Yöåpäivystys...ruotsalaisen åååå kanssa...

mua ei väskääääää....mitä teen.....?.....tämä on aivan kauheaaaaaaa!!!!!!
kiitos asiallisista neuvoista......=;0)))))))

30

879

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiallisinta on tietenki huuhailla, jollei uni tule. täällä mäkin seikkailen, niinkauan kunnes putoon tuolilta. ;)))

• neuvo ja vielä asiallinen..... niin teen...olen tääl hetken....ja tipahan tuolilta......=;0))))))))))

• BBrunetti kirjoitti:

neuvo ja vielä asiallinen..... niin teen...olen tääl hetken....ja tipahan tuolilta......=;0))))))))))

me ainoat olla, kun täällä valvoo. Katoin tossa, että parikymmentä ohikulkijaa on jo mennyt. mukaan vaan.:))

• ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
        Ljenotshka kirjoitti:

me ainoat olla, kun täällä valvoo. Katoin tossa, että parikymmentä ohikulkijaa on jo mennyt. mukaan vaan.:))

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

• ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

nyt se nukahti, ettei vaan oikeesti putois palliltaan, hitto, mitäs nyt tehdään...hei hei herää!!! Sänkyyn siitä, peiton alle...

• ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti:

mees peiton alle tutimaan.......=:0))))

• Ljenotshka kirjoitti:

muitakin hereil........hitto ku ei väskääääää...kohta otan taas sen kaulin nukutuksen......=;0)))))))

• BBrunetti kirjoitti:

muitakin hereil........hitto ku ei väskääääää...kohta otan taas sen kaulin nukutuksen......=;0)))))))

kaulinta lähtee sielt keittiön kaapista lähtee kaivelemaan, tuolilta putoominen vois ajaa saman asian.... ;)

• Ljenotshka kirjoitti:

kaulinta lähtee sielt keittiön kaapista lähtee kaivelemaan, tuolilta putoominen vois ajaa saman asian.... ;)

odotan niin kauan kunnos tipahan.... helpompaaa...pääni osuu hyvin sängynlaitaan siinä se nukutus tuleekin...kjäh.....=;0)))))))

• valvokkos kauan viellä

• tuolla

huuhaahuoneessa tai chatissä

• se tässä ihmetyttääkin..... ja kummastuttaa....ja blaah...valvon.....=;0))))))

• tuolla kirjoitti:

ku istun tääl kotonani... omassa tuolissa....

• tuolla kirjoitti:

huomaasin kyllä tuu sä sättiin

• BBrunetti kirjoitti:

se tässä ihmetyttääkin..... ja kummastuttaa....ja blaah...valvon.....=;0))))))

mee nukkuu anna lukelle kone

• ilottu kirjoitti:

mee nukkuu anna lukelle kone

jestas en varmaaaaaaan..........
        Olen nyt tässä ja nakotan niin kauan ku joudun silmiin tulitikut laittaan.....=;0))))

• BBrunetti kirjoitti:

jestas en varmaaaaaaan..........
        Olen nyt tässä ja nakotan niin kauan ku joudun silmiin tulitikut laittaan.....=;0))))

ettet konettas lainaa onha se sun"salarakas" hih

• ilottu kirjoitti:

ettet konettas lainaa onha se sun"salarakas" hih

mussukkani......heh........=;0))))))))ei nääs petä....eheheeee........paitsi joskus linkoo mut mesestä pellolle......=:0/

• BBrunetti kirjoitti:

mussukkani......heh........=;0))))))))ei nääs petä....eheheeee........paitsi joskus linkoo mut mesestä pellolle......=:0/

pidä itelläs juu mä meen sitte nukkuu wänks

• tipuliinukka

myännä ettoisin väsynykki!

Määku olem mää ja mun Mussu tosa vaatis et säkyy pitäs men! ;)

Öitä vaa teilkii huuhailijat!

*pusi8ttaa mennessään kaikkia vakisättiöitä" ;)

• unosia.......
        Pitäiskö munkin mennä......=:0)))))))))))

• uneton akka

muttei nukuta, mitä silloin muuta tekee kuin selailee koneella, välillä pelaa pasianssia, välillä käy tupakilla. Siinä se yö rattoisasti kuluu.

• unosia sinulle.....=:0)))))

• uneton akka
        BBrunetti kirjoitti:

unosia sinulle.....=:0)))))

oman kullan kuvia. :))))

• Mä koitan täältä töitteni lomasta kurkkia teitä. Onneks se pomonpöljäke on nukkumassa.

• unille....
        Jatka sie ny päivystystä....
        kauniita unia....=:8)))

• Kuunkulkija

että kertoikohan Ykköskolli sille sähkömiehelle että 692 ihmistä seurasi sitä lämpöpatterin asennusta? Oli se kyllä traaginen yö. Ja me kun yritettiin autaa sitä. Mää kysyin siltä että tykkäskö se pahaa kun nostettiin semmonen kohu siitä kaikkine briljantteine neuvoineen muttei oo vastannut. Se on varmaan suuttunut sydänjuurtaan myöten....

• uneton akka
        Kuunkulkija kirjoitti:

että kertoikohan Ykköskolli sille sähkömiehelle että 692 ihmistä seurasi sitä lämpöpatterin asennusta? Oli se kyllä traaginen yö. Ja me kun yritettiin autaa sitä. Mää kysyin siltä että tykkäskö se pahaa kun nostettiin semmonen kohu siitä kaikkine briljantteine neuvoineen muttei oo vastannut. Se on varmaan suuttunut sydänjuurtaan myöten....

ei varmaan ole kivaa tehdä töitä, kun niin suuri porukka tuijottaa ympärillä. Arvaa, alkoiko naurattaa ajatus sähkömies ressukasta väkertämästä johdonpäitä melkein 700 ihmistä ympärillänsä. Vois olla parempi, ettei se tiedäkään sitä :DDDDDDD

• uneton akka kirjoitti:

ei varmaan ole kivaa tehdä töitä, kun niin suuri porukka tuijottaa ympärillä. Arvaa, alkoiko naurattaa ajatus sähkömies ressukasta väkertämästä johdonpäitä melkein 700 ihmistä ympärillänsä. Vois olla parempi, ettei se tiedäkään sitä :DDDDDDD

kun oltais kaikki seisty vieressä ja annettu neuvoja.

• uneton akka
        tuputuu kirjoitti:

kun oltais kaikki seisty vieressä ja annettu neuvoja.

meillä, mutta jos se sähkäri olis hermostunu ja marssinu tiehensä, niin Kollilla ei olis vieläkään lämpöpatteria. Me oltais kaikki jouduttu jäämään sinne lämmittämään Kollia. Niin..oishan sekin varmaaan ollu kivaa...;))))

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5680
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2477
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      269
      1832
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1727
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1556
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      26
      1502
    7. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1311
    8. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      38
      1286
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1281
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      347
      1271
    Aihe