kosto???

toiset teistä varmaan muistaa usean vuoden takaisen jutun, jossa vaimo päästi "tuskistaan" miehensä "kakkosen".

mä en halua mitenkään tällä jutulla saada aikaan kysymystä, onko tää tappo oikeutettua vai ei, vaan kysymys kuuluu, että kuinka moni haluais ja/tai miettii kostavansa "jotenkin" puolisolleen (jos suhde jatkuu) tai ex-puolisolle.
entäs tälle "kakkoselle"?

ei siis mitään tapan sut ja koko sukus. vaan jotain sellaista, minkä tietää satuttavan toista TOSI paljon ("henkisesti"). siis EI fyysisesti.
seurauksista viis.

ja ne jotka tällaisia miettii, niin kuinka kauan se on kestänyt, kun siitä (ehkä) on päässyt eroon.

entäs ne, jotka ovat toteuttaneet ko. asian.
onko "kosto" helpottanut vai pahentanut fiiliksiä?
vai tulekko tunne, että on ihan yhtä paska, tunteeton ja välinpitämätön kuin toinen, kun tämä on pettänyt?
vai tuleeko tunne, että jes, siitäs sait?
(tää tietenkin vaan silloin jos pettäjä ja petetty jatkavat yhteiseloaan. eikä pettäjä uskois, että tää petetty vois KOSKAAN olla niin TYHMÄ kuin itse oli.)

kertokaapas tuntemuksianne?
joo joo. oon sairas ja lääkitys on kunnossa.
(tää niille, jotka taas kyselevät, että ootko sairas ja onks lääkitys kunnossa. näitä kysymyksiä tuntuu tulevan vähän joka käänteessä itse kullekkin).

3

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Read.my.lips

vastaan nyt ihan vain mustatuntuu-pohjalta, koska en ole itse tullut koskaan petetyksi näin.
      Aihe vain herätti mielenkiintoni.
      Itse en ole sairas, eikä lääkitystäkään ole =D, mutta uskon että jos joku mua pettäisi toisen kanssa, niin Takuulla saisi sen kumpikin heistä tuntea nahoissaan. Ihan vain siitä syystä, että en kestäisi sitä nöyryytystä...Sehän siinä pahinta olisi. Vvarsinkin jos itse saisin tietää siitä viimeisten joukossa ja suurinpiirtein koko muu kaupunki tietäisi ennen.
      Ja uskon, että kyllä se petetyksi tuleminen varmaan laskee itsetuntoa jonkin verran aina-Miten käy sit niille, kenellä on jo valmiiksi itsetunto nollissa?

Eli ihan siltä pohjalta lähtisin kostamaan kyllä. Ei siinä silloin enää itselläni mitään menetettävää olisi.
      En vaan pystyisi hyväksymään sitä, että joku loukkaa mua, kun yritän itsekin välttää sitä tekemästä toisille.

Ja uskoisin, et siinä vaiheessa olisi varmaan niille lääkkeillekin jo tarvetta :)

Niin lisään vielä, että tuskin kuitenkaan hautoisin mitään kostoa jostain yhdestä kerrasta. Tarkoitin nyt lähinnä jotain pidempiaikaista sivusuhdetta, eli toistuvaa pettämistä.

• AnBelFel

Mä olen käyttänyt elämäni varrella aina välinpitämättömyys-taktiikkaa. Jos joku on tehnyt mulle oikein rumasti, heittäydyn täysin kylmäksi enkä anna itsestäni enää mitään irti. Pätee suhteeseen kuin suhteeseen.

Esimerkiksi anoppini laukoi minulle aikansa todella inhottavia asioita kotitaustaani liittyen. Hän arvosteli sivulauseessa vanhempiani ja kotiani yms. Lopulta kilahti, ja päätin, etten kerro enää yhtään mitään omista asioistani. Puhun vain hänen asioistaan tai korkeintaan ilmoista. Nykyään hän yrittää olla niin ystävällinen, ja kysellä kuulumisiani. Ei tipu. Ja sekös häntä ottaa aivoon.

Samaa olen harrastanut myös parin työkaverin, mieheni sisaren ja muutaman muun suhteen. Ja se toimii! Ihmiset tulevat hulluksi, kun et näytä todellisia tunteitasi - olet vaan kylmän ystävällinen. Kai tämäkin on kosto. Ja rankimmasta päästä.

• jarmo

Kostettu on, monta kertaa ja useasti. Mahdollisimman kiusallisilla tavoilla. Henkisesti on kostettu hyvin raa-asti... Fyysisesti on pistetty turpaan. Kohta hajoaa auto, ja sen jälkeen se homo saa potkut työpaikaltaan. Vähän rahaa pistää likoon ja tuntee oikeat ihmiset, niin se siitä!

Usko pois, parempi olo tulee!

(kuulostaa kusetukselta, mutta usko pois joka sana on totta. Ja kyllä, olen ihan terve)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7260
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      724
      3446
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      160
      1741
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      335
      1723
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1385
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1361
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1260
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1237
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      257
      1228
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1144
    Aihe