Ois hyvä jos joku tietäis biisien nimet, joissa lauletaan näin:
"toivon että huomaat minut, leffassa näet minussa sen sankarin, kerron ainoastaan sulle ne jutut, joista kaikki nämä vuodet vaikenin"
"Anna mun pitää kiinni näistä köysistä armadan, ja olla kapteeni kursssilla välin helvetin ja taivaan, lupaan silloin tuoda edes toivoa matkoiltani, näillä markkinoilla ei sitäkään ole tarpeeksi"
"täällä palavat pensaat nuo jumalten suututtamat, ja loppuunmyyty on tämäkin show pääosissa kaipaus ja tuska, et sanonut nimeäs koskaan ehkä olit kangastusta, nyt sataa lunta erämaahan ja oot totta"
mistä Yön biiseistä
seuraavat lyriikat
3
540
Vastaukset
- jullew
Toisen biisin sanat on Dingon uudelta levyltä purppuraa ja biisi radio avalon. Eli ei YÖtä nähnytkään.
- toinen biisi
Dingon Purppuraa levyltä ja biisi Julian silmät
Lyriikat on kyllä Mahtavia- on tälläkin
foorumilla kunnon lyriikkaa eikä mitään "mä en haluu mennä yksin nukkumaan, ku en kuitenkaan unta saa"-sontaa. Yön sanoituksissa on että etsitään vaan riimit ja tarina sen ympärillä jää latteaksi kuin eltaantunut kakku.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595