Hienolta! Tämä selvinpäin olo! Vaikka tämä on vasta toinen (siis 100% selväpäivä, en laske krapula päiviä) Hienoa tehdä yli vuoden jälkeen TAVALLISIA juttuja, ilman krapulaa, selvinpäin! Eikä aina (kuten jo tähän aikaan illasta tapanani on ollut) ottaa sitä kaljaa. Taidan todella jatkaa tätä rataa. Olo on ollut tänään parempi kuin aikoihin! Alkoakaan ei ole oikeastaan mieli tehnyt...
Tältäkin viikolta on kovat odotukset! Perjantaina veronpalautukset ym. mukavaa, enkä todella aio ryypätä niitä!
Alkaa tuntua!
11
838
Vastaukset
- miten sattuikin
"Tältäkin viikolta on kovat odotukset! Perjantaina veronpalautukset ym. mukavaa, enkä todella aio ryypätä niitä! "
Hiukan huolettaa kun jo tässä vaiheessa on suunnitelma käynyt mielessä.- fa-fa
tottakai käy mielessä, hölmö! niinkuin aina ennenkin on käynyt, kun on ollut ylimääräistä rahaa tulossa.
minulla neljä kuukautta kaljattomia iltoja takana. veronpalautusten juominen ei käynyt mielessä ulosottomies vei ne. mutta eipä tuo ole tehnyt muutenkaan mieli kaljaa tai muuta alkomahoolia.
- bubalus
Onnittelut!
Kunpa jaksaisit pitää tämän Hienon päivän mielessäsi silloin, kun alkoholi-kuningas nostaa seuraavan kerran päätään ja pyytää dogaamaan. Yritä edes! Ensimmäinen paha päivä on perjantai. Halusit tai et! Tsemppiä!- Yökyöpeli
että ensimmäinen, siis viimeistään se perjantai on varmasti paha päivä, kun lähes kaikki tuttavat silloin on viihteellä... No, mulla on jo onneksi muuta ohjelmaa sille päivälle. Mutta saapahan nähdä. Never say never. Mutta yritetään!
- Urpo-Örvelö.
Kyllä immeiset ovat ihmeissään taas meikäläisen ajatuksenjuoksusta, mutta minä olen vakaasti sitä mieltä, että ainakin minulle kalja oli pahin ja lamaannuttavin myrkky. Ikipäivinä minulla ei ole ollut kossun urakoinnista sellaisia maanjäristyskrapuloita kuin pelkästä kaljasta. Ja kun se vielä lamaannuttaa ja turruttaa. Hyi hitto.
Toinen järkähtämätön opinkappale on lähinnä ulkomaalaisten minuun istuttama vakaumus, että suomalainen olut on kovin epäpuhdasta. Olenkin suomalaisiin ja keski-Eurooppalaisiin
valmistusmenetelmiin tutustunut, ja ne eroavat perusteiltaan toisistaan. Suomalainen olut on täysin uhrattu tehokkuuden alttarille, ja lopputuote on huono. En ala paasaamaan valmistuseroista, mutta sekin vakuutti minut asiassani.
Eikös ole hyvä, että jokaisella on jotain, mihin uskoa?- bubalus
ei tarvinnut dogaa pääasiassa, kun tota ohra-limua. Se oli samalla aikamoinen energian lähde. Korillinen ohralimua per päivä ja p***a lentää kuin varpusparvi. Siinä, kun veti päivässä vielä jonkun aterian suoleensa niin Avot, Harasoo! Seuraavana päivänä oli kuin syötetty jouluporsas. Ihminen on mitä syö (juo)!
Onneksi Urpo meidän ei tarvitse kelaa enää moisia Örvelöitä.
PS. Milloinkas meinaat taas jakaantua? - fa-fa
tuon vuoksi minä joinkin saksalaista holsten-olutta ( http://www.holsten.com ) puolen litran purkeissa, 8 päivässä, 7 päivää viikossa. kossu ja muut ns. terävät ovat silkkaa myrkkyä - niihin kuolee!
- bubalus
fa-fa kirjoitti:
tuon vuoksi minä joinkin saksalaista holsten-olutta ( http://www.holsten.com ) puolen litran purkeissa, 8 päivässä, 7 päivää viikossa. kossu ja muut ns. terävät ovat silkkaa myrkkyä - niihin kuolee!
voit Sinäkin puhua dogaamisestasi imperfekti-muodossa. Saavat muut jatkaa juomista siitä mihin me lopetimme. Hyvää Jatkoa! bubalus
- fa-fa
bubalus kirjoitti:
voit Sinäkin puhua dogaamisestasi imperfekti-muodossa. Saavat muut jatkaa juomista siitä mihin me lopetimme. Hyvää Jatkoa! bubalus
jep, aikansa kutakin. Hyvät Jatkot sinullekin!
bubalus kirjoitti:
ei tarvinnut dogaa pääasiassa, kun tota ohra-limua. Se oli samalla aikamoinen energian lähde. Korillinen ohralimua per päivä ja p***a lentää kuin varpusparvi. Siinä, kun veti päivässä vielä jonkun aterian suoleensa niin Avot, Harasoo! Seuraavana päivänä oli kuin syötetty jouluporsas. Ihminen on mitä syö (juo)!
Onneksi Urpo meidän ei tarvitse kelaa enää moisia Örvelöitä.
PS. Milloinkas meinaat taas jakaantua?Nyt täytyy ne jakaantumiset lopettaa, kun tuli oltua ainakin viitenä eri örvelönä, huulena ja maisterina tällä areenalla, ja välillä ilman nimeä. Nuppi oli jo kun Haminan kaupunki, eli kohta olisi pitänyt juoda kaapista ne kaksi viinapulloa pois happanemasta, niin olisi nimimerkkien keksiminen loppunut, mutta samoin tein kyllä kirjoittaminenkin muutamaksi viikoksi tärkeämpien kiireiden vuoksi.
- bubalus
AimoKankkunen kirjoitti:
Nyt täytyy ne jakaantumiset lopettaa, kun tuli oltua ainakin viitenä eri örvelönä, huulena ja maisterina tällä areenalla, ja välillä ilman nimeä. Nuppi oli jo kun Haminan kaupunki, eli kohta olisi pitänyt juoda kaapista ne kaksi viinapulloa pois happanemasta, niin olisi nimimerkkien keksiminen loppunut, mutta samoin tein kyllä kirjoittaminenkin muutamaksi viikoksi tärkeämpien kiireiden vuoksi.
Mulle jäi kaappiin pari viskiä, pari pientä VSOP:ta, 1 Tequila, 20 hyvää omatekoista marjaviiniä, 1 Dry Jack, puolikas Madeira (ruoanlaittoa varten tietenniin), 3 litran Bacardi. Ovat suurin osa siellä vieläkin. Juniorit (18 ja 19) aina välillä kerjäävät multa tota kotiviiniä. On kuulema hyvää. On tietysti hyvää. Olenhan sen ite pannut vai pitäiskö sanoa 'käyttänyt'. Enää en pane mitään mikä ei liiku. Kyllä jämptti on nii!
PS. Tää viesti on sitten vaan Aemolle. Äläkää tee muut lueskelko tätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124