Muita kun Perttufanejahan on ehdoton enemmistö.
Eli ainoaksi ongelmaksi muodostuu äänten hajautuminen.
Joten, jos et halua suoda lapsellisille Perttufaneille riemua, [b]Äänestä Anttia![/b]
Jos et halua Perttua voittajaksi äänestä Anttia
8
491
Vastaukset
- äänestänyt
Anttia. Ja nyt ei voi kuin äänestää uudelleen ja toivoa parasta. Tympäsee jos Perttu voittaa.
Ja pitäisi myös pudonneiden kilpailijoiden kannattajien miettiä ketä heidän idolinsa toivoisivat voittajaksi ja äänestää sen mukaan..
(Anttia).- kunhan....
aivan sama kumpi jätkistä voittaa, kunhan voittaja ei ole talon rasittavimmat muijat...
- web code
Joo hieno yritys saada tuo loppu lauseesta lihavoituna. Mutta oikeesti, miten tässä keskustelussa saapi nuo otsikot lihavoituna, vai onko se ainoastaan CEESAR-seriffin yksinoikeutta?
- experttufani
Hän on hurmaava, sympaattinen, empaattinen, hauska, rento, vakavakin tarpeen tullen ja reilu kaikille ja ottaa toisten tunteet huomioon.
- ...
Just joo... Antti reilu ja hurmaaja. No onhan se tietty hurmaava, eikös se ole naistenmiesten perus ominaisuus. Äntin naisseikkailuista on kyllä saanut lueskella ihan tarpeeksi enkä kyllä kaipaa uutta Nykästä...
Ja mitä tulee reiluuteen. Aluksi oli Iinan, Timon, Minnan ja Hannan kanssa kimpassa. Mutta kun huomasi että juuri tuo porukka alkoi harvenemaan niin kas kummaa kun lyöttäytykin Kaljun ja Pertun kaveriksi. Lopussa sitten vielä koitti Mikan kanssa kammeta Perttua pois talosta. Koko ajan kiusottelivat, että pakkaas tavarasi jne...
Todellista reiluutta on se, että tekee ruoan koko porukalle, jää itse ilman kastiketta kun muut rohmuaa kaikki ja ei edes mainitse asiasta. Tai patsas-viikkokisassa auttaa ja opastaa kaikkia ja jaksaa kehua kuinka hyvin muut onnistu, vaikka todellisuudessa Tiina, Terhi ja muuta mukana olleet 'neidit' enemmänkin tyrivät ja tuhosivat laitteita. Tai kun ei saa kuin yhden joululahjan vaikka muut sai kaksi, niin ei ala nalkuttamaan. ...
Itse äänestän kyllä mieluummin ainoata henkilöä joka ei ole vetänyt mitään roolia eikä kääntänyt kertaakaan takkiaan.
- pertunperttu
Perttu voittaa
Perttua kaikki äänestää - Perttu voittoon
Toivottavasti Pertun suosiosta kateellisten äänet eivät kumminkaan ratkaise voittajaa. Perttu on ja on aina ollut suosituin bb-talon asukas, jos vain kaikki Pertun kannattjat muistavat äänestää. Tehdään vaan Pertusta voittaja ja juhlitaan voittoa pitkään muiden kiusaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706