Olen jo pitkään katsonut Pertun villa paitaa vähän kulmat kurtussa.Ei oikein nuorelle miehelle sovi.Näyttää vaan olleen siihen hyvin kiintynyt ja laittanut sen ylleen aina kun on joku erikoinen tapahtuma(esim.vieraan saapuminen ja häätö tilaisuudet),kun on pitänyt olla "hienona".Sanoihan vihdoin joku sen ääneen Pertulle.Toivottavasti ymmärsi yskän eikä pahoittanut mieltään.Kerrankin Terhille plussa hyvän maun osoituksesta.Kyllä nainen tietää=)...
Villapaidasta=)
11
1000
Vastaukset
- se valkonen paita
sopii Pertulle oikein hyvin :)
- mirva
sopis varmaan muuten mut ku se on ihan omituisen muotonen,ei istu yhtään,eli värissä ei vikaa:)
- Pertun vaatteet
Pertun villapaita on ihan hyvä. Ei kai mies tuollaisia asioita tarvitse niin osata. EIkä ne vaatteet kilpaile vaan ihmiset. Perttu on ihana!
- princess
herranjestas, siis mikäli oikein ymmärsin niin puhut pertun eilisessä lähetyksessä pitämästä valkeasta paidasta? sehän on ihan perus-paita ja istuu oikein hyvin nuorelle jäpikälle. ja et nyt kyllä voi väittää että se antin valkoinen kauluspaita-nappeja auki- kaulukset ylhäällä kaikkine kaulakoruineen ja hikinauhoineen tähän lisättynä resuinen perta ja yli pitkä tukka olisi ainakaan sananoikeassa tarkoituksessa SIISTIMPI? itse ainakin olen nähnyt samanlaisia kauluspaitoja, villapaitoja ja huppareita kaikilla 20vuotiailla nuorillamiehillä. ja ei en ole mikään fanaatikko perttu fani ja puolustelija.
- princess
puhuit terhistä että kyllä nainen tietää ja osoitti hyvän maun tyylissä. siis YRITÄTKÖ NAURATTAA :D TERHI TIETÄISI JOTAIN TYYLIKKYYDESTÄ? buahahaahaha. okei, jos tyyliä on kääritty housut joiden kanssa varvastossut ja valkoiset polvisukat niin ok :D:D ja vielä se hirveä sotku hiuspehko. ja 30vuotiaan naisen järjetön pipon käyttö, ja mikä vielä pahempaa; pipo jonka alla lippis :D:D:D terhi ja tyylikkyys eivät kyllä kuulu samaan lauseeseen. ps. ei minulla muuten ole mitään terhiä vastaan, ihan tavis mutta tyylitaju on kyllä se mikä siltä ainakin puuttuu. luulisi paljon muiden pukeutumista arvostelevan :D
kirjoitinkin että KERRANKIN terhillä oli silmää.Olen aivan samaa mieltä siitä, että sen omassa tyylissä olis paljon parantamisen varaa.
- Paula
kamala se villapaita. Mutta kamala on jätkä itsekin, että silleen sopii hyvin yhteen ;)
- nyt aivan muodoton...
Vanunut ja venynyt, virttyny kauhtana. Ei mitään mallia tahi muotoa... Alahelma repsotaa kuin hamonen...Siis se Pertun valkonen paita...
Eikä ne Terhinkään vaatteet mitään loistokkaita ole. - princess
nyt aivan muodoton... kirjoitti:
Vanunut ja venynyt, virttyny kauhtana. Ei mitään mallia tahi muotoa... Alahelma repsotaa kuin hamonen...Siis se Pertun valkonen paita...
Eikä ne Terhinkään vaatteet mitään loistokkaita ole.itse en ole niin paljon katsonut että olisin paidan huomannut kulunut ja kauhtunut olevan, mikä tietenkin on mahdollista. mutta miehet on miehiä, ei ne nyt tuollaisia ajattele :D eipä varmaan antin punainen hupparikaan ole uudemmasta päästä. ja vielä mitä tulee, niin onhan pertullakin musta ja valkoinen kauluspaita mutta ehkäpä vaan itse kokee mukavammaksi tuon villapaidan. ja sanokaa paidan kunnosta mitä tahansa, niin on pertun perustyyli kyllä siistimpi kun antin resuteini-look. hikinauhoja ja puuhelmikaulakoruja :D voi apua. talon ainut tyylitaituri taisi olla tuo timo joka tosiaan taisi olla aika tarkka pukeutumisestaan ja kiinnitti siihen enemmän ajatusta kuin miehen yleensä.
- ..............
se valkonen neulepaita (jos sitä tarkotit) sopii Pertulle.
Monet tässä ketjussa ovat mollanneet antin pukeutumista.Se pukeutuu mielestäni juuri persoonansa mukaan,vähän hippimäisesti.On löytänyt tyylinsä=).Mielestäni oikein kivan näköinen vähän "resuississa" vaatteissaan.
Pertun muuhun pukeutumiseen en olekaan puuttunut.Ehkä villapaita on ihan siisti, jonkun päällä,mutta pertulle se ei istu ollenkaan.Kotipaitana ehkä juuri ja juuri käy,mutta ei erikoistilaisuuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154