Hei kaikki kullanmurut, täällä eräs elli on aikeissa kuljetusalalle, pakettiauton ratin taakse. Koska en löytänyt kuljetusalan keskustelupalstaa tuolta työpaikat-osion alta, niin kysyn täältä sitä että mitä olette pakettiauton kuljettajat pitäneet jakeluhommista? Etenkin nyt kaikki alan Naiset, kertokaa kokemuksistanne :)
Pakettiauton kuljettaja
2
2224
Vastaukset
- jakeluauton ex-kuljettaja n...
Raskasta ja stressaavaa, riippuu tietenkin mitä jakaa. Ehkä leipäajot ovat kevyempiä, mutta alkavat aamuyöllä, ennenkuin tiet on aurattu lumesta. Itse ajoin vaihtomattoja ja kiirettä piti ja iltapäivää kohti matot alkoivat painaa uskomattoman paljon. Vaihdoin alaa kokonaan pois kuljetus hommista ja teen nyt kevyttä stressitöntä ja samanpalkkaista työtä sairaalassa.
Tosiaan tervetuloa alalle mutta aika raskasta tää välillä on. Itse olen ollu alalla 13 vuotta ja pidän työstäni. Itse kuskaan pääasiassa sanomalehtiä yöllä tai sitten ruokaa päivällä. Kysele lisää jos kiinnostaa iltapoika@suomi24.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820