mistä gta:ssa saa wang cars auto kaupan auki??
ja mistä voi tehdä import/export tehtävii???
montako prosenttisesti oot pelannu gta:n läpi
gta:n läpi peluu
3
338
Vastaukset
import/export tehtäviä voi tehdä 2 "maan" satamassa sielä missä teit sen tehtävän jolla nostetaan nosturilla kontteja pois laivasta (vasta tämän tehtävän jälkeen pystyt viemään autoja sinne
100% peli on pelattu ajat sit- Tietäjä84
Ei jaksanu säätää niitten PASKA tehtävien kanssa ...ehkä sit ens kerralla!!!
- Suski
In San Andreas, you do not get the chance to do any exporting or importing until you complete the mission 'Customs Fast Track'. Customs fast track is one of CJ's garage missions, which only becomes available when you buy Wang Cars (opposite the building site next to CJ's garage). Wang car's can only be bought when you get at least bronze for all test in driving school and completing the mission "Ya Ka Boom Boom"
Toivottavsti ymmärrät englantia. En jaksanut suomentaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043558
- 623207
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342704- 822507
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706