Mitä kalle sanoi?
Vastaus: Pappa.
Miksi blondi meni? Koska se halus.
Miksi blondi ei halunnut? Koska sitä ei haluttanut.
Miksi blondi ampu? koska se halusi ampua.
Mikä on vaalea ja säheltää ja koheltaa kaikenlaista tyhmää? No blondi tietysti.
Mitä kalle sanoi? Pappa.
Mitä blondi teki, kun sen valkoihin farkkuihin pärähti paskat? Söi ilmaisen suklaa moussen.
Miksi normaalisti tummahiuksiset näyttävät tyhmiltä blondattuina tai vaalennetuilla hiuksilla? No miksi muuten blondeja sanottaisiin tyhmiksi"!? Ei hitto mä en jaksaaaaahhhh"""""!!!!! kello o ttu neljä ja mä valvon ja kerron jotai järjetöntä shittiä.... joo moro
Paras Blondi vitsi ikinä!! :D
Pellee'e häär äär gongee'en
5
2933
Vastaukset
- jaksaaah
klo on yli puoli viisi.Ja tää vaikutti hyvältä jutulta.Pitäisi vissiin mennä nukkumaan
- gullips
sullaki jutut
- Yxx
gullips kirjoitti:
sullaki jutut
Hakeutuisit hyvä ihminen jo hoitoon !!!
- Jaska
Oot kyllä ihan pihalla, vaihdapas jollekin toiselle puolelle, esim tuonne huuhaa osastolle (ei kyllä sinnekään huolita tommosia)
- Jee jee
Sulla tainnu lääkkeet unohtua pari kertaa väliin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647