Mike Judgen legendaariset Beavis ja Butt-head -nimiset idiootit ovat seikkailleet suomennetuissa sarjakuvissakin. Teinipoikien törmäilyjen lisäksi voi sarjakuvasta löytää myös aikaa rankkaa parodiaa Yhdysvaltalaisesta kulttuurista.
Sellainen kysymys olisi kaikille sarjakuva-guruille, että tietääkö kukaan montako lehteä näitä loppujen lopuksi suomeksi julkaistiin?
Omistan itse neljä läpyskää joissa ei ole mitään numeroita tai varsinaisia otsikoita (??). Kansikuvissa on pojat naispainijan halauksessa, pojat lukemassa sarjakuvaa itsestään, Butt-head hammaslääkärissä ja jousiammuntakuva.
Ja mitä mieltä muuten olette näistä sarjiksista?
Beavis & Butt-head
3
498
Vastaukset
- ...
En ole lukenut, mutta mistäköhän olet löytynyt nuo sarjakuvat?
Yhden sain kaverilta ja muut kolme olen ostanut divarista kotokaupungista. Ei näitä uutena saa varmaan mistään... vuosilta 93-95.
Kustantajan oli Semic (nykyisin Egmont), mutta Egmontin sivuilta ei ainakaan löytynyt mitään lisäinformaatiota. Ehkä ne haluavat unohtaa julkaisseensa tällaistakin tavaraa :D
Taisinkin löytää itse vastauksen osoitteesta
http://www.perunamaa.net/sarjakuvat/beavisbutthead/beavisbutthead2.php
Niitä on sittenkin viisi kappaletta... pakko hommata se viides nyt jostain!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850