Pientä galluppia!

Piiperi

Heips rakkaat rotikan ystävät ja muutkin!
Ajattelin tässä pistää nyt hieman galluppia pystyyn näin iltani ratoksi.

Elikkäs, olisi kovin kiinnostavaa tietää että minkähän kokoista rottista täältä löytyykään ja lähinnä itseäni kiinnostaa sellainen ikävaihe kuin 10 kk. Itselläni on nimittäin tämän ikäinen uros, n.45kg kovin on poika reipas ja meno päällä kokoajan!
Ja meidän herra on sitten niin mahdottoman kiltti, että aitauksessa (koirapuisto) kaikki ihmiset ihan sitä ilolla ihmettelevät, että kuinka se niin nätisti osaa pienemmänkin kanssa leikkiä, vaikka on sitä massaakin jo jonkiverran.

Elikkäs nyt vain minulle kertomaan kokoa ja näköä ja vaikka ihan muuten vain omista rekuistanne!
odottelen mielenkiinnolla vastauksia!

12

1285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No,jos en pahasti valehtele niin meijän poika on sellanen 55cm säkä ja painoo 50kg ( ei oo ennee niin pieni että sylissä kantelis..:D..)..
      http://www.hauhau.com/kuvat.php?sivu=nayta_kuva&id=7163 tommonen pikku hauva mulla..:)
      Muutkin laittakaahan pojistanne ja tytöistänne kuvia..:)

• piiperi

komea on poika! : )

• Johanna
        piiperi kirjoitti:

komea on poika! : )

Meidän poitsuvauva on vuos ja 10 kk, ja painoa n.55 kg ja säkä 68 cm :)

• Outi
      • miten syötävän suloinen hän on! =)

• tyttö...

...herttaisessa murkkuiässä, ikää 1.v.6kk.Säkä tasan 60cm ja painoa 46kg.(:

• Me kaksi

painoi retku 45 - 46 kiloo. Sen jälkeen painoa on tullut todella hitaasti lisää, tällä hetkellä painaa noin 50 kg.

Meilläkin koira on koirapuistokoira ja tulee varsinkin pienempien koirien kanssa hyvin toimeen. Ikää pojulla on tällä hetkellä 15 kk.

http://i7.photobucket.com/albums/y297/yo1mab20/215_1592.jpg

• mutsi

No mulla on 9-vuotias narttu.
      Tosi hankalaa kun pesee jokaisen muksun naaman, joka vastaan tulee..
      Ja siitähän ei kaikki aikuiset tykkää..
      Ja aivan mieletön ruuan perään.
      Mä kun kuorin perunoita, kissanpentu noukkii ne lattialle, no donnahan syö ne saman tien, katti-matti kun ei ruokaa tarvitse.
      Siis sehän on aivan mahtava tyyppi, varas(ottaa muksuilta leivän kädestä)
      mutta mahtava vahti.
      Pienempi oli vaunuissa, tultiin kaupasta ulos tuli yks känniläinen ja katsoi vaunuun,
      No Donnahan sai siepin.
      No onneks mä olen pitkä 177cm. ja painan 70kg.
      eli kyllä pystyn pitään koiran kiinni.
      Meille sattui tämmöinen tapaus.
      Oltiin pururadalla, missä koira ja minä le4nkkeillään joka aamu.
      No tuli talvi ja radalle laitettiin hiihtäjille ladut.
      No, minä sinnikkäänä menen koirani kanssa REUNALLA, eli ei kävelty suksiladulla.
      No, tuli hiihtäjä vastaan ja alkoi kailottaan että koira pois täältä.
      No,ei se huuto mitään mutta kun alkoi huitoon porkilla, mitä Donna teki:
      Otti porkan ja sillä selvä.
      Hiihtäjä huusi että kumpi soittaa poliisit se vai minä, koira samaan aikaan telottaa sauvaa
      no kumpikaan ei soittanut.
      Mulla on 6 ja 5-vuotiaat laspse, aina kun haukutaan tätä rotua että tappa muksut ym.
      Mä kun odotin tätä 6-vuotiasta tli monta soittoa suvulta että koira täytyy hävittää ennen syntymää.
      Koska Donna "tappaa sen", no kävi näin että Amanda kun syntyi, oli pinnasängyssä ja nykyään on se meininki että neuvolan täti tulee kotsaan katsoon kuin vauva voi.
      No,olin itse veskissä kun mies avas oven.
      Rottishan ei hauku vaan murisee..
      Pääsin just hätiin kun neuvolan täti meinas ottaa vaavin sängystä.
      No nämä Rottiksethan on todella vaaraalisia, varsinkin muksuille..

• nero lisäys

Niin nythän Donna on jo 9v. todettu luusyöpä, mennään kipulääkkeillä, mäantaisin periksi mutta ukko ei.
      Eläinlääkäri on sitä mieltä että lääkityksellä pärjää, no kuitenkin kerron sulle jutun.
      Donna oli n.10kk.vanha kun oltiin lenkillä.
      Alkoi "töötti riiteleen mun kanssa hihnasta, elikkä ollaanko hihnassa vaikko eikö olla..
      Otti ryökäle mun käsivarteen oikein kunnon hammas otteen..
      No, mä en kerinnyt edes ajatteleen vaan purin sitä niskaan, herrajumala että sattui hampaisiin ja veri lensi.
      No, suoraan eläinlääkäriin 7!!tikkiä neidin niskaan.
      Kysyi tohtori että mistä reijät on tullut.
      Sanoin että mä purin sitä,oikeen toimittu.
      Sen jälkeen ei ole mulle isotellut.
      Mun työ-kaverilla on tuttu jolla oli naapurina vanhuksia ja 2 Rottista.
      Istuivat molemmat keittiön työpöydällä ja huusivat ikkunasta apua kun koirat ei laske niitä lattialle.
      Sehän ei ollut koirien vika vaan omistajan.
      Rottis jos mikä tarvitsee "pomon", aivan sama kuin susi-laumassa, kun johtaja kuolee koko lauma menee aivan sekaisin.
      Ei tiedä suuntaan eikä toiseen.
      Ja Rottishan on viellä "yhden miehen koira"
      mun ukkoni kun komentaa katsoo sitä että mitä hillut??
      Eli sillä on yksi se ei ole missään nimessä laumakoira.
      No, meidän Töötillä on mieletön määrä semmoisia pikku-koiria mäyräkoiria suun muita, koska niistä ei ole Donnalle mitään uhkaa.
      Sattui tosi ikävä tilanne vuosi sitten.
      Donnan poikaystävä pitkäkarvainen mäyris Roope ja me oltiin aamulenkillä.
      No tuli Dalmatialainen vapaana ja kävi Roopeen kiinni, no mitä mä teen lasken töötin irti matsi oli mieletön, siis Rottishan on mikä on suojelukoira..
      Omistaja vei Dalmatiinin tohtorille...
      Ei edes uhannut mua poliisilla..

• nero

Olis tosi kiva saada kaveri,minkä kanssa turista.
      Mulla on kavereita muttei yhtäkään jolla on rottis.
      Jos sua kiinnostaa niin osoite on:
      pia.kulmala@elisanet,fi
      Asun Tampereella.

• dogo..

8kk,61cm n.35kg

• mirolli

aikanaan rottweiler uros. Kokoa herralla oli mahtavat 72cm ja reilu 60kg!! Melkoinen jörrikkä.
      Rakkaani jouduin päästämään ikiuneen 8,6 vuotiaana. Sillä tuli vasempaan lonkkaan nivelrikko ja pahat luupiikit. Aikamme yritettiin kipulääkkeillä, mutta lopullinen ratkaisu oli tehtävä kuitenkin pian.
      Haaveena onkin saada joskus taasen rotikka-poju talonvahdiksi ja parhaaksi ystäväksi. Vielä siihen ei ole mahdollisuutta, mutta tulevaisuudessa....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7320
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3594
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      371
      1978
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1816
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1459
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe