älä ehdota et esim. joka kolmas,kun oo varma et just se joka kolmas kerkee loikata ennen,kun saan pussattua sitä.Paniikissa loikkivat jotain erityispitkiä loikkia,ei saa uudestaa kiinni,edes haavilla.

• Rasputin
        takkunen kirjoitti:

vähän inhan liukkaita,ja limasia,mut ei oo ykskään viel muuttunu.Oletkos titone et onko joku määrä mikä pitää tulla täyteen sammakkopusuissa,ennenku tärppää.Mut älä ehdota et esim. joka kolmas,kun oo varma et just se joka kolmas kerkee loikata ennen,kun saan pussattua sitä.Paniikissa loikkivat jotain erityispitkiä loikkia,ei saa uudestaa kiinni,edes haavilla.

Niin,että se vaihtelee vuoron perään on joka toinen ja neljäs.Se kyllä helpottaa jos saa yhden kiinni aluksi niin siitä on helppo laskea.

• Nimetön

1. kyllä hän tekee kotitöitä, (ei kylläkään ruokaa joka on varmasti pelastus) ja on töissä.
      2. Nauraa hohotan hänen kanssaan jatkuvasti.
      3. hmm..luotan, enkä usko hänen valehtelevan.
      4. nami nami
      5. hitsi, minulla on vain yksi.
      ;-)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe