Tuli tuosta pirren yhdestä kirjoituksesta,jossa hänellä oli "halu" Hannu Taanilaa "pussaamaan", mieleen ajatus!
Kukas olisi kenellekin se henkilö,jonka tahtoisi silmästä silmään tavata?
Tietysti pieni perustelu on aina paikallaan ja intiimiyden tason voi kukin tietysti itse valita.
Henkilön voi olla kuka tahansa,ei siis väliä onko julkisuudenhenkilö tai joku muu.
Itse olen juuri lähdössä tapaamaan asunnon myyjää,mutta hänen nimeään en tohdi sanoa.
Laitan myöhemmin oman valinnan henkilöstä,jonka tahtoisin tavata.
Hop hop ja rentoa mieltä.
Ps. Jaa meinas unohtua,osallistumispakko,niin kyllä se nyt vaan on.......
paljolti itsestä kiinni
Pitkästä aikaa
24
1339
Vastaukset
puoliksi leikilläni puoliksi tosisani...Raamatun Eevan..hänet haluaisin...noo en sen takia että ilman vaatteita...vaan että olisko totta tarina...ja pari kyssäriä olis käärmeestä....:)
emw34 kirjoitti:
myös omia evästeitä kysymysten suhteen.
Muistahan syödä kuitenkin hyvin...tärkeintä mun elämässä...ruoka...ruoka ja seksi...:))) ei vaineskaan ...luuleevat pian että olen leipoi...
- vio-letti
Minä taas haluaisin mielelläni tavata Aatamin ensimmäisen vaimon joka nimi oli Lilith. Meillä olisi tosi paljon juttelemista... ;)))
vio-letti kirjoitti:
Minä taas haluaisin mielelläni tavata Aatamin ensimmäisen vaimon joka nimi oli Lilith. Meillä olisi tosi paljon juttelemista... ;)))
Sellainen aikamatka saattaisi olla itse kullekin tarpeellinen kokemus.
sen ei ny tarvinnu olla suomalainen,ku mä kyllä haluaisin tavata ton amerikkalaisen näyttelijän Keanu Reevasin...ai ai.nii kommee..kovin paljon en englantia osaa,mutta kyllä sitä
toimeen tultas..:)tarvisko sitä koko ajan löpistäkkään, onhan niitä muitaki "kieliä"....;))
nii ja kyllähän sitä suomalaisista haluaisin tavata vaikka, hihii..sut...:))oot fiksu man..Toiveesihan olisi jopa mahdollinen toteutua ja olis se Keanullekin varmaan kokemus tavata oikea ihminen,eikä aina pelkkiä pintarempattuja tekonaisia.
Pidä vaan se 'ensmäinen',niin ei tule pettymystä!
Muutoin olis mukava tavata,jopa useampikin palstalainen.emw34 kirjoitti:
Toiveesihan olisi jopa mahdollinen toteutua ja olis se Keanullekin varmaan kokemus tavata oikea ihminen,eikä aina pelkkiä pintarempattuja tekonaisia.
Pidä vaan se 'ensmäinen',niin ei tule pettymystä!
Muutoin olis mukava tavata,jopa useampikin palstalainen.taitaisin olla liianki tavalline tallukka sille Keanulle...;)mahtaiskohan tuo jaksaa mun seurassa...saattais pyörittää etusormeaan ohimollaan..:)))))
- Pirre*
tavata Jari Tervon,...rakastuin häneenluettuani hänen kirjansa "Kallellaan"...:)) ja hän on velmun näköinen...
hän todella on.
Mikähän siellä pohjoisessa on se geeni,joka pistää sanat oikeaan järjestykseen, elävällä ja älykkäällä ilmaisulla.
jk. Samaa 'rotua' on myös mister lappalainenkin.
Pitääköhän sillekin ryhtyä maksamaan korvausta kirjoittelusta,kun ei enää juurikaan viitsi meitä viihdyttää.
Saattaahan muuten olla että lappalainen onkin oikeesti juuri tämä Tervo?
Kysästään,kun tavoitetaan seuraavan kerran.- Pirre*
emw34 kirjoitti:
hän todella on.
Mikähän siellä pohjoisessa on se geeni,joka pistää sanat oikeaan järjestykseen, elävällä ja älykkäällä ilmaisulla.
jk. Samaa 'rotua' on myös mister lappalainenkin.
Pitääköhän sillekin ryhtyä maksamaan korvausta kirjoittelusta,kun ei enää juurikaan viitsi meitä viihdyttää.
Saattaahan muuten olla että lappalainen onkin oikeesti juuri tämä Tervo?
Kysästään,kun tavoitetaan seuraavan kerran.kielestä ulos vejettyjä..:) *sano joku*
- Pirre*
Pirre* kirjoitti:
kielestä ulos vejettyjä..:) *sano joku*
kielj on taina jiättyy..vai liekkö jootuna pukin hommii harjottelemmaan.
Pirre* kirjoitti:
kielj on taina jiättyy..vai liekkö jootuna pukin hommii harjottelemmaan.
immeinen,olen teidän juttujen kanssa ollut aivan tippa silmässä.
