1. Heti alusta alkaen Antti oli mukana muodostamassa taloon ns. kahta rintamaa ja itse oli tietenkin mukana siinä kierommassa rintamassa eli Minna, Iina ja Hanna -porukassa. Tämä edesauttoi sitä, että talo jakaantui ikäänkuin kahteen eri leiriin, joissa puhuttiin toisistaan selän takana. Tämän aloittivat kuitenkin juuri Iina, Antti ja Minna, jotka kieroilullaan saivat rangaistuksia ja herättivät talon muut kilpailijat karuun totuuteen kilpailun mädännäisyydestä.
2. Alkoi lääpiskellä Iinan kanssa ihan vain, koska ei muutakaan tekemistä ollut. Yritti näin kalastella ääniä ja suosiota katsojilta.
3. Iinan lähdettyä Antti alkoi välittömästi dissata Terhiä, Tiinaa ja Kathya. Minnan ja Hannan kanssa Antti kävi keskusteluja, joista olisi ehdottomasti pitänyt antaa enemmänkin juonittelurangaistuksia, koska keskustelut tekivät aina hyvin selväksi sen, että Antti ei äänestäisi kumpaakaan naisista ja toisinpäin.
4. Minnan lähtö otti Antille lujille ja sanoipa hän jopa suorassa lähetyksessä kaikkien parhaiden ystävien lähteneen talosta. Nyt oli siis pakko kameleontin tavoin muuntautua ja hommata nopeasti uusi "bestis", jotta ei nimeäminen uhkaisi. Tämän tehtävän sai hoitaakseen Mika. Antti alkoi kehua Mikaa ja viihtyi tämän seurassa, vaikkei aiemmin ollut miestä noteerannut mitenkään. Silkkaa laskelmoivaa pelleilyä.
5. Kun Antin kiintopisteet talossa olivat lähteneet, siis Minna, Iina ja Hanna, niin Antti alkoi systemaattisesti haukkua etenkin Terhiä muille kilpailijoille. Aluksi mustamaalasi myös Tiinaa, mutta onkin nyt ystävystynyt Tiinan kanssa lähemmin eikä enää loppuvaiheessa antanut tälle häätöpisteitäkään. Mikasta Antti ei vain tuntunut saavan sellaista valitus ja haukkumiskaveria kuin mitä Minna ja Iina olisivat hänelle tarjonneet.
6. Antti ja Mika alkoivat yhdessä haukkua Perttua eivät välillä ottaneet miehen puheita kuuleviin korviinsa vaan juttelivat vain keskenään asioista. Usein kohtelivat Perttua kuin tämä olisi "näkymätön". Hyvä esimerkki tästä on ulkokuuseen valojen laittaminen, jossa Pertun rooli oli lähinnä statisti.
7. Antti on koko kilpailun ajan mielistellyt kaikkia. Hän on saanut maineen jeesjees-miehenä ja Sveitsin omaisena puolueettomana kilpailijana. Tämä on kuitenkin vain pintaa, sillä todellisuudessa Antti on hyvinkin puolueellinen, hän on itsensä ja Mikan puolella. Nyt MIka on tosin tippunut. Antin mielestä ei vain ole sopivaa tuoda mielipiteitään julki, mikäli jaossa on vielä häätöpisteitä. Siksi Antti on viimeiseen nimeämisiltaan saakka ollut melko varuillaan. Nyt asia on jo hieman toisin. Antti piikittelee ja sanoo välillä todella ilkeästi Terhille ja Pertulle etenkin. Perttu ottaa sen vain jonkinlaisena kuittailuna eikä anna paljon painoarvoa Antin todellisille mielipiteille, jotka näissä "kuiteissa" tulevat ilmi. Terhi taas on niin ihastunut Anttiin, että on onnellinen jos mies edes puhuu hänelle jotain.
8. Antti on ymmärtänyt aivan väärin pelin juonen, tavallaan. Hän mainitsi jonain päivänä, että mikäli talossa on selviytynyt näin hyvin jatkoon niin kyllä silloin varmasti talon ulkopuolellakin tykätään. Tämähän ei ole laisinkaan totta. Antilla on paljon vihamiehiä talon ulkopuolella ja mikäli Big Brotherin tuotantotiimi ja etenkin ohjaaja haluaisivat antaa Antista todellisen kuvan myös suurelle yleisölle, niin luulen, että Antin faniprosentti kokisi melkoisen kolahduksen.
9. Antti on haukkunut 24/7-lähetyksessä useaan otteeseen ylipainoisia, syömishäiriötä sairastavia, ulkomaalaisia, vammaisia ja vanhuksia. Näitä "kömmähdyksiä" ja piirteitä Antin todellisesta luonteesta ei vain ole päästetty reality-lähetykseen saakka. Ja mistä syystä?
10. Big Brother on suosinut Anttia aina kilpailun alusta lähtien. Tuotantotiimille olisi huomattavasti mairittelevampaa, jos kilpailun voittaisi Antti eikä mikään tavallinen peruskansalainen kuten Perttu. Antti olisi siis salonkikelpoinen promomielessä. Ensimmäisestä bb-voittajasta tulee kuitenkin melkoinen mainostykki seuraavaa Big Brother-kautta ajatellen. Ohjaaja ei siis ole näyttänyt realityn seuraajille kaikkia puolia Antista. Hänestä on siloiteltu sellainen koko kansan ihannevävy -kuva, joka ei todellakaan pidä paikkaansa.
SIINÄ oli kymmenen syystä miksi minä en ikipäivänä äänestäisi Anttia voittajaksi. Laitan menemään ainakin kymmenen ääntä sekä Pertulle, Terhille että Tiinalle ja haastan samaan myös muut Antin todellisen luonteen nähneet.
Antti ei ole ansainnut voittoa
15
1195
Vastaukset
- kieroiluun kyllästynyt
Kirjoitit just oikein Antista,mielistelijä ollut alusta asti.Perttu on mies! Onneksi kansa valitsee voittajan,eikä tuotantotiimi.
- aol
Tuotantotiimi valitsi mieleisensä voittajan..
- .............
aol kirjoitti:
Tuotantotiimi valitsi mieleisensä voittajan..
että niin siinä kuitenkin tulee käymään. Pelin voittaa se kenen tuotanto tiimi on päättänyt olevan paras voittaja ja kenestä on eniten hyötyä.Aivan sama loppujen lopuksi kenelle me äänemme annetaan, tulokset muutetaan ihan varmasti kuitenin.Mä en usko tuotanto tiimin rehellisyyteen...tai kuka niistä jutuista sitten ikinä päättääkään.
- minävaan11
Olen kanssasi aivan samaa mieltä. Etpä olis paremmin voinut kuvailla enää anttia:) kiero mikä kiero.
- hemppa
hienosti kirjoitettu ja tuumailtu .Olen täysin samaa mieltä
- ollaan .....
hemppa kirjoitti:
hienosti kirjoitettu ja tuumailtu .Olen täysin samaa mieltä
samaa mieltä asiasta. Näin juuri hän toimii.
- Nimetön
ei ole ansainnut voittoa, vaan TERHI!!
- sama huomattu
meidän perhe on seurannut ohjelmaa alusta asti ja oikein puit sanoiksi Antin persoonaa,mielistelijä on ilman omia mielipiteitä.
- nalletar4
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Toivottavasti katsojat eivät unohda mitä kaikkea BB:ssa on tapahtunut. Antin käytös oli kummallista Minnan kanssa ja Tiina oli hyvin näkymätön ensimmäisten viikkojen aikana. Terhi on ollut riidan haastaja ja teeskennellyt myötätuntoa antaen. Perttu on muuttunut vähiten. BB:n voittaa se, jonka tuottaja on valinnut voittajaksi. Meille katsojille näytetään "sopivia" tilanteita, jotka muokkaavat katsojien mielipiteitä. Kävi miten kävi, Perttua enemmistö tulee pitämään BB:n voittajana.
- kyllä
varsin taitavasti kirjoitettu...Ja hyvin pitää paikkansa.
- Anttifan2000
Tää juttu on todellä perseestä. Miksi sefu ei poista näitä, en pysty kumoamaan yhtään kohtaa noista!
- sucks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
sucks sucks sucks sucks
- Perttua katsoisi
24/7:lta koko ajan, niin tuskin haluaisi sitäkään äänestää. Varmaan Perttu on hauska jos sitä kuuntelee sen tunnin iltaisin telkasta, mutta miettikääpä mitä olisi viettää sen seurassa 3 kk:ta yötä päivää. Samat 7 vitsiä on kerrottu jo noin 48 kertaa, ja lisäksi 3 uutta/ kk. Tosi hilpeetä. Ja suurimman osan aikaa mies ei tiedä edes mistä puhutaan!
Antti vaan on paras ja ainoa joka osaa pelata voittaakseen. Ehdottomasti äänestän Anttia vielä lisää! - 070071502
oli se numero johon HETI soitin. Et sä mitään muuta litaniallasi saanut aikaiseksi... :-)
tollasen listan nyt vois tehdä ihan kenestä vaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271