Jos matka-ajankohtana on joko alkukesä tai vaihtoehtoisesti loppukesä, matkan kesto pari viikkoa ja matkassa 2 ensikertalaista niin minne suosittelette suuntaamaan ja miksi? :)
Minne Kanadassa?
3
782
Vastaukset
- summer
vancouveriin, koska mäki oon lähössä sinne :)
- lannenhunttari
kanukissa--olen asunut 30 vuotta.
- ehdottomasti_
lannenhunttari kirjoitti:
kanukissa--olen asunut 30 vuotta.
Itse olen asunut British Columbiassa useampia vuosia. Aivan upeaa aluetta. Vancouver miljoonakaupunkina, lähellä myös Tyynivaltameri sekä Vancouver Island, josta löytyy niin kuumialähteitä kuin sademetsiäkin. Hienot laskettelurinteetkin sijaitsevat alueella, joten jos luontoa arvostaa niin sitä on mahdollisimman monimuotoisena! Tosin kyllähän kulttuuria ja muutakin kaupunkilaismeininkiä löytyy. USAn puolelle Seattleenkin pääsee kätevästi, jos vaikka haluaa vertailla Kanadan ja USAn eroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635