Kukas sitä huuhaan....

raittius seuraa nyt pystyssä piti......Ois taasen aika varmaan niitä kokouksia pitää....Lone saa luvan kyl aamul ilmoittautuu.............!!!!!!!!
Ja sitten taasen varma tieto.....SUOMI...meidän rakas leijonajoukkueemme voitti venäjän....Ihaaanaaaaaa....
Sitten vielä yksi asia.....
Nukkukaas hyvin....ei painajaisia.............=:0))))))))))))))))))

19

512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TrueLady

uutisia tähän väliin =DDD
      Juu nukun kuin pikku murmeli ainaskii kellon ympäri =DDD sit taas ku nukun.

• kohta laittaa unisukat jalkaan ja kömpii peiton alle......=:0)))))))9

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

kohta laittaa unisukat jalkaan ja kömpii peiton alle......=:0)))))))9

niinku tinki täys tältä päivältä? No ei kai siin auta ku unisukat sit.... täytys munkin sellaset hankkia ni nukuttas paremmin. Eihän niitte tartte pelkkää villaa olla? Villast tulee ni levoton olo =DD

• TrueLady kirjoitti:

niinku tinki täys tältä päivältä? No ei kai siin auta ku unisukat sit.... täytys munkin sellaset hankkia ni nukuttas paremmin. Eihän niitte tartte pelkkää villaa olla? Villast tulee ni levoton olo =DD

juuh unisukat...... ne voi olla vaiks niitä ihania pörrösukkia........ sidostesukka kestää....heh.....=:0))))) tulee uni hyvin ku on lämpöset varpit.....

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

juuh unisukat...... ne voi olla vaiks niitä ihania pörrösukkia........ sidostesukka kestää....heh.....=:0))))) tulee uni hyvin ku on lämpöset varpit.....

o sellanen vaikutus =DDD sitä kummasti jaksaa viel monta tuntia ku tänne tulee =DD Nimim kokemusta on =DDDDDDDD
        Ja saa samal päivitettyä noita menninkäis oppaita =DD

• TrueLady kirjoitti:

o sellanen vaikutus =DDD sitä kummasti jaksaa viel monta tuntia ku tänne tulee =DD Nimim kokemusta on =DDDDDDDD
        Ja saa samal päivitettyä noita menninkäis oppaita =DD

jännä paikka.....piristysruiske tai jotain......
        =:0)))))
        Mäkin haluan sellaisen menninkäisoppaan................

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

jännä paikka.....piristysruiske tai jotain......
        =:0)))))
        Mäkin haluan sellaisen menninkäisoppaan................

heti ku se on valmis... katos täsmentävät kuvaohjeet puuttuu viel =DDD että tietää mistä rusentaa =DDD

• TrueLady kirjoitti:

heti ku se on valmis... katos täsmentävät kuvaohjeet puuttuu viel =DDD että tietää mistä rusentaa =DDD

kirja olis kätevä...Kun täällä munkin luona nyt se menninkäinen kyläili.....=:0))))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

kirja olis kätevä...Kun täällä munkin luona nyt se menninkäinen kyläili.....=:0))))

se pääs vaa partsille. =D Mutta ku tulee kylmä ja pakkaset ne voi tosissaan yrittää sisäruokintaan ja sillo o neuvot taas tarpeen =DD

• TrueLady kirjoitti:

se pääs vaa partsille. =D Mutta ku tulee kylmä ja pakkaset ne voi tosissaan yrittää sisäruokintaan ja sillo o neuvot taas tarpeen =DD

Mutta nyt tyyny kainaloon ja mie meen peiton alle.....
        Pidähän pulju pystys....Mukavia unosia True....=:0))))

• TrueLady
        BBrunetti kirjoitti:

Mutta nyt tyyny kainaloon ja mie meen peiton alle.....
        Pidähän pulju pystys....Mukavia unosia True....=:0))))

unia ja elä puttoo sängyst ettei kenneli herää =D

• ..raittiutta..eiii nyt.. ei nyt kun ilo on ilkeimmillään.. suomiviinaa ja leijonpullo.. venäläuistä vodkaa vaan napaan niin pää menee mukavan pehmeeks.. ihanan lambii ja emboo..

• pervokki.... Nyt kyllä sääkin joudut raitistumaan........ tää on täynnä....alkoholisoituneita huuhaalaisia.....itseni joudun myös mukaan laskemaan....Mutta olen päättänyt raitistua....... se on varma se....=:0))))) ainaskii tän illan oon raitis....heh.....

• BBrunetti kirjoitti:

pervokki.... Nyt kyllä sääkin joudut raitistumaan........ tää on täynnä....alkoholisoituneita huuhaalaisia.....itseni joudun myös mukaan laskemaan....Mutta olen päättänyt raitistua....... se on varma se....=:0))))) ainaskii tän illan oon raitis....heh.....

..mäkin ollut koko piitkän viikon.. harjoittelen vaan huomista varten ja lauantaita kun vedän kotona kalsarikännit ja katson taru sormusten herrasta.. kaksi tornia..

• pervokki kirjoitti:

..mäkin ollut koko piitkän viikon.. harjoittelen vaan huomista varten ja lauantaita kun vedän kotona kalsarikännit ja katson taru sormusten herrasta.. kaksi tornia..

kaks tornia tulee..... voisin ihan sen nauhottaa...... jos ei oo silleen himas....
        Noh...meen mää huomen kaljalle.... kahteen viikkoon en oo ollu missään....=:0))))))

• BBrunetti kirjoitti:

kaks tornia tulee..... voisin ihan sen nauhottaa...... jos ei oo silleen himas....
        Noh...meen mää huomen kaljalle.... kahteen viikkoon en oo ollu missään....=:0))))))

..huomenna meen hoitaa asioita.. siinä ohessa saatan käväistä stobella ja soittaa kulmakunnan tutuille josko lähtisivät mukaan.. kyllä se on mukavaa että juomaseuraa löytyy..

• pervokki kirjoitti:

..huomenna meen hoitaa asioita.. siinä ohessa saatan käväistä stobella ja soittaa kulmakunnan tutuille josko lähtisivät mukaan.. kyllä se on mukavaa että juomaseuraa löytyy..

päivä puoskarin kanssa mietittiin...ryyppykaverin löytää heti ja myös rahaa siihen hommaan saa takuuvarmasti lainaks..... heh..... omituista vallan omituista......=:0))))
        nyt meen nukkumaan.....Unosia pervokki.......=:0))

• BBrunetti kirjoitti:

päivä puoskarin kanssa mietittiin...ryyppykaverin löytää heti ja myös rahaa siihen hommaan saa takuuvarmasti lainaks..... heh..... omituista vallan omituista......=:0))))
        nyt meen nukkumaan.....Unosia pervokki.......=:0))

..lambi-unosia..

• Doe-01

Aikansa kutakin,sanoi pässi,kun päätä leikattiin:)Eihän se yhdenillan ryyppääminen niin kauheata ole..viikon putki on taasen aivan eri juttu.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      53
      2159
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1680
    3. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      370
      1489
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1474
    5. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1474
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1327
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      8
      1034
    9. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      1002
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      969
    Aihe