Sunnuntai 20.11

Se alkoi taas uusi vuorokausi tipatonna ja myös
päättyy sellaisena...näin aattelin.

28

1495

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkoholista aion pidätäytyä minäkin tään vuorokauden.Ei yksinkertaisesti ole mitään halua alkaa juomaan.Taaperrampahan selvistäpäin tään sunnuntain.!Hyvää sunnuntaita kaikille.!!

• bubalus

niin ulkona kuin itselläni sisällä. Sitä on näin yön jälkeen vielä mielen tyyneyttä jonkun verran jäljellä, mutta ei aikakaan, kun kahvi on tossa porissut ja potkasen ton moottorini käyntiin (annan potkun itelleni persuksiin) ja lähden baanalle. Tampereella kuluu ensi viikko, joten samalla oikein hyvää alkavaa viikkoa kaikille.

• Ryyppymies

raittiina mennyt tämä päivä - ja kyl toi loppúpäiväkin. Mie oon käyny joskus Tampereella Tullikamarilla keikalla - ja siitä kirjoitettiin lehtiinkin (oma kehu haisee). No hauskaa viikkoa siulle sinne Tampereen suuntaan.

• Mussukka

Pärjäät varmaan matkallasi, minäkin tein sen ja aika oli vähän pitempi. Kiva oli saada tänne ilopilleri, mutta jos oikein synkältä tuntuu, niin pistä tänne kaikki kirosanat, jotka osaat.
        Minä sitten nostan sormeani ja sanon so so.
        Iloista viikkoa ilman alkoa.

• Hamara

Olen edelleen selevinpäin, selviä tunteja jo useita takana. Olen rohkia ja lupaan, että tänään en ota, vaikkakin päivä on vasta nuori.

• aahoohoo

oot selvinpäin kun kerran et oo juonu. Vieläkö se haisunäätä maistuu?

• Hamara
        aahoohoo kirjoitti:

oot selvinpäin kun kerran et oo juonu. Vieläkö se haisunäätä maistuu?

Ei onneksi enää maistu, Kyllä se maku on siirtynyt joittenkin muiden suihin näin Sunnuntaiaamuna. Itselläni on nyt aika hyvä olo.

• Mussukka

En huomannut viestiäsi aikaisemmin, tämä minun käyminen on kiireistä tai nopeaa. No sinulla alkaa valo pilkoittaa ja et tiedä montako kestämisajatusta täältä lähetän. Mennäänkö päivä kerrallaan ja nautitaan yhdestäkin?

• Hamara
        Mussukka kirjoitti:

En huomannut viestiäsi aikaisemmin, tämä minun käyminen on kiireistä tai nopeaa. No sinulla alkaa valo pilkoittaa ja et tiedä montako kestämisajatusta täältä lähetän. Mennäänkö päivä kerrallaan ja nautitaan yhdestäkin?

No nämä munkin piipahdukset on aika hätähisiä. Muutenkin kun on modeemiyhteys, niin aika harvakseen tulee päivänaikana piipahdettua ja silloin voi käydä niinkuin nytkin, että huomaa vasta seuraavana päivänä, että joku on tarttunut syöttiin.

Päivä kerrallaan ja nautitaan vaan.

• aahoohoo

vaikka vähän kiehautti tuo kiikarin jalusta. Aikani vemputin sitä tuolla ulkona ja aina kiikari kallistu väärään suuntaan. En uskaltanu enää sen kanssa tapella pitempään kun ihan vammana pelkään, et se kolmen ja puolen kilon kiikari putoo tohon kiveykselle. Se ois kourassu sisuksista.
      Mä ajattelin et olkoon p..ka ja kannoin hökötyksen sisälle, pakkasin kiikarin laatikkoon ja rupesin sitte muoto mustana tutkimaan sitä jalustaa. En mä siitä sisällä mitää vikaa löytäny - pelas ku sheriffin ajatus.
      No, se siitä. Mä meen syömään Inkoon puuroo.Aika radikaali muutos viikonlopun aamupalaan ku yleensä se on ollu kauravelli. Mitenkähän psyyke kestää.
      Rauhallista lepopäivää niille ketkä ei tee sunnuntaityötä - heille sit taas hyvää työpäivää.

• aahoohoo

Mulla on niin uskomattoman vilkas mielikuvitus et mä kekkasin sen mun nimien alkukirjaimista.Eiks oo ihmeellistä mihin ihmisaivo kykenee?

• Palstalle päästyäni muistin, että kaapissa kenottaa edelleenkin kiertämätön korkki päässä puolilitraa 40-volttista minttuviinaa. Sitä täytyy pohtia, johtuiko unohdus alkavasta dementiasta, vai kiinnostuksen hiipumisesta, tai sitten molemmista. Aikaisemmin meikäläisellä oli sellainen ideologia, että kotona en viinoja pidä. Se kääntyi itseäni vastaan siten, että jos pullo tai kaksi tuli ostettua, niin ne piti heti imaista päähän, etteivät jää kotiin houkuttimeksi.
      Vai olisiko ryhtini tullut siitä, että parinkymmenen vuoden maitolakon jälkeen aloin juomaan piimää, ja siten makarooniselkärankani kalkki-kalsiumkuurilla on vahvistunut?
      Jatkan kaappitestiäni silmät kirkkaana, niin ei pääse tutut jorisemaan omituisia kypsistä tomaateista.

• paranoidi

Rapulatta heräsin,eipä hommata mitään pahempaa sitten huomiseksikään.

• Mussukka

Mä en kyllä vapaaehtoisesti näin talvella herää ennen kuin yhdeksän kieppeillä. Illalla se on ihan tunnelmallista tuo pimeys, mutta aamulla, ei tykkää. Ajattelin tässä viettää leppoisan raittiin sunnuntaipäivän.

• aahoohoo

sen yhen viestin tuolta pois jossa kyseltiin mun nimimerkin alkuperää.
      Se on mun mielikuvituksen ikioma tuote ja muodostuu mun nimien alkukirjaimista. Mä en koskaan lakkaa ihmettelemästä ihmisaivojen uskomatonta luovuutta ja kekseliäisyyttä.

• Se olin minä joka poistin sen.

• Cettuz!
        raitis kirjoitti:

Se olin minä joka poistin sen.

Koiran kans ulkoa! Selvä pyy.

• raitis kirjoitti:

Nyt aahoohoo miettii mistä mun s-posti tulee???
        sain villapajun taimenen kun sain yhden vuoden raittiuden, se kasvaa tuolla pihalla ja on aina mun näköetäisyydellä kun menen ulos, se on jo yli kaksi metriä korkea ja kasvaa villinä jossain lapissa.

• noudattaa
        raitis kirjoitti:

siinä siistimistyössä enemmän yhden kirjoituksen lynkkauspolitiikkaa, kun aiemmin asiallisesta alotuksesta huolimatta hävisi koko ketju jonkin yhden törkeyden takia?
        En edes tiennyt, että ketjun välistäkin voi poistaa erillisiä viestejä.
        Olisi oikeudenmukaisempaa, jos poistot kohdistetaan vain niihin viesteihin, jotka poiston ansaitsevat. Eikö niin?

• noudattaa kirjoitti:

siinä siistimistyössä enemmän yhden kirjoituksen lynkkauspolitiikkaa, kun aiemmin asiallisesta alotuksesta huolimatta hävisi koko ketju jonkin yhden törkeyden takia?
        En edes tiennyt, että ketjun välistäkin voi poistaa erillisiä viestejä.
        Olisi oikeudenmukaisempaa, jos poistot kohdistetaan vain niihin viesteihin, jotka poiston ansaitsevat. Eikö niin?

Välistä jos poistetaan joku kirjoitus, niin siihen vastatut viestit myös poistuvat..valitettavasti.

• Saloomooni
        raitis kirjoitti:

Pönttö mikä pönttö

• ärsyttää
        Saloomooni kirjoitti:

Pönttö mikä pönttö

Tulikohan väärälle palstalle, onko jonkun pönttö tukossa siis Wc:n tai kysytäänkö linnunpöntön rakennusohjeita. Pitäisi osata neuvoa.

• aahoohoo
        ärsyttää kirjoitti:

Tulikohan väärälle palstalle, onko jonkun pönttö tukossa siis Wc:n tai kysytäänkö linnunpöntön rakennusohjeita. Pitäisi osata neuvoa.

tuli väärälle palstalle.
        Mutta pitää kumminki valistaa, et se pönttö mikä on puun kupeessa on lintuja varten ja sinne ihmisellä ei oikeesta oo mitään asiaa. No, kerran vuoteen pitää puhdistaa.
        Se, yleensä valkonen, joka olla tönöttää vessan nurkassa on tarkotettu ihmisille. On kysyjälle mahtanu tassä kohin tulla vaikeutta, kun joskus sanotaan, et "pee lensi, ku varpusparvi". Ihmisten käyttämää pönttöö joutuu jynssäämään useemmin kun kerran vuoteen.

• aahoohoo
        raitis kirjoitti:

Nyt aahoohoo miettii mistä mun s-posti tulee???
        sain villapajun taimenen kun sain yhden vuoden raittiuden, se kasvaa tuolla pihalla ja on aina mun näköetäisyydellä kun menen ulos, se on jo yli kaksi metriä korkea ja kasvaa villinä jossain lapissa.

oon joskus miettiny sitä Villapajuu. Se on hieno ajatus ja lahja kuka lie keksinytkään.
        Mulla tulee vuoden vaihteessa 2 v täyteen. Mä kehitän itelleni jonkun vastaavan muistutuksen mut mun pitää hankkii joku esine tai taulu. Mä ekaks meinasin jotain kukkaa esim kaktusta, mut kun muistelee niitä kaikkia edesmenneitä kasveja mitä mä oon hoidellu kuoliaaks niin en mä taidakkaan. Kaktuksenki mä sain alta kuukauden muuttumaan vihreen tiskirätin näköseks.

• Mussukka
        aahoohoo kirjoitti:

tuli väärälle palstalle.
        Mutta pitää kumminki valistaa, et se pönttö mikä on puun kupeessa on lintuja varten ja sinne ihmisellä ei oikeesta oo mitään asiaa. No, kerran vuoteen pitää puhdistaa.
        Se, yleensä valkonen, joka olla tönöttää vessan nurkassa on tarkotettu ihmisille. On kysyjälle mahtanu tassä kohin tulla vaikeutta, kun joskus sanotaan, et "pee lensi, ku varpusparvi". Ihmisten käyttämää pönttöö joutuu jynssäämään useemmin kun kerran vuoteen.

Mitenkähän noi linnunpöntöt sais putsattua, pitääkö yrittää iskeä lintubongari. Kerran olen epätoivoisesti yrittänyt, horjuin tikkailla ylös ja irtoshan se pönttäkin, väänsin pohjan irti, mutta siinä halkes vähän seinää ja uudelleen kiinnittäminen ei onnistunut. Kauhea stressi, kun pesivät vanhoissa pahnoissa.
        Mikähän tossa valkoisessa pytyssä on vikana, kun sieltä löytyy niin usein jarrutusjälkiä miespuolisen jäljiltä ja jotta pysytään aiheessa niin ei ole kysymys krapulaisista.

• Sys

ole täälläkään näkynyt;).

• Viinietikka

näyttää tekevän, eli raittiina sain taas olla tänkin päivän, kiitos tukijoukoille niin palstalla kuin ryhmässäkin!

Iloitsen myös siitä, että toipumiseni näyttää taas lähteneen käyntiin myöskin kropan osalta. Kävin lenkillä ja mukavalta tuntui. Viimeksi tein sen 30.5.

• karbidi

tää kuitti, mut pare jne. Kirkkain silmin kans oltu.
        Hieno homma, jotta lenkillä! Määkin rupian käymään, jahka noi operaatiot on tehty ja saa ruveta kunnolla touhuun.
        Harmikseni en muista lukeneeni, mikä sulla oli vialla, mut pääasia on se, et kondis rupee oleen kohillan!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe