Huomenta.
Voi herranjee, mä taidan sittenki tykätä talvesta! Noi koivut takapihalla on niin kauniit kun niissä on lumipeite ja vaikka lunta ei oo tullu ku parin sentin verran, niin seki jo vaimentaa liikenteen ääniä tuolta valtatieltä.
Mun on pakko sanoa nyt yleisesti ja erikseen seuraavanlaista: minulle kukaan tähän ketjuun kirjottaja ei oo yhdentekevä (paitsi kateelliset irvileuat) eikä se minusta niin kamalaa oo jos viestiä ei kommentoida. Senhän voi käsittää silleenki, et viesti oli niin napakka ja tyhjentävä, ettei siihen yksinkertasesti oo mitään lisättävää. Sitä paitsi mulle ainaki on tärkeetä itelleni se tieto ja tunne, et mä oon jossain "mukana", yhtenä joukossa.
Ei muuta ku lylyt ja kalhot esille ja mäkeen.
On muuten just hyvä päivä olla selvin päin.
26. marraskuuta, lauantai
49
2084
Vastaukset
- pörri1
huomenta kaikki nöpönassut tähtisilmät.En olis mitenkään vielä jaksanut nousta mutta piti ihan Ryyppymiehelle ja Dokaanille käydä vielä viime hetken ohjeita antamaan,jos vaikka olette jo kuinka aikaisin lähdössä:
Täällä on sitten talvi:)Muistakaa laittaa välihousut,pipo,kaulaliina ja lapaset,ettette vilustu:)Ja ajakaa varovasti.
Kaikille oikein Hauskaa tätä päivä.t pörri- Dokaani
Huomenta ja kiitti vinkistä Pörri. Täälläkin on lumipeite tullut yön aikana. Bussikuski hoitelee ajohommat, joten ei itse tartte ratissa jännittää.
Tipattomana reissuun ja ennenkaikkea reissulta pois - siinä tämän päivän tavoite.
Pitääkin tästä lähteä - hauskaa päivää kaikille.
- Raivoraitis
En ollut vielä avannut verhoja, tässä istuin aamukaffella koneella kun luin tän aloituksen. Heti piti mennä avaamaan verhot ja ihanuus mikä keli. Kovin on vielä märän näköistä lunta, mutta so what, kyllä se siitä pakastuu. Paljon valoismman näköistä heti.
Eikäs sitten kaffetta väkevämpää... - Raivoraitis
lylyt kyllä tiedän, mut mikkä ne kalhot on?
Sitä lunta ko on niin pimeätä, no kyllä sitä joka talvi on tullut joten eiköhän sekin tästä...ja tänään on raitis/ tipaton päivä..huomenta kaikille!!
- pörri1
tiivistyy.Ei ole montaa yötä kun pääset kalenterin luukkuja availemaan.Sä varmaan avaat kaikki luukut kerralla:)t pörri1
pörri1 kirjoitti:
tiivistyy.Ei ole montaa yötä kun pääset kalenterin luukkuja availemaan.Sä varmaan avaat kaikki luukut kerralla:)t pörri1
Niin isoja luukkuja että sieltä riittää
koko päiväksi..tupakkiaski tai kaksi/ suklaalevy (iso)/ limukkaa puolitoista litraa ja HK-n sininen lenkkimakkara.
Tuolta ketjusta löytyi Sinulle nimikin.
Nyt kun ne lumet vaan pysyisivät, ettei taas tule kurakeli.
Mukavalta kuulostaa, kun kenelläkään ei ole kankkusta, paitsi minulla, ja sekin vain nikissä.
Kaappitesti minulla jatkuu, ja ihmetyttää, kun kuivatan kitalakea jo toista kuukautta, niin sitä viinaa alkaa ihan kerääntymään ilman sentinkään sijoitusta.
Ensin työnsin sinne testikaappiin minttuviinapullon, ja eilen taas lyötiin kouraan pullo Saarenmaata.
Alan jo tässä kieroutuneessa mielessäni epäilemään salaliittoa kolleegojen taholta, kun niitä pulloja tulee pyytämättä.
Kun kerran alkoivat kai tarkoituksella vedättämään, niin vedätän niitä vielä pidemmälle, ja otan pulloja kiitollisuudella vastaan vaikka kuinka paljon. Eilenkin yksi kamraatti toi 10 pulloa Saarenmaata Virosta, ja heikkona hetkenään jo ehdotteli, että otanko koko satsin lahjaksi, kun itselle ei maistu. Täytyy ottaa luuri kouraan, että tänne vaan, kyllä kaappiin mahtuu.
Kun kollegat sitten huomaavat, että ukkohan vie vaikka tuhkatkin pesästä, ja lopettavat lahjoittelun, niin sitten teen komean tilin sillä kaapillisella ilmaispulloja. Miltä kuulostaa?
(Ymmärrän kyllä, että nyt kaikki odottavat signaalia, miten bisnesidea kaatui siihen, että menin itse päineni sinne kaappiin, mutta yritän tuottaa Teille pettymyksen)- Kankkuselle
Olet "noviisi,oppipoika,harjoittelija,kisälli jne..
Kukaan täyspäinen alkoholisti ei rupea viinatrokariksi!
- Elmeri
Olo on kuin töpseli olis laitettu seinään. Patterit oli lopussa ku Duracellpupulla maratonin jälkeen. Perjantai meni masennuksessa, mutta selvin päin. Sehän oli jo neljäs päivä. Noniin... tänään tuntuu siltä, että tässä maailmassa jaksaa jotain vielä tehdäkin - ja selvänä - selvä se... ainaskin tämä päivä. Esittelen itseni jahka pääsen tästä minäitte-vaiheesta ohi. Eli huomenta kaikille sano Elmeri.
- Mussukka
Nautihan nyt siitä virrasta, onkohan oikein valovirtaa. Sitten neuvo: kerää tästä hyvästä olosta muistipaikkoihin jotain, voit kaivella niitä sitten kun huonompi olo koittaa. Ja ole rauhassa minä itse, kun juomisen lopettaa se vaatii sitä, jonkin ajan päästä palaa sosiaalisuus ja toisten huomioonottaminen, sekin on kivaa, sillä juovuksissa ei tule sitä tehtyä.
Hyvä kun olet selvinnyt ensimmäisestä perjantaista, tuppaavat olemaan koetinkiviä.
- paranoidi
Tänään tulee 5kk. tipattomana täyteen. Kahvia laitoin tippumaan ja saa ollakkin vahvin neste tänään. Lunta satelee tääläkin, märkää sellaista.
- pörri1
Onnittelut sinulle että minulle 5 kuukaudesta.Mulla myös kahvit valmiina.Ei muuta kun käydään nautiskelemaan "juhlakahvit".Jouluna sit seuraavat:)
mä olen tänään jo saanut linnuille ruuat laitettua.Kissa oli kaverina.t pörri1 - paranoidi
pörri1 kirjoitti:
Onnittelut sinulle että minulle 5 kuukaudesta.Mulla myös kahvit valmiina.Ei muuta kun käydään nautiskelemaan "juhlakahvit".Jouluna sit seuraavat:)
mä olen tänään jo saanut linnuille ruuat laitettua.Kissa oli kaverina.t pörri1Onnea vaan kisakumppanille.
Eiköhän pidetä vielä yhdet kahvikekkerit tällä juhlarikkaalla viikolla. Saiko kissa sapuskaa? - pörri1
paranoidi kirjoitti:
Onnea vaan kisakumppanille.
Eiköhän pidetä vielä yhdet kahvikekkerit tällä juhlarikkaalla viikolla. Saiko kissa sapuskaa?söi vatsansa täyteen ennen lintujenruokintaa:)ei se hömppä ymmärtänyt ulkona muuta kun silmät pyöreenä ihmetellä lunta:)taitaa olla enempikin niin päin,että linnut kiusaa kissaa.täällä satelee ihanasti lunta.t pörri1
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
söi vatsansa täyteen ennen lintujenruokintaa:)ei se hömppä ymmärtänyt ulkona muuta kun silmät pyöreenä ihmetellä lunta:)taitaa olla enempikin niin päin,että linnut kiusaa kissaa.täällä satelee ihanasti lunta.t pörri1
Puhelimessa piti olla puoli tuntia.
Niin tääläkin satelee lunta. Taidampa pitää tänään siivouspäivän kämpässäni. - pörri1
paranoidi kirjoitti:
Niin tääläkin satelee lunta. Taidampa pitää tänään siivouspäivän kämpässäni.hauskaa sivouspäivää sinulle:)Kirjoitellaan!t pörri1
- Mussukka
pörri1 kirjoitti:
söi vatsansa täyteen ennen lintujenruokintaa:)ei se hömppä ymmärtänyt ulkona muuta kun silmät pyöreenä ihmetellä lunta:)taitaa olla enempikin niin päin,että linnut kiusaa kissaa.täällä satelee ihanasti lunta.t pörri1
Vaikka täällä maalla on pyydystäjäkissoja, niin kyllä varikset ja fasaanit pitää niille jöötä.
Joskus katsonut, kun pellolla kissaraukka laukkaa ja varikset ajaa takaa, fasaanit sentään vain juoksevat eivätkä kovin pitkään, mutta varikset jahtaa kunnes kisu pääsee turvaan.
Kadehtii lunta.... - pörri1
paranoidi kirjoitti:
Niin tääläkin satelee lunta. Taidampa pitää tänään siivouspäivän kämpässäni.sulla on kämppä siivottuna?t pörri1
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
sulla on kämppä siivottuna?t pörri1
onhan täs alkuun päästy. Ei kanata siivota kun vähän kerralla, niin ei aamulla säikähdä kovin lujaa, minne on joutunut:)
- pörri1
paranoidi kirjoitti:
onhan täs alkuun päästy. Ei kanata siivota kun vähän kerralla, niin ei aamulla säikähdä kovin lujaa, minne on joutunut:)
on oikee asenne.Minäkin siivoon aina vaan urkan kerrallaan.Jos ei jouluksi ehdi kaikkea,niin sitten juhannukseksi.Kävitkö hiihtelemässä:)t pörri1
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
on oikee asenne.Minäkin siivoon aina vaan urkan kerrallaan.Jos ei jouluksi ehdi kaikkea,niin sitten juhannukseksi.Kävitkö hiihtelemässä:)t pörri1
nuorempana hiihdin kouluun kesät talvet. Nykyään vain syksystä kevääseen, ja senkin päiväunissa:)
Ei tuo lumi vielä riitä hiihtämiseen. - pörri1
paranoidi kirjoitti:
nuorempana hiihdin kouluun kesät talvet. Nykyään vain syksystä kevääseen, ja senkin päiväunissa:)
Ei tuo lumi vielä riitä hiihtämiseen.ihminen ja vaan unissaan hiihtelee.jos lähempänä asuisit,niin tulisin repimään sut nyt mun kanssa pulkkamäkeen.Tähän aikaan olis hyvä mennä,ei ole niin paljon yleisöä:)t pörri1
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
ihminen ja vaan unissaan hiihtelee.jos lähempänä asuisit,niin tulisin repimään sut nyt mun kanssa pulkkamäkeen.Tähän aikaan olis hyvä mennä,ei ole niin paljon yleisöä:)t pörri1
kuvitella tommoosia retkiä. Erelliskerrasta pulukkamäjes onkin aikaa. Viime talvena kyllä kävin hiihtelemässä metsässä. Reppu joukos ja makkaraa ja kaffia, miksei nisukyrsäkin.
- pörri1
paranoidi kirjoitti:
kuvitella tommoosia retkiä. Erelliskerrasta pulukkamäjes onkin aikaa. Viime talvena kyllä kävin hiihtelemässä metsässä. Reppu joukos ja makkaraa ja kaffia, miksei nisukyrsäkin.
olin viimetalvena monenvuoden tauon jälkeen.Olen kyllä muutamat mäet laskenut kotoa lähtiessä vahingossa,kun olen kaatunut.Sit vaan olen ajatellut,että laskenpa koko mäen,kun kerran nurin menin.Mitä turhia taiteilemaan kerran liukasta oli:)t pörri
- paranoidi
pörri1 kirjoitti:
olin viimetalvena monenvuoden tauon jälkeen.Olen kyllä muutamat mäet laskenut kotoa lähtiessä vahingossa,kun olen kaatunut.Sit vaan olen ajatellut,että laskenpa koko mäen,kun kerran nurin menin.Mitä turhia taiteilemaan kerran liukasta oli:)t pörri
suksilla olen laskenut mäkiä viäkin.
- bubalus
kiire päivä tulossa. Onneksi on uudet 'nokialaiset' alla. Pitää yhtä hyvin kuin oma päätökseni.
- Cettuz!
Päivää kaikille? Hiukan lipsuu jalat, kun on nollanpinnassa keli. Raittius.
- Mussukka
Pääsit sentään sieltä nääs-kaupungista, toivottavasti oli mukavaa ja sehän on hyvä, että kiirettä piisaa, jos on virtaa. Älä luota liikaa niihin nokialaisiin.
- bubalus
Mussukka kirjoitti:
Pääsit sentään sieltä nääs-kaupungista, toivottavasti oli mukavaa ja sehän on hyvä, että kiirettä piisaa, jos on virtaa. Älä luota liikaa niihin nokialaisiin.
ei tosin renkaista vaan kännyköistä näyttää olevan monen elämä kiinni. Kännykästä on tullut etanolin jälkeen toiseksi pahin addiktio maassamme. Ainakin välillä tuntuu. Kauppajonossakin kymmenen ihmistä saa aina takana odottaa, kun joku emäntä/isäntä selvittää jotain simppeliä asiaa. 'Tervehtymiseni' on vissiin hyvällä mallilla, kun osaan jo 'motkottaa' tuollaisesta asiasta.
Huomisen jälkeen olen taas pari päivää reissussa. On ollut hyviä 'testireissuja'. Olen vierestä katsellut muiden mukien kallistelua ja hyvinkin positiivisessa hengessä. 'Jäniksen papanani' eivät ole olleet matkassa, joten en ole voinut 'langetakaan'. Hyvin menee, mutta ei se haittaa! Mojova muiskaus Mussukalle ja päivänjatkot muille. - aahoohoo
bubalus kirjoitti:
ei tosin renkaista vaan kännyköistä näyttää olevan monen elämä kiinni. Kännykästä on tullut etanolin jälkeen toiseksi pahin addiktio maassamme. Ainakin välillä tuntuu. Kauppajonossakin kymmenen ihmistä saa aina takana odottaa, kun joku emäntä/isäntä selvittää jotain simppeliä asiaa. 'Tervehtymiseni' on vissiin hyvällä mallilla, kun osaan jo 'motkottaa' tuollaisesta asiasta.
Huomisen jälkeen olen taas pari päivää reissussa. On ollut hyviä 'testireissuja'. Olen vierestä katsellut muiden mukien kallistelua ja hyvinkin positiivisessa hengessä. 'Jäniksen papanani' eivät ole olleet matkassa, joten en ole voinut 'langetakaan'. Hyvin menee, mutta ei se haittaa! Mojova muiskaus Mussukalle ja päivänjatkot muille.kerran sydän syrjällään seurannu miten yhen täti-ihmisen käy. Oli just ylittämässä risteystä, joskin suojatietä pitkin ja puhelin sattu soimaan kassissa. Täti pysähty keskelle risteystä ku seinään ja rupes ropeltamaan puhelinta kassinpohjalta. Siinä se sitte vastaili ja peräti puhuki jonkun aikaa ennen ku älys seisovansa keskellä tietä.
- Mussukka
Ensin Tujulle, älä nyt tuollaisia ajattele, mä luin sun viestin vasta nyt, meni eilen ohi se ensimmäinen ja sitten poistuin loppupäiväksi, ei se haittaa vaikka käyt harvemmin, kunhan käyt. Olenhan minäkin ollut joskus viikkoja pois ja aina ei olla edes huomattu, että olen palannut.
Ja kiitos halauksista, niitä otan aina vastaan.
Pitäisköhän muuttaa etelään, kun teillä on se talvi, täällä on ruohonleikkuukeli ja pimeää.
Joinpa minäkin tuossa kahvit ja nostin sitä kuppia teille kisailijoille.
Kaikille mukavata päivää. Nyt meilläkin sataa lunta.!Kahvilla tuli päivä aloitettua,enkä aio alkoholilla sekoitaa päätäni tänäänkään.Aion viettää tipattoman päivän.!Hyvää ja raitista viikonloppua kaikille.!
- Hamara
loppupäivänkin selevinpäin, kun kerran alkupäiväkin tuli selevisteltyä. Täälä ei ole satanut lunta, ja jouluun on vajaa kuukausi. Kohta kuitenkin joutuu ostamaan sen joka joulusen sianperseen, kyllä sitten taas kelepaa.
Nojoo, käyn töllistelemessä täälä vähän myöhemmin ja katotaan mitä ootta saaneet aikaan.- Mussukka
Ei täälläkään oikein joululta tunnu, paitsi että minä olen alkanut valmistelut. Naapuri toi joulukalan ja minä pistin fileet pakkaseen, eikö ole jo hyvä alku.
Sinulla menee hyvin, teille on tulossa varmaan iloinen joulu. - Hamara
Mussukka kirjoitti:
Ei täälläkään oikein joululta tunnu, paitsi että minä olen alkanut valmistelut. Naapuri toi joulukalan ja minä pistin fileet pakkaseen, eikö ole jo hyvä alku.
Sinulla menee hyvin, teille on tulossa varmaan iloinen joulu.Kyllä sielä näyttää olevan homma hanskassa. Kyllä minäkin pyrin syömään kalaa mahdollisimman paljon, koska se on paljon terveellisempää kun tuo sianp..se.
Toispa munkin naapuri mulle kalaa, toisaalta hekin varmaan toivoos että minä kiikuttaisin sine kalaa. Pitääskin kalastaa valas ja pistää se lipeään paisumaan jouluun asti, sitten veis sen lavetilla naapuriin joulutoivotuksien kera, siinä olis oikein lipeäkala:)
Kyllä parhaani teen, että joulusta tulee iloinen. Pääsenpä minäkin taas jouluaaton jälkeen rehentelemään kavereille, olin mä vaan melekonen pukki:) - pörri1
Hamara kirjoitti:
Kyllä sielä näyttää olevan homma hanskassa. Kyllä minäkin pyrin syömään kalaa mahdollisimman paljon, koska se on paljon terveellisempää kun tuo sianp..se.
Toispa munkin naapuri mulle kalaa, toisaalta hekin varmaan toivoos että minä kiikuttaisin sine kalaa. Pitääskin kalastaa valas ja pistää se lipeään paisumaan jouluun asti, sitten veis sen lavetilla naapuriin joulutoivotuksien kera, siinä olis oikein lipeäkala:)
Kyllä parhaani teen, että joulusta tulee iloinen. Pääsenpä minäkin taas jouluaaton jälkeen rehentelemään kavereille, olin mä vaan melekonen pukki:)tänään,hyvin hyrisee ilmeisesti.ai,sä jo suunnittelet pukiksi pääsemistä jouluna.Mä oon tilannu kans pukin kotiin täältä palstalta.Oikein laulavan:)t pörri1
- Hamara
pörri1 kirjoitti:
tänään,hyvin hyrisee ilmeisesti.ai,sä jo suunnittelet pukiksi pääsemistä jouluna.Mä oon tilannu kans pukin kotiin täältä palstalta.Oikein laulavan:)t pörri1
sano serlan myyntiedustaja. Kyllä on tullu oltua pukki viimevuosien jouluna ja vielä saa muutaman vuoden olla. Jos minä alkasin laulamaan pukin-naamari päässä, niin lapset ja talon väki pelästyis lopullisesti, eikä ikään enää päästääs pukkia taloon, joten jatkan vain örisemistä kuten ennenkin.
- pörri1
Hamara kirjoitti:
sano serlan myyntiedustaja. Kyllä on tullu oltua pukki viimevuosien jouluna ja vielä saa muutaman vuoden olla. Jos minä alkasin laulamaan pukin-naamari päässä, niin lapset ja talon väki pelästyis lopullisesti, eikä ikään enää päästääs pukkia taloon, joten jatkan vain örisemistä kuten ennenkin.
minunkin repästä ja lähtee kiertämään joulumuorina.Ei se mulla onnistuis.mua alkais naurattamaan,niin ettei siitä mitään tulis.onks muuten koskaan joulumuori ollut kierronpäällä.yleensähän se on vaan pukki ja tontut.No,kerta se olis ensimmäinen sitte.t pörri
- Mussukka
pörri1 kirjoitti:
minunkin repästä ja lähtee kiertämään joulumuorina.Ei se mulla onnistuis.mua alkais naurattamaan,niin ettei siitä mitään tulis.onks muuten koskaan joulumuori ollut kierronpäällä.yleensähän se on vaan pukki ja tontut.No,kerta se olis ensimmäinen sitte.t pörri
Miltähän me näytettäis, jos mentäis käskynkkää joulumuorina. Toisella puurokattila ja kauha ja toisella säkki selässä, vois olla vaikka styroksilla täytetty, niin ei painais.
Nyt meen nauramaan lisää uutisvuodolle.
- rapamaha
Eilen kainosti kyselin lupaa liittyä seuraanne.
Mussukka vastasi, että tietysti olisi mukava joku vakionimimerkki, vaikka ei olisi rekisteröitykään.
Yöllä syttyi lamppu. Olen siis -rapamaha.
Ja yritän toimia ketjun periaatteiden mukaan.
Siis olla tipatta. Toistaiseksi tänään onnistunut. pl. kahvi ja kokis.
Koko päivää, enkä edes joka päivä koneella ehdi istumaan. Mutta aina silloin tällöin kuuluu.- Mussukka
Nyt asetit itsellesi paineita, kun tuon nimimerkin keksit. Täällä nimittäin ruvetaan kaipailemaan, jos kovin kauan menee ilmoittautumatta. Tämä on kovaa aikaa olla tipatta, mutta jos on tarpeeksi motivaatiota, kyllä onnistuu ja tämä toinen kierros on jo helpompaa.
- aahoohoo
Luontoko kutsui yöllä kun kekkasit nimimerkin:)
- aahoohoo
se Jokereitten ja Saipan matsi on. Vois kokeilla voodoota (ei oo hajuukaan kirjotetaanko se tollai).
Siunattu paikka tuo meijän kylän uus lankakauppa. Siellä oli vaaleensinistä angoraa ja ostin joka kerän mitä sitä oli hyllyssä. Nyt pitäs vaan kehittää malli jostain. - Viinietikka
tipattomien joukkoon myös täksi päiväksi, tai iltahan se jo on ja pitkällä!
Kiitos mukavasta piikkujoulusta naapuriryhmälle! Oikein mieltä lämmitti, kun jotkut viitsivät nähdä vaivaa ja me muut tulemme valn valmiille.
No, minusta ei tänä jouluna oisi ollutkaan järjestäjäksi, menee voimat jo olemiseen! - Ryyppymies
Just Dokaani heitti miut kotia - tai ei hän konkreettisesti heittänyt. Toi kotiovelle - oltiin kumpikin raitiina tää päivä ja hyvältä tuntuu, kun pää on selvänä. Saipa hävis - voihan nenä!! Huudeltiin joitakin kannustushuutoja, mutta aika fanaattisia on noi Jokerinkin kannattajat. Helsingissäkin on lunta ja tuulta.. Taitaa se Curre olla aika velho valmentaja, kun sai Jokerit tuollaiseen iskuun. Ei nähty Pörriä, mutta ehkä sitten ensi kerralla. Öitä vaan kaikille.
- Dokaani
...vaan murskavoitto! Tämä iskulauseemme ei nyt toteutunut, kun SaiPa otti takkiin 3-0. No pää pystyyn ja uutta matoa koukkuun. Parin viikon päästä on koripallon Suomen cupin loppuottelu LrNMKY-Joensuun Kataja. Sekin pelataan Hesassa, jostain käsittämättömästä syystä.
Ihan kiva reissu oli - päästiin oikein aitiosta ottelua katsomaan ja vaikka koko muu seurueemme örisi ja humaltui, pysyi meillä Ryyppymiehen kanssa jaffalinja. Tytölle sain tuliaiset ja kiinalaisesta ravintolasta ripulin. Että sellanen reissu.
Ryyppymieshän on jo konkari tipattomilla matkoilla, mutta minä kun en ole, niin voin sanoa olevani ihan tyytyväinen itseeni kun en ottanut - en vaikka ilmaista viina oli yllin kyllin.Jos vastassa olisi ollut JHT niin sitte olisitte ihmeissänne..annettiin tässä takavuosina kärpillekkin selkään ;)
raitis kirjoitti:
Jos vastassa olisi ollut JHT niin sitte olisitte ihmeissänne..annettiin tässä takavuosina kärpillekkin selkään ;)
Junkkarit Hocey Team ( Kalajoki )..aattelin vaan että jos joku ei satu tietämään.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134