sitä taasen aamu el.lääkärissä istuttiin ja sälli oli tutkittavana, mulla sydän hakkas niin et rintaan pisti kun eläinlääkäreiden ilmeitä yritin lukea.
Tiedättekö sen tunteen kun on kädetön?
Aivan kauhea huoli itsellä, kun ei yhtään tiedä mikä koiraa vaivaa.
Itte jotenkin viellä kun huolestun koirasta niin sairastun sitten itsekkin, päätä särkee, oksettaa ja huippaa...
Sitä arvailee mielessään kaikenlaista, kelaa läpi yhdessä elettyä aikaa ja alkaa automaattisesti syyllistää itseään, mitä oisinvoinut tehdä toisin?
Viimein lääkäri saapuu kertomaan lohduttavan julman uutisen.
lohduttavan, koira saadaan kuntoon.
julman...se olisi selvinnyt PALJON pienemmillä kivuilla jos olisin osannut lukea oireita ja tuonut koiran aikaisemmin.
Nyt edessä on pitkä lääkekuuri ja monenlaisen erillaisen lääkkeen otto monta kertaa päivässä, ruuan vaihtaminen el.lääkärin määräämään ruokaan.
Noh, pääasia et koira saadaan kuntoon, vaik kyllähän siihen taas euro satasia palaa...ja paljon ;)
Vihdoinkin!
10
805
Vastaukset
- moona69
Mukava kuulla et ukko kuitenkin saadaan kuntoon,hengessä olin mukana tänään ajatellessa velderin eläinlääkäri käyntiä.Nyt vain pikaista paranemista Rogille!=)
- hurtta-83
advancen lopun?
Sitä jäi viel muutama kilo ja kun sillä enää mitään tee, suat ihan ilimatteeks jos haluut(eikös moona jo advancea syö?).
Voisin tuua kun seuraavan kerran nähään.
Nyt on ukko lääkkeistä niin pihalla et ei pystyssä pysy, mut kohta se on taas isäntä elementissään ;)
Kiloja pitäs kulma nopeesti saada lisää, paino oli 7kg pudonnu. Lihaksistoo kehu ;)...ei oo meidän juoksutukset ollu turhaa =)
Arvaa onko ihanan helpottunu olo?
Nyt on tutkittu koko koira juurmultiaan myöten.
Ja onneksi vein sen nytten, selvispähän mistä
on oksentelu, köhiminen ja syömättömyys johtuna.
Nyt pitää meidän vähän iisimmin ottaa, kuitenkin aika rankka lääkitys ja kaikki päällänsä.
Eto kivi sai aika pahaa jälkeä aikaan. Ja minä pässi mietin vaan et nirsoilee kun ei syö, perhana kun pitää ihmisen olla TYHMÄ!
Mut siis kohta päästään taas =) - moona69
hurtta-83 kirjoitti:
advancen lopun?
Sitä jäi viel muutama kilo ja kun sillä enää mitään tee, suat ihan ilimatteeks jos haluut(eikös moona jo advancea syö?).
Voisin tuua kun seuraavan kerran nähään.
Nyt on ukko lääkkeistä niin pihalla et ei pystyssä pysy, mut kohta se on taas isäntä elementissään ;)
Kiloja pitäs kulma nopeesti saada lisää, paino oli 7kg pudonnu. Lihaksistoo kehu ;)...ei oo meidän juoksutukset ollu turhaa =)
Arvaa onko ihanan helpottunu olo?
Nyt on tutkittu koko koira juurmultiaan myöten.
Ja onneksi vein sen nytten, selvispähän mistä
on oksentelu, köhiminen ja syömättömyys johtuna.
Nyt pitää meidän vähän iisimmin ottaa, kuitenkin aika rankka lääkitys ja kaikki päällänsä.
Eto kivi sai aika pahaa jälkeä aikaan. Ja minä pässi mietin vaan et nirsoilee kun ei syö, perhana kun pitää ihmisen olla TYHMÄ!
Mut siis kohta päästään taas =)Juu,voisinhan mie ne loput ottaakin,tuo vaa!=)
Ei oo turhia lihaksistoa kehunnu,sellanen lihaskimppuhan Rogi on,salilla käynyt...;)
Ilmottelehan kuhan se ukko taas tolpillaan pysyy ja uskaltaudut lenkille!=) - hurtta-83
moona69 kirjoitti:
Juu,voisinhan mie ne loput ottaakin,tuo vaa!=)
Ei oo turhia lihaksistoa kehunnu,sellanen lihaskimppuhan Rogi on,salilla käynyt...;)
Ilmottelehan kuhan se ukko taas tolpillaan pysyy ja uskaltaudut lenkille!=)hyvä, niin ei tarvii roskiin hyvää ruokaa heittää.
