mua ei väskääääää....mitä teen.....?.....tämä on aivan kauheaaaaaaa!!!!!!
kiitos asiallisista neuvoista......=;0)))))))
Yöåpäivystys...ruotsalaisen åååå kanssa...
30
879
Vastaukset
asiallisinta on tietenki huuhailla, jollei uni tule. täällä mäkin seikkailen, niinkauan kunnes putoon tuolilta. ;)))
neuvo ja vielä asiallinen..... niin teen...olen tääl hetken....ja tipahan tuolilta......=;0))))))))))
BBrunetti kirjoitti:
neuvo ja vielä asiallinen..... niin teen...olen tääl hetken....ja tipahan tuolilta......=;0))))))))))
me ainoat olla, kun täällä valvoo. Katoin tossa, että parikymmentä ohikulkijaa on jo mennyt. mukaan vaan.:))
- ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Ljenotshka kirjoitti:
me ainoat olla, kun täällä valvoo. Katoin tossa, että parikymmentä ohikulkijaa on jo mennyt. mukaan vaan.:))
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
nyt se nukahti, ettei vaan oikeesti putois palliltaan, hitto, mitäs nyt tehdään...hei hei herää!!! Sänkyyn siitä, peiton alle...
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:
mees peiton alle tutimaan.......=:0))))
Ljenotshka kirjoitti:
muitakin hereil........hitto ku ei väskääääää...kohta otan taas sen kaulin nukutuksen......=;0)))))))
BBrunetti kirjoitti:
muitakin hereil........hitto ku ei väskääääää...kohta otan taas sen kaulin nukutuksen......=;0)))))))
kaulinta lähtee sielt keittiön kaapista lähtee kaivelemaan, tuolilta putoominen vois ajaa saman asian.... ;)
Ljenotshka kirjoitti:
kaulinta lähtee sielt keittiön kaapista lähtee kaivelemaan, tuolilta putoominen vois ajaa saman asian.... ;)
odotan niin kauan kunnos tipahan.... helpompaaa...pääni osuu hyvin sängynlaitaan siinä se nukutus tuleekin...kjäh.....=;0)))))))
valvokkos kauan viellä
- tuolla
huuhaahuoneessa tai chatissä
BBrunetti kirjoitti:
se tässä ihmetyttääkin..... ja kummastuttaa....ja blaah...valvon.....=;0))))))
mee nukkuu anna lukelle kone
ilottu kirjoitti:
mee nukkuu anna lukelle kone
jestas en varmaaaaaaan..........
Olen nyt tässä ja nakotan niin kauan ku joudun silmiin tulitikut laittaan.....=;0))))BBrunetti kirjoitti:
jestas en varmaaaaaaan..........
Olen nyt tässä ja nakotan niin kauan ku joudun silmiin tulitikut laittaan.....=;0))))ettet konettas lainaa onha se sun"salarakas" hih
ilottu kirjoitti:
ettet konettas lainaa onha se sun"salarakas" hih
mussukkani......heh........=;0))))))))ei nääs petä....eheheeee........paitsi joskus linkoo mut mesestä pellolle......=:0/
BBrunetti kirjoitti:
mussukkani......heh........=;0))))))))ei nääs petä....eheheeee........paitsi joskus linkoo mut mesestä pellolle......=:0/
pidä itelläs juu mä meen sitte nukkuu wänks
- tipuliinukka
myännä ettoisin väsynykki!
Määku olem mää ja mun Mussu tosa vaatis et säkyy pitäs men! ;)
Öitä vaa teilkii huuhailijat!
*pusi8ttaa mennessään kaikkia vakisättiöitä" ;) - uneton akka
muttei nukuta, mitä silloin muuta tekee kuin selailee koneella, välillä pelaa pasianssia, välillä käy tupakilla. Siinä se yö rattoisasti kuluu.
- uneton akka
BBrunetti kirjoitti:
unosia sinulle.....=:0)))))
oman kullan kuvia. :))))
Mä koitan täältä töitteni lomasta kurkkia teitä. Onneks se pomonpöljäke on nukkumassa.
- Kuunkulkija
että kertoikohan Ykköskolli sille sähkömiehelle että 692 ihmistä seurasi sitä lämpöpatterin asennusta? Oli se kyllä traaginen yö. Ja me kun yritettiin autaa sitä. Mää kysyin siltä että tykkäskö se pahaa kun nostettiin semmonen kohu siitä kaikkine briljantteine neuvoineen muttei oo vastannut. Se on varmaan suuttunut sydänjuurtaan myöten....
- uneton akka
Kuunkulkija kirjoitti:
että kertoikohan Ykköskolli sille sähkömiehelle että 692 ihmistä seurasi sitä lämpöpatterin asennusta? Oli se kyllä traaginen yö. Ja me kun yritettiin autaa sitä. Mää kysyin siltä että tykkäskö se pahaa kun nostettiin semmonen kohu siitä kaikkine briljantteine neuvoineen muttei oo vastannut. Se on varmaan suuttunut sydänjuurtaan myöten....
ei varmaan ole kivaa tehdä töitä, kun niin suuri porukka tuijottaa ympärillä. Arvaa, alkoiko naurattaa ajatus sähkömies ressukasta väkertämästä johdonpäitä melkein 700 ihmistä ympärillänsä. Vois olla parempi, ettei se tiedäkään sitä :DDDDDDD
uneton akka kirjoitti:
ei varmaan ole kivaa tehdä töitä, kun niin suuri porukka tuijottaa ympärillä. Arvaa, alkoiko naurattaa ajatus sähkömies ressukasta väkertämästä johdonpäitä melkein 700 ihmistä ympärillänsä. Vois olla parempi, ettei se tiedäkään sitä :DDDDDDD
kun oltais kaikki seisty vieressä ja annettu neuvoja.
- uneton akka
tuputuu kirjoitti:
kun oltais kaikki seisty vieressä ja annettu neuvoja.
meillä, mutta jos se sähkäri olis hermostunu ja marssinu tiehensä, niin Kollilla ei olis vieläkään lämpöpatteria. Me oltais kaikki jouduttu jäämään sinne lämmittämään Kollia. Niin..oishan sekin varmaaan ollu kivaa...;))))
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565680Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222477Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2691832- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos261502Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381286Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391281Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3471271