Jotenkin ootte niin samalla aaltopituudella,että sanailussa ei ole mitään teennäistä vaan juttu kulkee kuin itsestään.
Ainakin sellaiselta se näin sivulta seuraten vaikuttaa.
Niin 'pukista' pukkiin muuntuminen ei varmaakaan ole se kaikista helpoin muuntumisjuttu.- Pirre*
emw34 kirjoitti:
immeinen,olen teidän juttujen kanssa ollut aivan tippa silmässä.
Jotenkin ootte niin samalla aaltopituudella,että sanailussa ei ole mitään teennäistä vaan juttu kulkee kuin itsestään.
Ainakin sellaiselta se näin sivulta seuraten vaikuttaa.
Niin 'pukista' pukkiin muuntuminen ei varmaakaan ole se kaikista helpoin muuntumisjuttu.itenttiteettiriisi ja kummalle..:)
- Tanevaan
On täynnä ihania naisia,mutta Jessica Alba, jos saa valita.
laput silmillä,joten arvon leidiä en tunne.
Tekstistäsi käy kyllä ilmi,että taitaa olla katsottavaa koko rahan edestä ja jää vielä ylikin.
Pitää kai etsiä hänestä jotain faktaa(kuvia ainakin) myös minunkin.
Haluaisin tavata edesmenneen enoni,joka oli syntymästään asti erittäin vaikea-asteinen invaliidi.
Lapsena kuuntelin tuntikaupalla hänen kertomia tarinoita aina kun se oli mahdollista.
Muutenkin hän oli esimerkillinen suurisydämminen henkilö,joka ei koskaan ilmaissut katkeruutta sen paremmin kohtaloaan, yhteiskuntaa saati toista henkilöä kohtaan.
Alle viisitoista vuotiaana hän lähti vapaaehtoisesti etsimään omaa elämää Helsingistä.
Mukana ei ollut muuta kuin muutama omatekoinen kori myytäväksi.
Entuudesta siellä ei ollut yhtään sukulaista tai edes tuttua,silti hän pystyi saamaan sieltä elannon,löysi vaimon(myös invaliidi) ,kasvattamaan terveen lapsen,joka on sukumme ylivoimaisesti menestynein jäsen,oli kyse sivistyksestä tai aikaansaannoksista työelämässä.
Myös hänen asenteensa ihmisiin ja yhteiskuntaan kaikkineen, on arvoisellaan tasolla.
En ole ns.uskovainen,mutta toivon että saisin tavata hänet vielä joskus,jossain.- Pirre*
tasolle, minäkin haluaisin nähdä ja tavata kaikki isovanhempani - enenkaikkea isomummoni josta on tarinaa, että hän on ollut suurisydäminen ihminen; olisi antanut kuulemma pulaikaan viimeisenkin leivänpalan kerjäläisille - hänet minä haluan nähdä joskus tuolla uusissa atmosfääreissä.
- siitenne
sen (elokuvassa) harmaapuseroisen Einsteinin, joka autollaan aikamatkailee ajasta toiseen.. vaikuttaa hyvältä tyypiltä!:-)
Tommy Taberman sille tyypille mitään sukua?
Tukasta vaan tuli mieleen.
Muutenhan elokuva on aivan "uskottava" tapahtumiltaan,jota nämä erilaiset "avaruus skifit" puolestaan eivät.- siitenne
emw34 kirjoitti:
Tommy Taberman sille tyypille mitään sukua?
Tukasta vaan tuli mieleen.
Muutenhan elokuva on aivan "uskottava" tapahtumiltaan,jota nämä erilaiset "avaruus skifit" puolestaan eivät.vai miten se meni se sanonta!? Yhteisiä geenejä voip` hiuksista päätellen hyvinkin olla, niin ovat samankaltaiset.
- rosalii
en ole Bo Carpelan tuotantoa lukenut,
mutta hän oli kesällä A & Ö....?? ohjelmassa,
jotenkin hänestä "säteili" sellaista energiaa jonka valtaan jäin,,,
; ))) aaaah...harrastaminen jää pääsäntöisesti ko.ohjelman,sekä runoraadin katseluun.
Molemmissa ohjelmissa on todella hyvät juontajat ja se on lähinnä syy,miksi niitä katselen.
Eikös Carpelan ole finlandia palkittuja kirjailijoita,joten ei varmasti aivan tavallinen 'kuolevainen'ole.- rosalii
emw34 kirjoitti:
harrastaminen jää pääsäntöisesti ko.ohjelman,sekä runoraadin katseluun.
Molemmissa ohjelmissa on todella hyvät juontajat ja se on lähinnä syy,miksi niitä katselen.
Eikös Carpelan ole finlandia palkittuja kirjailijoita,joten ei varmasti aivan tavallinen 'kuolevainen'ole.on joitakin vuosikymmeniä sitten palkittu ja nyt olis tänä vuonna jälleen??
On ollut juttua, kun Paavo Lipponen valitsee palkinnon saajan
Carpelan on ollut hyvin otettu tästä, että on vielä päässyt mukaan
Niin siitä ohjelmasta,,,
voi olla,,, juontajan karismakin...?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854