Kuinka tulee toimia: setäni antoi siskolleni rotukoiran kun siitä joutui luopumaan. Sisko haluaisi koiran omiin nimiinsä. Kuinka sen saa siirrettyä, pitääkö laittaa omistajantodistushakemus vetämään vai kuinka?
Omistajanvaihdos
6
865
Vastaukset
...on vaisua. Ei auta vaikka avaa keskustelun kun ei kukaan vastaa =(
- vastausta
Mulle ainakin tuli kun otin koiran eräältä toiselta henkilöltä niin ne rekkaripaperit, ja sen kanssa oli omistajan vaihdos ilmoitus, täytin siihen omat tietoni ja postitin kennel liittoon,,meni about 4 viikkoa sit tuli mun nimis ne paperit, maksoi jotain 12 €
vastausta kirjoitti:
Mulle ainakin tuli kun otin koiran eräältä toiselta henkilöltä niin ne rekkaripaperit, ja sen kanssa oli omistajan vaihdos ilmoitus, täytin siihen omat tietoni ja postitin kennel liittoon,,meni about 4 viikkoa sit tuli mun nimis ne paperit, maksoi jotain 12 €
...pitääpä pikkusysterille ilmoittaa =)
- .jag
Tuota kun noi vakkarit on sopinu että ovat tänään poissa. MUTTA Haukullinen ainakin on seikkaillut galleria sivuilla. Rekattuna kun sielä käy niin jääpi muistiin kellon ajat ja kaikki :) semmonen pikku moka vaan. Tai sitten tuota ovat oikeesti jossain "pikkujouluissa" ja Haukullinen ei o päässy, mut ei se sitten uskallla kirjotella kun ei ole noita kavereitakaan...tiedä häntä. :D Eikä ole noita provoilijoitakaan näkyny? hmmm...
- .minä
.jag kirjoitti:
Tuota kun noi vakkarit on sopinu että ovat tänään poissa. MUTTA Haukullinen ainakin on seikkaillut galleria sivuilla. Rekattuna kun sielä käy niin jääpi muistiin kellon ajat ja kaikki :) semmonen pikku moka vaan. Tai sitten tuota ovat oikeesti jossain "pikkujouluissa" ja Haukullinen ei o päässy, mut ei se sitten uskallla kirjotella kun ei ole noita kavereitakaan...tiedä häntä. :D Eikä ole noita provoilijoitakaan näkyny? hmmm...
Oliks se Haukullinen se kun kerran kertoi ettei käytä alkoholia olleskaan. Jos ne ei ottaneet sitä mukaan kun kuitenkin muut vetävät perskännit :/
- paivansadeko
Antoiko setäsi koiran mukana omistajatodistuksen. Siinä on kohta jossa omistajanvaihdos ilmoitetaan kennel-liittoon. Jos om.todistus on hukassa. Täytyy setäsi tehdä paperi jossa hän ilmoittaa omistusoikeuden muuttuneen toiselle henkilölle. Eli koiran tiedot, myyntipäivä, ostajan tiedot. Sitten kun tämä on kunnossa. Lähetätte sen paperin ja koiran rekisterikirjan skl.n. Paluupostissa saatte rekisterikirjan ja uuden omistajatodistuksen. Ensimmäisellä kerralla ilmoitus ei maksa. Toisella kerralla sitten jo tulee vähän hintaa, en kyllä muista kuinka paljon. Mutta reilu kymmenen euroa voisi olla lähellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124