Peli jatkuu mielenkiintoisena!

Perttu.Sucks

Vaikka oma suosikkini Mika tippuikin eilen illalla, oli hienoa nähdä kuinka upeasti Mika otti lähtönsä. Peliähän tämä vain on. Toivon Mikalle loistavaa tulevaisuutta millä tahansa valitsemallaan tulevaisuuden polulla. Mika on mies, joka pärjää aivoillaan, älykkyydellään sekä huumorintajullaan missä vain!

Ja peli jatkuu nyt. Perttu on edelleen talossa, enkä hänestä vieläkään pidä sen enempää kuin viime viikollakaan. Kaikki kolme kilpakumppania (Antti, Terhi ja Tiina) ovat loistavia persoonia, älykkäitä ja viihdyttäviä ihmisiä joilla on ominaisuuksia joita Pertulta puuttuu.

Myöskään Mikan fanit tuskin siirtyvät automaattisesti Pertun taakse, joten peli kiristyy jatkossa Pertun osalta ennestään.

Olisin itseasiassa erittäin iloinen, mikäli Terhi astuisi ulos voittajana. Käytännössä kuitenkin kuka tahansa noista kolmesta ansaitsee voiton. Pertun voittoa vastustan tällä hetkellä eniten nimenomaan hänen faniensa ääliömäisen käytöksen vuoksi. Nämä öykkärifanit ovat paljon pahempia kuin Perttu, koska vittuilevat ja haistattelevat tälläkin palstalla jatkuvasti meille, jotka pidämme muusta henkilöstä kuin Pertusta.

17

857

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LUULTIIN, ETTÄ.....

..PÄÄSTIIN SINUSTA JO RAUHAAN.

• äijä

oli kyllä tosi hyvä tyyppi,harmitti tosi paljon kun hän tippui.Itse olen Perttu-fani kylläkin.Lisäksi pidän Antista,Trrhiä inhoan yli kaiken.

• ottaako koville

kun tiedät jo etukäteen pertun vievän potin.kaikki muut puhuvat paskaa toisten selän takana ja yrittävät väkisin voittaa rahat.perttu on siellä omana itsenään ja saa rahat.KAIKKI ÄÄNESTÄMÄÄN PERTTUA,USKOKAA MARKO BJURSTRÖMIÄ,JOKA ON IHMISTEN KOULUTTAJA JA SANOI PERTUN OLEVAN YLITSE MUIDEN.antti pikkupoika,samoin tiina ja terhi aika lapsen tasolla.aina porataan naama norsun veellä joka asiaa.

• artturi

kyllä asia on näin niinku sanoit. perttu on aidoin koko talos. terhi on tukkasekasin kulkeva hörhö. se aina vänäjää ja selostaa( niinku,niin,koska ja niin edelleen) se hokee noita sanoja koko ajan. ärsyttävä akka.

• Terhin fani
        artturi kirjoitti:

kyllä asia on näin niinku sanoit. perttu on aidoin koko talos. terhi on tukkasekasin kulkeva hörhö. se aina vänäjää ja selostaa( niinku,niin,koska ja niin edelleen) se hokee noita sanoja koko ajan. ärsyttävä akka.

Eikö muka Perttu ole vähän sottanen, kaivelee muniaan jatkuvasti ja kaivelee nenäänsä kans. Ja possuttelee ruokapöydässä. Ja Perttu selostaa ja räkättää typeriä juttujaan koko ajan joka välissä. Ja Pertun jutut pyörii jatkuvasti samalla tasolla.
        Terhi on kiva ja fiksu tyyppi jolla on ajatuksia, Terhi on empaattinen ja osaa ottaa toiset huomioon. Ja Terhi on hhyvä kuuntelija.
        Sä taidat vaan olla joku naisten vihaaja vai mitä?

• tosiaan on ajatuksia,
        Terhin fani kirjoitti:

Eikö muka Perttu ole vähän sottanen, kaivelee muniaan jatkuvasti ja kaivelee nenäänsä kans. Ja possuttelee ruokapöydässä. Ja Perttu selostaa ja räkättää typeriä juttujaan koko ajan joka välissä. Ja Pertun jutut pyörii jatkuvasti samalla tasolla.
        Terhi on kiva ja fiksu tyyppi jolla on ajatuksia, Terhi on empaattinen ja osaa ottaa toiset huomioon. Ja Terhi on hhyvä kuuntelija.

kuten esim. niinku, koska, ei oo reiluu, en tykästä tai tykästän, niinku, koska, ei oo reiluu, eli=ei ensimmäistäkään järkevää lausetta tule siltä naiselta. Ja kaikkien näitten "fiksujen ajatusten" lisäks se järjetön sössöttävä puhe joka kuulostaa ihan 5-vuotiaan lässytykseltä. Iinalle ois ollut töitä sielläkin talossa.

• artturi
        Terhin fani kirjoitti:

en minä naisia vihaa. mä jumaloin naisia, se riippuu vaan että minkälainen se nainen on. onhan meitä joka junaan istumaan.

• elää...

Kyllä peli on nyt muiden osalta pelattu jos ei mitään kovin traagista tule tapahtumaan...
      Saattaa olla että Antista tulee kova vastus Pertulle mutta vain silloin jos kaikki Pertun vihaajat ja kadehtijat yrittävät pommittaa Antin voittoon vain siks etteivät pidä Pertusta eikä liioin Antistakaan mutta haluavat ettei Perttu vain voita...
      Kyllä kaikki gallupit antavat selvää osviittaa siitä mitä on odotettavissa...

Terhi ei todellakaan astu ulos voittajana vaan se tulee ulos jo ensi sunnuntaina häviäjänä! Se pääsi näin pitkälle vain ja ainoastaan mielistelemällä talon asukkaita...he eivät sieltä huomanneet Terhin kaksnaamaisuutta mutta meiltä se ei ole jääny huomaamatta!

Mika on kyllä hyvä tyyppi...se oli paras heti Pertun jälkeen! En vain vieläkään hyväksy Mikan takinkääntöä Pertulle mutta sitä se raha toisille teettää ja se olikin Mikalta virheliike! Muuten Tiina olisi lähtenyt sunnuntaina...
      Mika sai paljon ääniä ihan varmasti myös sinun takia...monia ihmisiä ärsytti sinun tyylisi fanittaa Mikaa joka ei suinkaan keskittynyt Mikan kehumiseen vaan koit Pertun selvänä uhkana ja päätit alkaa sättimään sitä joka toisessa kirjoituksessasi tai ehkä jopa lähes jokaisessa niistä...ja nimimerkkiä myöten! Tiesin että sillä tyylillä teet vain ja ainoastaan hallaa Mikalle...

• Perttu.Sucks

Eiköhän Mikan fanit osaa ajatella ihan OMILLA aivoillaan. :)

• ole koskaan
        Perttu.Sucks kirjoitti:

Eiköhän Mikan fanit osaa ajatella ihan OMILLA aivoillaan. :)

kiistänytkään! Mikafanejakin kuitenkin löytyy monenlaisia...kaikki ei ole yhtä kiihkeitä faneja kun sinä...mutta jokainen kukka kukkikoon omalla tavallaan!!

• Olen Perttu.sucksin kanssa siinä samaa mieltä että Perttu fanit ne ärsyttää eniten.Annoit taas esimerkin siitä miten ajattelette.Juuri se varmuus siitä että se voittaa on jo ärsyttävää.Pieni jännitys ku ei ois pahitteeks."En vieläkään hyväksy mikan takinkääntöä pertulle...ja olikin mikalta vikaliike".Te olette sitä mieltä että kukaan ei saa sanoa pienintäkään poikki sanaa rakkaasta idolistanne.Kyllä se perttukin puhuu tosi törkeitä välillä muista kilpailuista,enkä ole nähnyt kenenkään täällä siitä valittavan.Kyllä ihmiset nyt käy tuollaisissa olosuhteissa toistensa hermoille pakostakin ja niistä onkin puhuttava.

