ihan pelkästä mielenkiinnosta kyselen, että kuinka moni antaa koiran nukkua sängyssä?
Koira sängyssä..
27
2956
Vastaukset
- bereniken
10 viikkoinen nappula on nukkunut ensimmäisestä yöstä lähtien omassa pedissä meidän makkarissa. Periaatteesta en halua koiraa sänkyyni ja pentu on onneksi nukkunutkin koko ajan mielellään siinä omalla paikalla. Toinen juttu on sohva, ajattelin ensin ettei sohvillekkaan ole asiaa mutta mieli muuttui...on ihana katsella telkkua tai lukea illalla sohvalla kun pentu käpertyy kainaloon :).
- yök yök!
Koirat pyörii päivät paskassa. Hännänalukset on paskassa. Sänkyyn kustaan. Sairasta tehdä eläimestä ihmisen sijainen. Iljettää! Yök!
- cher.i
..on jäänyt hyvin mieleen, kun meillä oli vielä bichon frise, jota vanhemmat kielsi kömpimästä sänkyyn. Minun viereen se jossain vaiheessa yötä änkesi ja ennen nukahtamistaan huokasi oikeen syvään.Mutta heti kun ääniä alkoi kuulua aamusta, niin hyppäsi pois sängystä. Kyllähän äiti tiesi missä koira nukkui yöt, muttei koskaan moittinut.. Ikävä on kyllä tuota pörröistä karvakasaa..
Nykyiset koirat nukkuu pihalla, kun ovat ulkokoiria.Suunnitelmissa olisi kyllä sisäkoira, rodusta en ole päässyt sopuun itseni kanssa =) - kuin sinne ..
nuku sängyssä,ei olkkarin sohvalla.Takkahuoneen sohvalla saa nukkua.
- Cat_Monni86
Sänkyyn,sohville ja joka paikkaan.Koira on perheenjäsen joten sillä on oikeudet niihin paikkoihin kotonani missä minäkin olen ja en edes osaisi kuvitella nukkuvani ilman että koira ei olisi siinä vieressä :D
- titityy
ja sitten siirtyy jossain vaiheessa omalle sohvalleen.
- mites tässä näin..
tarkoitus oli opettaa koira omaan koppaansa mutta kun nyt kaksiviikkoa meillä olleena nukkunut jo kaksi kokonaista yötä sängyssäni:)
kuka oikeesti voi vastustaa pientä tuhisevaa päätä poskella:)Nukkuvat, eteisessä makkarin ovet kiinni. Koirat ei saa tulla sohvalle sen enempää kun sänkyynkään. Yhteensä 70 kg ylimäärästä massaa sängyssä olis liikaa =). Kissakin nukkuu joko koirien kans eteisessä tai sit sohvalla, ei makkareissa. Asiasta ei koskaan ole neuvoteltu eikä kapinoitu. Koirille omaa sänkyä ei ole, makoilevat kuka missäkin nurkassa.
- piskinpoika
Siellähän se piskinpoika nykyään makoilee;) Kun poika tuli taloon, päätettiin että sänkyyn ei sitten ole mitään asiaa ja tämä onnistui tasan niin kauan kun se ei ite päässyt hyppäämään sinne... Nykyään se illalla seuraa, ett millon emäntä lähtee iltapesulle ja menee valmiiks sänkyyn odottelemaan. Loikoilee siinä puolisen tuntia ja menee sit omalle petilleen. Yöllä käy välillä meidän keskessä torkut ottamassa, mut häipyy sit taas viileempään paikkaan. Ja aamulla kun kello soi, se syöksyy saman tien nuolemaan unet mun ja isännän silmistä ;)
- tyynylle myös
Juu molemmat saa tulla..iso ja pieni, mut pieni nukkuu mieluummin oven vieres kun on viileenpää. Lakanoita saa sit jatkuvaan vaihtaa, mut on sen arvoista.
- peppi
saavat nukkua vieressä kaikki kolme.uni ei tuu jos joku karvalainen ei vieressä tuhise
- pennullinen
Aina on koranukkunut sängyssä, voiko sitten nukkua ilman koiraa?
Tosin laittoi tässä joku vuosi sitten aamulla miettimään kun nukuin niin hyvin ja halasin jotain.
Herätessäni iso sakemannini nukkui päätyynyllä selkä minuun päin halirutistuksessa, silloin laittoi miettimään että pitäisiköhän jostain vaikka mies ottaa petikaveriksi... Tällä hetkellä kolme basenjia ja yksi dobermann. Totta kai nukkuvat vieressä... Sitä vartenhan ymmärtääkseni koira otetaan, että se on kaverina. Itse en suostuisi elämään toisin.
Peeäs: meillä on levitetty sänkyä omatekoisesti: lienee noin kaksi metriä leveä...Meillä ei koira nuku sänkyssä,muuten ois aina tila ihan musta..:D Pojalla on oma patja jossa aina makoilla..:)
- Joodå
Koiralla on tietenkin oma petipaikka tai tarkemmin sanottuna usempiakin, eri huoneissa. Mutta silloin kun haluaa tulla sänkyyn, niin ei olla poiskaan ajettu. Iltalenkin jälkeen kuivataan vaan erittäin huolellisesti, koska eihän sitä sentään märkää tai tuhruista koiraa sänkyynsä halua päästää, mutta kuiva puhdas koira ei ainakaan minulle ole mikään kauhistus sängyssäkään. Tosin hyppää aina lattialle, omalle paikalle, hetken sängyssä loikoiltuaan, on semmonen vähän viileämmästä pitävä kouli.
- Mappe
koiruus nukkuu sängyssä. Nukkumaan mennessä käpertyy kylkeen kiinni ja on siinä kunnes sille tulee kuuma ja siirtyy lattialle. Aamulla ennen heräämistäni hakeutuu takas sänkyyn tarkkailemaan koska herätään ja lähetään aamulenkille.
Joskus kurakelien aikaan on tullut mieleen että miksi on joskus tähän ratkaisuun päätynyt (lakana usein muistuttaa etelän hiekkarantoja...)! No, tuleepahan vaihdettua lakanoita vähän useammin.
Silloin kun oli vielä kaks koiruutta ja kolmas koira välillä hoidossa kärsittiin toisinaan myös tilanahtaudesta, tosin sängylläkin oli leveyttä tuolloin vain 120cm. Miun koirat saa melko vapaasti vallata huushollia, mutta sänkyyn eivät tule....syykin on selvä...kesällä kantavat punkkeja turkeissaan,enkä todella halua niitä nahkaani, ja jos ei kesällä, niin ei sitten muutenkaan.
- Cairnterrierin omistaja
Saa nukkua. Mun koira pistää metelin pystyy jos ei pääse sänkyyn nukkuu. Joutuu sen kanssa koko yön "tappelee" ku ei muuten rauhotu jos ei pääse sänkyyn nukkuu. Lakanat kyllä tulee sitä vaihettuu 2-3 kertaa viikossa, muuten likaantuu niin paljon.
- zandem
Meillä pikkuinen saa nukkua sängyssä kun sinne hyvin mahtuu eikä häiritse, mutta isompaa en halua enää sänkyyn kun muuten tulee ahdasta... eikä se onneksi ole sinne yrittänytkään, viihtyy hyvin omalla pedillän..että näin meillä ;)
- sussu
meillä saa koiranpentu silloin tällöin koira nukkua sängyssä,kun se on vielä niin pieni..tällä hetkellä kolme ja puoli kuukautta vanha pitkäkarvaisen collien pentu.Mutta aikuisena ei mielellään enää saisi nukkua sängyssä,mutta voipi olla,että kun kerran sinne päästää,niin se on siellä aina:) totuin vaan sillon itse nukkumaan koiran kanssa,kun koiranpennulla oli paha rotavirus ja oli todella huonossa kunnossa,en voinut jättää sitä lattialle yksin!
- Lizzie
Koiruus saa nukkua sängyssä, eilenkin tuli viereen ja laitto pään tyynyyn:). Emmä osaa ees nukkuu jos se ei oo tuhisemassa siinä vieressä, mä kun nimenomaan nukahan poikasen tuhinaan;)
- anzu
Meillä haukkuneiti nukku meidän pojan 11v sängyssä. Meidän sänkyyn ei tule enkä haluaisikaan. Tytön 8v sänkyyn ei mene nukkumaan
vaikka tyttö haluaisi. Mutta useimmiten nukkuu pojan sängyn alla. Sohvalla ei saa olla, mutta jos kukaan ei näkemässä siellä on.. Kun tulen kotiin kiireenvilkaa nousee ylös. : )
Ja toinen lempipaikka on nojatuoli pojan huoneessa. - Sakemannin emäntä
Käyhän se aina välillä vieressä, pää tyynyllä..:)
Siisti nuoriherrahan tuo vielä on, saas nähdä sitten joskus.. vielä ei kuorsaakaan.. - Jepu
Edesmennyt collie ei suostunut sängyssä nukkumaan, vaikka silloin olisin koiran viereen halunnutkin. Nykyinen neiti oli tarkoitus opettaa nukkumaan omalla paikalla. Oli vaan sen verran ovela otus että hyppäsi sänkyyn varmaan heti kun ihmiset nukkui... Vähän oli huono enää sitten kieltää kun herätessään huomasi koiran olevan jaloissa tuhisemassa.
- meikä
Olen hiukka allerginen,siksi ei yöllä.Päiväpeitto kun on laitettu siellä vetää sikeitä nytkin.Kaiken lisäksi selällään maaten!
- cher.i
paljon vastauksia, kiitti..
lisää vain!! - Tästä syystä
V...u minä en paskaisen eläimen kanssa samassa sängyssä nuku. Eikä kaduta, toivottasti ovat onnellisia keskenään.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124