Ja pyh sanon minä. Sorry provoava otsikko, mutta uudessa Katso! lehdessä otsikoidaan: "Kathy poseeraa rohkeasti. Seksikkäät kuvat". Kathy poseeraa lehdessä kahden sivun verran jossa on kuusi kuvaa hänestä erilaisissa röyhelöissä. Enemmän viettelyä näimme kyllä talossa asumisen aikana...
Tekstiosassa hän ihmettelee rinnoistaa noussutta kohua. Hän ei missään nimessä kuulemma suostu koskaan alastonkuviin, eikä alusvaatekuviin. Sinkkuna pyörii edelleen ja muutamia kiinnostavia työtarjouksia kuulemma tullut talosta poitumisen jälkeen.
Kathyn rohkeat kuvat
0
1488
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195