• Inka
        priestess kirjoitti:

Olen Perttu.sucksin kanssa siinä samaa mieltä että Perttu fanit ne ärsyttää eniten.Annoit taas esimerkin siitä miten ajattelette.Juuri se varmuus siitä että se voittaa on jo ärsyttävää.Pieni jännitys ku ei ois pahitteeks."En vieläkään hyväksy mikan takinkääntöä pertulle...ja olikin mikalta vikaliike".Te olette sitä mieltä että kukaan ei saa sanoa pienintäkään poikki sanaa rakkaasta idolistanne.Kyllä se perttukin puhuu tosi törkeitä välillä muista kilpailuista,enkä ole nähnyt kenenkään täällä siitä valittavan.Kyllä ihmiset nyt käy tuollaisissa olosuhteissa toistensa hermoille pakostakin ja niistä onkin puhuttava.

oikeesti Perttu-fani ja se yrittää käänteisellä psykologialla laittaa kaikki äänestämään Perttua?!

• Kiia

Jos joku Pertsan fani on mielestäsi ärsyttävä, niin miksi kostat sen Pertulle??? Eihän nämä ihmiset jotka tänne kirjottelevat ole sama kuin Perttu tai Tiina, Terhi, Antti.

• sekaisin

Sillä on käsitteet todella pahasti sekaisin,raukalla.

• Perttu.Sucks

Ihan samaa logiikkaahan se on kuin se, että mulle monet ovat kirjoittaneet että ovat alunperin olleet Mikan faneja mutta kun ovat lukeneet MINUN (siis juuri MINUN) kirjoituksiani, ovat ärsyyntyneet minun fanittamisestani niin paljon, että ovat alkaneet kannattaa Perttua.

Huomaatko nyt pointtini?

• Pertun ex-ystävä
        Perttu.Sucks kirjoitti:

Ihan samaa logiikkaahan se on kuin se, että mulle monet ovat kirjoittaneet että ovat alunperin olleet Mikan faneja mutta kun ovat lukeneet MINUN (siis juuri MINUN) kirjoituksiani, ovat ärsyyntyneet minun fanittamisestani niin paljon, että ovat alkaneet kannattaa Perttua.

Huomaatko nyt pointtini?

ja tällä tavalla haluat kostaa menettämäsi ystävyyssuhteen. Olet ilmeisen katkera Pertulle jostakin ja kuvittelet tällä tavalla kostavasi muiden avustuksella. Jo nimimerkkisi kertoo, että olet ääliö, ja sinulta pitäisi poistaa lupa kirjoittaa tänne. Olet keskittynyt kirjoituksissasi pelkästään Pertun parjaamiseen ja se jo osoittaa minkälainen ihminen on kyseessä. Riidanhaluinen, katkeroitunut myrkkykäärme. Toivottavasti karsistat negatiivisen auran ympäriltäsi mahdollisimman pikaisesti, ennenkuin on myöhäistä. Perttu ansaitsee kaikista virheistään huolimatta voiton. Hän on joutunut kaikista kilpailijoista kovimmille koko talossaolo ajan eikä ole saannut tukea kanssakilpailijoiltaan kuten muut kilpailijat. Ihme, että on kestänyt näinkin pitkälle tuossa porukassa, itse olisin pakannut laukkuni vapaaehtoisesti jo aikapäiviä sitten, mikäli olisin saannut samanlaista kohtelua. Perttu ansaitsee voittonsa.

• Näin on

Tää Pertun vastainen kiihkoilija taitaa olla sama henkilö ku nimimerkillä "Terhi-Fani" joka on aivan sekopäisen fanaattinen Terhin puolustuksessa. Nainen sä ainakin olet sen verran olen saanut selville. Välttämättä Perttu ei voita, mutta en sitä palkintoa kyllä soisi Tuska-Tiinalle ja Teko-Terhille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe