Ratkeaako kisa tämän viikon äänestykseen...vai jatkuuko kunnes on vain yksi jäljellä??
Kertokaa
viisaammat
3
350
Vastaukset
- bb-tölläri
torstaihin saakka, jolloin voittaja ratkeaa.
- blurts
*krunts* perttu ratkesi keskeltä
Jos oikeasti olet BBstä kiinnostunut,niin olisit varmasti ohjelmaa katsonut sen verran että jo tietäisit tuon.
Jos olet vain satunnainen katsoja ja se jostain kumman syystä on jäänyt huomaamatta,mutta asia kiinnostaa kuitenkin kovasti, niin olet ilmeisesti laiska.Ei paljoa tarvii esim.netistä etsiä että tuon tiedon löytää.
Kolmas vaihtoehto:Tiedät jo asian, mutta kuulut niihin henkilöihin jotka tykkää nähdä oman avauksen tällä palstalla ja katsoa kuinkakohan moni siihen vastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706