Kuinka monta koiraa teillä on?
Itsellä on yksi ja mieli tekisi toinen ottaa kaveriksi. mutta aika näyttää sitten.
gallup
18
1069
Vastaukset
- bereniken
on sakemannivauva ja sarkaa riittää tuossa yhdessä hulivilissä pitkäksi aikaa ja tuskin otetaan lähivuosina toista koiraa...vaikka vannomatta paras ;).
- hurtta-83
Kotona täällä meillä vaikuttaa yksi ja nuorena saamani vanharouva asustaa vanhempieni luona suurmmaksi osaksi, siellä kun on elämänsä viettänyt ja siihen verkkaseen päivärytmiin tottunut.
Eli siis yksi koira asustaa täällä.
...joskus jahka jostain isompi luuukku löydetään, otetaan toinen...ehkä kolmaskin, mut aika näyttää ;) - RäsyKarhu...xD
meille tulee 1 koiranpanetu.
- Shirie
... tiedän, ettet halua kenenkään sekaantuvan asioihisi ... mutta, mutta ... kun mulla on melkein sun ikäinen tytär ja suojelen sitä joskus ihan sairaan liikaakin ja kun maailmassa ei ole vain hyviä ihmisiä ... ota kiltti pikkuinen se kuvasi pois sieltä galleriasta ... lupaathan miettiä.
- ymmärrä???
Shirie kirjoitti:
... tiedän, ettet halua kenenkään sekaantuvan asioihisi ... mutta, mutta ... kun mulla on melkein sun ikäinen tytär ja suojelen sitä joskus ihan sairaan liikaakin ja kun maailmassa ei ole vain hyviä ihmisiä ... ota kiltti pikkuinen se kuvasi pois sieltä galleriasta ... lupaathan miettiä.
Miks kuva pitäis poistaa?
- visitingPlanet
Shirie kirjoitti:
samaa mieltä.kaikilla ei oo suojelijaa hoitamassa turvapuolta
- kuin sinne ..
ja puoli
Meillä on yksi koiruus,mutta ens vuoden alussa luultavasti joukkoomme liittyy toinen koiruus..:)
- mindetys
yksi, ja saa riittää tähän hätään:)
Meidän laumaan kuuluu kaksi koiraa, mutta mä oon enempi keskittynyt tämän toisen kanssa touhuiluun. Olen sellainen yhdenkoiranihminen, ainakin toistaiseksi.
- buffy
meillä on kaksi koiraa. ja kolmatta ollaan suunnittelemassa vuoden sisällä.
- ...kuin pienessä kylässä...
Koiria seitsemän,ja sitten muut nelijalkaiset päälle:)
Keräisin vaikka kaikki maailman onnettomat meille jollei mies hieman löisi tossua jarruksi... - jennaaa
meil on 2 koiraa. toinen on 8v. kääpiöpinseri ja toinen 8kk pitkäkarvanen collie. on elämä mielenkiintosta
- sallalainen
Meillä on kolme hirvikoiraa,yksi karjalankarhukoira ja kaksi valkoista ruotsinhirvikoiraa ja tarkoitus olisi pennuttaa tuo valkoinen lähiaikoina.
- cher.i
sallalainen kirjoitti:
Meillä on kolme hirvikoiraa,yksi karjalankarhukoira ja kaksi valkoista ruotsinhirvikoiraa ja tarkoitus olisi pennuttaa tuo valkoinen lähiaikoina.
..kuinkas teillä toimii mettällä? ihan mielenkiinnosta vain :)
- sallalainen
cher.i kirjoitti:
..kuinkas teillä toimii mettällä? ihan mielenkiinnosta vain :)
Meidän "vanhaherra" 8v on erikoistunut vasojen pyyntiin.Siis menee hirville ja alkaa "leikkimään" emän kanssa,laittaa etujalat pitkälle eteen ja haukkuu aivan vimmatusti ja kun emä hyökkää perään niin lähtee karkuun ja vasa jää ilman suojaa,ja jatkaa niin kauan että isäntä pääsee ampumaetäisyydelle.Meidän karhukoiraa sanotaankin " täystehoksi" Moni vasa on menettänyt henkensä tämän koiran edessä.Tokihan se haukkuu myös aikuisia hirviä.
- XSaphire
..yhden juuri hyvästelin. Ensi vuonna ehkä otan uuden turrikan taas tuomaan lisää töminää taloon.
- <<<<
JOS JOSKUS OIS NIIN 7 0-7. 9 0-9 KOIRAA
1.BERNHARDINKOIRA < 7 0-7.9 0-9
2.SUURSNAUTSERI < 4 4-8.5 1-6
3.ROTTWEILER < 4 3-7.1 2-3
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164