Mulla alkaa pälli ruveta leviimään kun, tää taitaakin olla vähän vakavampi juttu kun luulin, siis jo se pelkkä krooninen suolitulehus...ja tuo koira ei tee miun oloa yhtään paremmaks kun oksentaa lääkkeetkin...voi vittujen vittu!
en tiiä mitä tässä keksis... - L&M
hurtta-83 kirjoitti:
hyvä, niin ei tarvii roskiin hyvää ruokaa heittää.
Mulla alkaa pälli ruveta leviimään kun, tää taitaakin olla vähän vakavampi juttu kun luulin, siis jo se pelkkä krooninen suolitulehus...ja tuo koira ei tee miun oloa yhtään paremmaks kun oksentaa lääkkeetkin...voi vittujen vittu!
en tiiä mitä tässä keksis...Sen on pakko... Muuta vaihtoehtoo ei ole! Tuo pienimies tuossa jaloissakin sanoo niin! Rogille muiskuja ja haleja!
- hurtta-83
L&M kirjoitti:
Sen on pakko... Muuta vaihtoehtoo ei ole! Tuo pienimies tuossa jaloissakin sanoo niin! Rogille muiskuja ja haleja!
Voi kun myö ihmiset osattas arvostaa niitä pieniäkin hetkiä!
Niitä hetkiä kun tullaan kotiin ja on asunto säpäleinä, niitä hetkiä kun maataan turparuvella pusikon pohjalla kun jätkä jotain hyvää siellä haistoi.
Niitä hetkiä kun istutaan nuotion ääressä ja koirat makaavat onnellisen väsyneenä kinttujen juuressa.
niitä hetkiä kun seisotaan räntäsateessa koulutus kentällä, niitä kaikkia hetkiä jotka yhdessä saamme jakaa.
Myö lähetään sinne norjaan ens kesänä, ja roksun on oltava mukana! Miten ne pennutkin pärjää jos ei "isoveli" oo mukana.
Voi kiltti jumala kun tuon koiran antasit miun mukana elää viellä ainakin tuhat vuotta, meidän seikkailu on ihan liian alussa... - L&M
hurtta-83 kirjoitti:
Voi kun myö ihmiset osattas arvostaa niitä pieniäkin hetkiä!
Niitä hetkiä kun tullaan kotiin ja on asunto säpäleinä, niitä hetkiä kun maataan turparuvella pusikon pohjalla kun jätkä jotain hyvää siellä haistoi.
Niitä hetkiä kun istutaan nuotion ääressä ja koirat makaavat onnellisen väsyneenä kinttujen juuressa.
niitä hetkiä kun seisotaan räntäsateessa koulutus kentällä, niitä kaikkia hetkiä jotka yhdessä saamme jakaa.
Myö lähetään sinne norjaan ens kesänä, ja roksun on oltava mukana! Miten ne pennutkin pärjää jos ei "isoveli" oo mukana.
Voi kiltti jumala kun tuon koiran antasit miun mukana elää viellä ainakin tuhat vuotta, meidän seikkailu on ihan liian alussa...minnuu käy ihan itkettämään kun näitä lukee... Rogi on teräsmies, se kyllä selvii!
Eikä pikkuset pärjää joos ei oo Tokii pelastamassa niitä tuolta pahasta maailmasta, kun vaikka muurahainen saattaa hyökätä päälle...:)
Ja Toki on ens kesänä Norjassa meidän kanssa. Sit se lohduttaa meitä ku myö puhutaan norjaa aamulla jostain kumman syystä...:)
Ja Jaana mie oon aina siun tukena tapahtu mitä tapahtu!!!!
Paranemisia Rogille!
- hurtta-83
Nyt näyttää taas tosi hyvältä!
Ei pitäs tietenkään nuolasta ennen kun tipahtaa mut nyt ainakin maistuu taas ruoka ja muutenkin alkaa ukko vähän virkostumaan.
Kyllä se on taas kohta kemmun tappelu kaveri kunnossa ;) hurtta-83 kirjoitti:
Nyt näyttää taas tosi hyvältä!
Ei pitäs tietenkään nuolasta ennen kun tipahtaa mut nyt ainakin maistuu taas ruoka ja muutenkin alkaa ukko vähän virkostumaan.
Kyllä se on taas kohta kemmun tappelu kaveri kunnossa ;)No,hyvä että Rogin vointi jo parempi!:)
Juu,Kemmu jo odottelee että milloin pääsis matsia ottamaan Rogin kanssa..*heh*..:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164