Pätkähti......
Tossa iltistä lueskelin vkl:na ja järkytyin lööpistä että rokki bändi harrasti seksiä lavalla....huiiiii.......Onko se normaalia.....
Nooh..... sellaista mietin vaan.......=:0))))))))))
Päivää että....
27
786
Vastaukset
- takkunen
Jo on aikoihin eletty.Olikos siinä bändi mikä tän ääliöiden huipentuman teki?Mites ne on saaneet jatkaa sitä eteenpäin,vai pääsivätkös kesken keikan ulos.
kai se bändin laulaja oli.....Poskihoitoa tuntu saavan......
En edes muista mikä se bändi oli....mut ihan ällööööööööööööö touhua....
Kuis huiskii.....?=:0)))))
- Herra_X
kaikki on sallittua. Ja mitä rokkibändiin tulee, niin mitä shokeeraavampaa esiintyminen on, sen enemmän mainetta. Ehkä tuo bändi ajatteli omalta osaltaan lisätä lasten ja nuorten seksivalistusta kun sitä ei kuulemma kouluissa enää anneta.
Niin, ja päivää.kyllä mulla pien inho sitä bändiä kohtaan tuli...Kun keikalla oli suurin osa kuulemma ollut alaikäisiä..... hyi sentään.....
- allu
joo, työkaveri sai potkut heiluttuaan siellä
- yksitypy evk
laulu-eikä soittotaito, niin täytyy ottaa käyttöön
vähän kovemmat keinot, että jotenkin sais jukisuutta. Ja saihan ne lehtien palstoille maininnan itsestään.
Saakutin keskenkasvuiset kersat!! Tuollainen käyttäytyminen jos mitä saava typynkin näkemään punaista, vaikka aika avarakatseinen olenkin.
Ei edes hymiötä nyt tule. Sen verran kismittää tuollainen touhu.sitä vähän punaista näki.... et eikös siin bändin pojil järki yhtään juossut....ku katsoivat yleisöön et lapsia täyn yleisö....
- yksitypy evk
BBrunetti kirjoitti:
sitä vähän punaista näki.... et eikös siin bändin pojil järki yhtään juossut....ku katsoivat yleisöön et lapsia täyn yleisö....
heillä mitään järkeä edes ollut. Mitä lie piristeitä ottaneet. Nykyään näköjään kaikki on mahdollista.
Ihmiset muuttuvat tunteettomiksi ääliöiksi.
No se siitä. Meillä huuhaalaisilla ainakin tunteet vielä pelaa. Väliin kyllä suuttumuksen tunteetkin putkahtaa esiin, mutta nekin kuitenkin ihmismäisiä :=))))))) yksitypy evk kirjoitti:
heillä mitään järkeä edes ollut. Mitä lie piristeitä ottaneet. Nykyään näköjään kaikki on mahdollista.
Ihmiset muuttuvat tunteettomiksi ääliöiksi.
No se siitä. Meillä huuhaalaisilla ainakin tunteet vielä pelaa. Väliin kyllä suuttumuksen tunteetkin putkahtaa esiin, mutta nekin kuitenkin ihmismäisiä :=)))))))pitääkin olla laidasta laitaan......heh......=:0)))))))))
Mulla olikin parin päivän huuhaa lakko...kjäh......=:0)))))
Hitto mitkä vieroitusoireet....Ihanku olis röökaamisen lopetusta yrittänyt...hih.....- yksitypy evk
BBrunetti kirjoitti:
pitääkin olla laidasta laitaan......heh......=:0)))))))))
Mulla olikin parin päivän huuhaa lakko...kjäh......=:0)))))
Hitto mitkä vieroitusoireet....Ihanku olis röökaamisen lopetusta yrittänyt...hih.....taitaa moni huuhaalla yrittää, mutta tuloksetta :=))))
Pukkasko sulla hikeä pintaan ja tärisikö kädet. Nukuitko myös yösi huonosti? Kävitkö vähän väliä huuhalle kurkistelemassa? :=)))))) - Brune..evk...
yksitypy evk kirjoitti:
taitaa moni huuhaalla yrittää, mutta tuloksetta :=))))
Pukkasko sulla hikeä pintaan ja tärisikö kädet. Nukuitko myös yösi huonosti? Kävitkö vähän väliä huuhalle kurkistelemassa? :=))))))yhtään en kuikkinut.....
Voi typy....kauhee hiki ja tärinä.....edes kaljatuoppi ei perjantaina kädes pysynyt.....heh.....=:0)))))))))Mutta se oli elämäni kauhein kokemus mutta toisaalta se teki hyvääääääääää......=:8)))) - yksitypy evk
Brune..evk... kirjoitti:
yhtään en kuikkinut.....
Voi typy....kauhee hiki ja tärinä.....edes kaljatuoppi ei perjantaina kädes pysynyt.....heh.....=:0)))))))))Mutta se oli elämäni kauhein kokemus mutta toisaalta se teki hyvääääääääää......=:8))))joskus saman kokenut :=))))
Vaikka tekee kyllä loppujen lopuks hyvää välillä.
Nyt kuitenkin on pakko häipyä tään koneen äärestä.
Tuli vähän tärkeämpää tekemistä. Moikkaa..
Tapaamisiin taas :=))) - brune...evk....
yksitypy evk kirjoitti:
joskus saman kokenut :=))))
Vaikka tekee kyllä loppujen lopuks hyvää välillä.
Nyt kuitenkin on pakko häipyä tään koneen äärestä.
Tuli vähän tärkeämpää tekemistä. Moikkaa..
Tapaamisiin taas :=)))hei....=:0))))
- oli
kielarin vaihto siis miehet kielaroi ei sen kummempaa
- brune...evk....
jaahas....siinä se nainen kuules tikkaria lutkutti....ainaskii siin lehden kuvas........
- Nyt on käynyt
brune...evk.... kirjoitti:
jaahas....siinä se nainen kuules tikkaria lutkutti....ainaskii siin lehden kuvas........
niin että sitä on tullut luettua eri lehtijä.Meille ei tuommoisia lehtiä tilata eikä osteta hyi.
Nyt on käynyt kirjoitti:
niin että sitä on tullut luettua eri lehtijä.Meille ei tuommoisia lehtiä tilata eikä osteta hyi.
ilttis tuo lehti oli eikä kalle..........
hyi...ittelles........
En määkään muuten ostanut ku luin kylässä sen lehden....=:0))- Ei täällä
BBrunetti kirjoitti:
ilttis tuo lehti oli eikä kalle..........
hyi...ittelles........
En määkään muuten ostanut ku luin kylässä sen lehden....=:0))saa mainostaa.Toivottavasti herra yliherra näe tuota?
Ei täällä kirjoitti:
saa mainostaa.Toivottavasti herra yliherra näe tuota?
pöh.......ai onks se yliherra....jaaaaaaa.....ainakii se osaa lakaista......huuhaan tyhjäks...........heh.....ai nii ja aamul kyl se sit näkee........ mut ei haittaaaaaaaaaaa.......
- olla
BBrunetti kirjoitti:
pöh.......ai onks se yliherra....jaaaaaaa.....ainakii se osaa lakaista......huuhaan tyhjäks...........heh.....ai nii ja aamul kyl se sit näkee........ mut ei haittaaaaaaaaaaa.......
hissukseen ja nöyränä.
olla kirjoitti:
hissukseen ja nöyränä.
olin jopa pois.....
Hitto sentään....Mitä täällä on tapahtunut....samperi yks kaks päivää oon pois ja nyt sit hissun kissun vaapula vissun....tää ei enääää.....kivaaa huuhailu......- huuhaillaan
BBrunetti kirjoitti:
olin jopa pois.....
Hitto sentään....Mitä täällä on tapahtunut....samperi yks kaks päivää oon pois ja nyt sit hissun kissun vaapula vissun....tää ei enääää.....kivaaa huuhailu......eikä mietitä mitään tuollaista ollenkaan negatiivista joo.
huuhaillaan kirjoitti:
eikä mietitä mitään tuollaista ollenkaan negatiivista joo.
mut jos oot huomannu et melki kahestaan ollaan....... ei toi mun nimenhuutoyrityskään oikeen tulosta tuottanut....vaiks oli mehua ja pullaa tarjol....Nooh jääpähän mulle enenpi.....=:0))))))
- onh!
BBrunetti kirjoitti:
mut jos oot huomannu et melki kahestaan ollaan....... ei toi mun nimenhuutoyrityskään oikeen tulosta tuottanut....vaiks oli mehua ja pullaa tarjol....Nooh jääpähän mulle enenpi.....=:0))))))
Heil vaan ei mitään sanottavaa niinkuin ei minullakaan jooh.
onh! kirjoitti:
Heil vaan ei mitään sanottavaa niinkuin ei minullakaan jooh.
jotain....
ei muuten mullakaan....elis smoro....lähtee pleikkaa pelaan......=:0))))))))- Kiva
BBrunetti kirjoitti:
jotain....
ei muuten mullakaan....elis smoro....lähtee pleikkaa pelaan......=:0))))))))Kiva kun kerrot mitä teet juuh minä en tee mitään niin että smoro vaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286