onko ruohometsän kansasta tehty useampia animaatioita? Olen nähnyt vuoden -78 leffan, joka oli ihan huippu, mutta onko sitten tehty vielä uusinta versio, hyvin samalla tyylillä kuitenkin.
Jotain jatko-osia oon nähnyt olevan olemassa, mutta onko ihan kirjan pohjalta tehty muita leffoja kuin vuoden -78?
Ruohometsän kansa
4
1533
Vastaukset
- Ruohis on best
Ruohometsän kansasta on tehty kuusi vuotta sitten tv-sarja. En ole itse nähnyt sitä, mutta kirja ainakin on huippu. Muistan yhä sen ihanan joululoman, kun juuri ilmestynyttä opusta mummolassa lueskelin. Huippukirja!
Tässä lisätietoa: http://www.imdb.com/title/tt0211882/
Toi linkki on muuten yks parhaimmista leffakoneista netissä. Vasemmanpuoleisessa palkissa on hakukenttä, sinne leffan/näyttelijän nimi - ja kyllä lähtee! Vaikka on jenkkiversio, löytää Suomi-leffatkin! - piipi
mulla on kans se joku 78-luvun leffa ja sit mul on joku 2000 leffa.. se uudempi ei mun mielest oo niin hyvä ku toi vanha, mut se perustuu kuitenkin siihen kirjan loppuosaan. sen nimi on "pako efrafasta" tai joku vastaava.. Sitä saa varmaa jostain perus anttilasta... Tietääkö kukaan muuten mistä ruohometsän kansa -kirjaa vois löytää.. sitä ei oo missää kirjakaupoissa, tai mä en oo ainakaan nähny sitä... ?? Haluaisin nimmittäin ostaa sen. Oon lukenu sen kerran ja ihastuin siihen suunnattomasti.. ;)
- rabbit
Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli? - wolve
rabbit kirjoitti:
Mitä oli siinä muuten ne pahat jänikset? ku miks ne oli pahoja?
Oon kattonu sen elokuvan joskus kauan sitten.
Ja sit siinä oli se joku musta jänis mike seki oli?se musta jänis oli varmaan se joka vie ne kanit elämänjälkeiseen maahan ;)semmonen siinä kuiteskii oli...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911244Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 48824
- 70820
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50615