Joskus huomaa että pitkiä ketjuja lukiessa menee aikaa, varsinkin jos kelaa ketjua alusta loppupuolelle.
Yksinkertainen niksi on että kun ketjuun tulee pituutta ja lukee jotain viestiä vaikkapa keskivaiheilta niin sitten voi palata näppärästi takaisin siihen paikkaan missä tuo viesti oli, kun klikkaa "peruutusnappulaa" (sitä millä suttaat virheellistä tekstiä pois) niin pääset viimeksi lukemaasi viestiin.
Vihje pitkien ketjujen lukemisessa
4
444
Vastaukset
niksistä.Kokeilin ja se toimii !!!!!
- Iili
Kun esiketselee viestiä, ja huomaa virheitä tai muutoksen aiheita, niin näppäimistön peruutusnappulalla pääsee siihen alkuperäiseen ikkunaan. (Siis näppäimistön numerorivin viimeisellä näppäimellä.)
Jos käyttää sitä yläpalkin "Edellinen" tai "Back" -painiketta, niin syntyy uusi samansisältöinen "Kirjoita viesti" -ikkuna. Niitä saa sitten poistella, jos korjauksia on monta.
Minä korjaan usein esikatselun jälkeen, koska teen paljon lyötivirheitä.kiitos neuvoista,ajattelinkin että joku nopsempi keino täytyy olla.
Monta kertaa tuskaantunut olen "vieritellessäni" ylös ja alas.
Kiitos vihjeestä Joskus vuosia sitten sen kuulin, mutta sille ei silloin ollut käyttöä, joten unohtui kuin moni muukin asia. Jouduttaa paljon, kun ei tarvitse kelata takaisinketjua kirjoitusten yli ;-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564810Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336- 881332
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301131Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi253950- 72947