tässä tulee kysymys:
vaikka avo/avioliitossa menis kuinka huonosti tahansa, ja vaikka kaikki syy olis pelkästään vaimossa, niin onko sittenkään "oikein" tai reilua pettää ja satuttaa?
ja toiseks:
miks nää kakkoset aina hokee, et kattokaa vaimot peiliin.
mites olis, jos nää kakkoset ja aviomiehet joskus kattoisivat itse peiliin?
onko reilua
3
647
Vastaukset
- hanna---
Ensimmäiseen kohtaan; Ei ole. Vaikka miten kamala se toinen on tai vaikka ei rakastaisi vaimoaan niin ei, se ei tee pettämistä reilummaksi.
Toinen kohta: Itse olin toinen nainen, niin omalta kohdaltani arvelisin syynä olevan näillä tapauksilla, jotka pyrkivät haukkumaan vaimoja, se sama mikä vaimoillakin on tunteisiinsa toisia naisia kohtaan. Viha ja mustasukkaisuus. Niin väärin kuin se onkin vihata tätä vaimoa, joka oli kuvioissa jo ennen itseä, niin silti niin pakkaa tapahtumaan. Palstalla eniten äänessä ovat vaimoista ne, joihin tapahtuma sattuu todella paljon ja joilla se kipu kuvastuu vihana. Näin on myös toisten naisten tapauksessa. Älä anna loukkausten vaikuttaa itseesi, peiliin katsomalla voit löytää vikoja itsestäsi kuten jokainen ihminen maailmassa, mutta ne eivät ikinä tuo oikeutusta siihen miksi puolisosi petti.
Koita jaksaa äläkä ainakaan syytä itseäsi, syytä vaikka sitä toista naista tai miestäsi jos tarvitset sellaisen. Kannattaa myös harkita sitä, että onko olosi pahempi vai tunnetko saaneesi apua asiaan luettuasi kirjoituksia. Tiedän että siinä on eronsa onko se toinen nainen vai petetty, mutta itselleni palsta ei ollut apu- vaan kidutuskeino, eikä myöskään haukkuminen tuottanut minulle tyydytystä. Mutta jokaisella on oma tapansa käsitellä asioita. Joskus ne älyttömät haukkumiset palstalla ovat vain kirjoittajan "terapiakeino".jos lopettais tällä palstalla käymisen, mutta joku "juttu" pistää käymään "vaan" tän kerran.
siinä mä oon samaa mieltä, et tää on tavallaan kidutusta, josta on vaan jotenkin vaikeeta luopua.
tietenkin sitten kun on aikansa lukenut juttuja kummankin näkökulmasta, niin oma hatutus saa taas tuulta purjeisiin.
mä oon samaa mieltä itse asiassa kaikista sun mainitsemista jutuista.
on tosi hyvä kuulla kerrankin jonkun "kakkosen" "tunnustavan", et ne jotka haukkuu vaimoja, ovat ihan yhtä mustasukkaisia ja vihaisia, ja ehkä pelkäävät jäävänsäkin "kakkosiks".
ehkä just se pelko miehen/naisen menettämisestä on sitten kakkosillakin syy näihin "vihanpurkauksiin.
- gttbki
1. Ei ole hyväksyttävää missään vaiheessa
2. Niin, eihän se peili kulu vaikka nämäkin kaksi osapuolta sinne joskus kurkkaisivat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144