Arvauksia? Itse luulen että Rikun äiti jää sarjaa pitkäksi aikaa ei välttämättä pysyvästi, mutta ei ole mikään pikavisiitti. Joten on odotettavissa jotain rakkaussuhteita Rikunkin äidin kohdalla. Itse epäilen vahvasti, että Ismo ihastuu häneen...
Tiedättekö jo kuka Rikun äitiin rakastuu?
5
768
Vastaukset
- Rikun velimies
Mä en haluais paljastaa mitään ennakkoon mutta kun mä en saanut Rikulta niitä rahoja jotka se lupas mulle vastineeksi sille, että mä en paljasta mitään ennakkoon. Salkkarithan on käsitellyt ennenkin vaikeita asioita jaksoissaan ja tässä, Rikun äidin mukaantulossa tulee taas yksi tabu rikottua eli sukulaisten kesken harrastettu yks jutska...
Anteeksi vaan salkkareiden katsojat mutta tästä eteenpäin en kerro enää mitään, sillä Riku on sentään velimies ja mä kunnioitan sitä vielä jollakin tavalla, enkä halua siis paljastaa täällä foorumissa mitään sen henkilökohtaisempia asioita.- kyllä että
Aaro on muutenkin hiukan kiero.
...eppäilen, että Sievisen Lassella ja Rikun
äidillä alkaa suhinat lähiaikoina.- aattelin
minäki! Näkihän tuon jo tänään kun sillai toisiaan kattelivat.
- fedgqw
aattelin kirjoitti:
minäki! Näkihän tuon jo tänään kun sillai toisiaan kattelivat.
Joo! Lasse näytti koko ajan hiukka hermostuneelta Rikun äidin seurassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893