pääsee tanssilavalle "hillumaan". Kauan olen odottanut että pääsen Lasse Hoikan&Souvareiden keikalle tänään Merikievariin ja meinasi töiden takia tämäkin reissu jäädä tekemättä mutta ehköhän minä jotenkuten ehdi mukaan tunnelmiin.
Merikievarissa tavataan iloisten Souvari poikien tahdittamana! :)
Pitkästä aikaa
12
614
Vastaukset
Hauskaa tanssi-iltaa sinne päin!:)
Muutama viikko sitten poijat oli täällä päin soittelemassa,mutta en päässy..:/ Mutta,täytyy tässä odotella milloin ne tänne päin tulevat,niin silloin on kyllä pakko lähtee poikkiin tahtiin tanssimaan..:)- QueenOfTheDawn
ottaa päähän.. kyllä kyllä kyllä... kuski peruu reissun viittä sekuntia ennemmin...
- on totuus??
kuskin peruminen vai työt. Kirjoitit toisaalle ettet päässyt Souvari-keikalle töiden takia? Taidat käydä lujaa................
- Ansku
on totuus?? kirjoitti:
kuskin peruminen vai työt. Kirjoitit toisaalle ettet päässyt Souvari-keikalle töiden takia? Taidat käydä lujaa................
Ehkä kuskin töiden takia ?
- QueenOfTheDawn
on totuus?? kirjoitti:
puoli kymmenen olisin kuitenkin vielä ehtinyt juuri ja juuri keikalle jos kuski olisi tullut...
- QueenOfTheDawn
QueenOfTheDawn kirjoitti:
puoli kymmenen olisin kuitenkin vielä ehtinyt juuri ja juuri keikalle jos kuski olisi tullut...
todella vaikeaksi tämä touhu aina menee jos tahtoisi päästä jonnekkin kun pitää olla töissä aina ja kavereita tahtoo olla tosi harvassa joiden kanssa lähteä ja suurin syy; ajokortti uupuu...
- Kappas
QueenOfTheDawn kirjoitti:
todella vaikeaksi tämä touhu aina menee jos tahtoisi päästä jonnekkin kun pitää olla töissä aina ja kavereita tahtoo olla tosi harvassa joiden kanssa lähteä ja suurin syy; ajokortti uupuu...
Meinaan, että kaahailitkos kännissä ja poliisisetä otti kortin kuivahtamaan?
- Agentti007
Kappas kirjoitti:
Meinaan, että kaahailitkos kännissä ja poliisisetä otti kortin kuivahtamaan?
"Queen of the dawn" on oikeasti Tapani Kansa!
- ketä kiinnostaa
on totuus?? kirjoitti:
pikkulikan Souvarikeikalle éhtimiset tai ehtimättömyys? Get a life, peoples!
- hymy
ketä kiinnostaa kirjoitti:
Ja opettele sä englantia..:)
- sorry?
hymy kirjoitti:
Ja opettele sä englantia..:)
that my english language is good, maybe better than you! Because I need english language almost every week in my work. I have excamination in highschool too. If you want we can test our english language level.I think you are loser!By the way, what is wrong my earlier message?
- QueenOfTheDawn
ketä kiinnostaa kirjoitti:
ja minä vastasin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134