Tietääkö ketään, mistä saisi äkkiä juhlapuheen? Ihan sama mistä aiheesta!!
Äkkiä juhlapuhe jostain!
Paniikki iskee...
3
13474
Vastaukset
- esuniy<sgfb<sbhgiuy
joo ei
- Veikon äiti
Hyvät juhlavieraat, mukava nähdä teidät näinkin runsaslukuisena juhlimassa veikon maahan painajaisissa.
On ilo todeta että veikko on vihdoinkin vainaa. Tämä ilta on suuri ilta, ilon ja juhlan ilta. Nauttikaamme tästä, hyvästä ruuasta laulusta sekä veikon hiljaisuudesta. Kiitos vielä Veikko että tajusit itse ottaa ison askeleen elämässä. Tämä askel VR pendolino junan eteen oli parasta mitä elämässäsi olet tehnyt. Kiitos. - ..
On tiedettävä henkilöstä jotain, hänen harrastuksistaan ja muusta. Jos juhlapuhe liittyy paikkaan, sitten historiasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635