Ihanaa kun Antti näyttää muniaan

Arja

Mua ei ole ollenkaan haitannut se että Antti on hiukan estoton. Se on nykyaikaa, kyllä niitä killuttimia on telkkari täynnä jo muutenkin. Kumma että jengi vetää henkselit nenäänsä tän takii, varsinkin kun äijällä on mitä näyttää. Näkis vaan kotonakin jotain ton kokosta.

46

3936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pliiiiiiiiiiss

pistäkää kuvia

• .ei se ole koosta kiinni..

..ja ällöä se on katsoa toisten munia kun oma on käden ulottuvilla!!!Heh.... nauru jatkuu...

• Kiia

Hahhahahahahaa, Arja oot hauska hahaha. voisit heittää keikkaa tolla läpällä

• Sun juttuihis kyllästynyt

Olet harvinaisen typerä ihminen

• on muuten
        Sun juttuihis kyllästynyt kirjoitti:

Olet harvinaisen typerä ihminen

hyvä tyyppi.

• Kiia
        on muuten kirjoitti:

hyvä tyyppi.

kiitos sinä joku

• sun kanssa :)

Kateelliset vaan huutelee, kun niillä ei oo näyttää sitä mitä Antilla.

• löytyy

kotoa.. Ei todellakaan kiinnosta nähdä sellaista pip tavaraa.

• sellasta kotoa omasta takaa
        löytyy kirjoitti:

kotoa.. Ei todellakaan kiinnosta nähdä sellaista pip tavaraa.

joten mikäs siinä jos Antti ja Antin kalut kiinnostaa. Nuori vetreä mies! Hyvä Arja, et ainakaan ole mikään teeskentelijä ja tekopyhä.

• parka

joutunut ajelemaan häpykarvansa, että näyttäisi "jorma" isommalta =)

• juuri niin...

se on hyvä tapa jonka jokainen mies tietää.

• Kiia

tekniikkalaji sekin

• Larppaaja
        Kiia kirjoitti:

tekniikkalaji sekin

mutta kyllä jos silmät on päässä niin hyvin on Antilta homma onnistunut. Siitä on turha olla kateellinen. Naisille hyvä mieli.

• kyllä
        Larppaaja kirjoitti:

mutta kyllä jos silmät on päässä niin hyvin on Antilta homma onnistunut. Siitä on turha olla kateellinen. Naisille hyvä mieli.

sanoa, että mieluummin katselen luonnollisen karvoituksen omaavaa Perttua, vaikka en erityisesti pidä noin karvasista miehistä. Selkäkarvoituksen voisi ajelle, mut muuten =)

• häh HÄH
        kyllä kirjoitti:

sanoa, että mieluummin katselen luonnollisen karvoituksen omaavaa Perttua, vaikka en erityisesti pidä noin karvasista miehistä. Selkäkarvoituksen voisi ajelle, mut muuten =)

kysyin vaaan että onkohan sukupuolitauti

ite cesar kertoo poikien seksijutuista ja sandwitcheistä jne epäasiallisista!
        mielivaltaa käytät

• Kiia
        häh HÄH kirjoitti:

kysyin vaaan että onkohan sukupuolitauti

ite cesar kertoo poikien seksijutuista ja sandwitcheistä jne epäasiallisista!
        mielivaltaa käytät

hohhoijaa

• sä sen

tiedät??!!!

• sulla
        sä sen kirjoitti:

tiedät??!!!

silmät?! Sehän on miesten tunnettu totuus, kun ajetaan karvat, niin näyttää isommalta...

• mitä sitten?
        sulla kirjoitti:

silmät?! Sehän on miesten tunnettu totuus, kun ajetaan karvat, niin näyttää isommalta...

Haittaako sua jotenki?!
        Taidat itte tehdä samaa! Että ajele sä vain niitä karvojas, että näyttäis omas isommalta! Antin ei edes tarvitsis sen takia ajella

• HITSI ...

KUN ÄLLÖTTÄÄ..YÖUNET MENI!!

• voi pilata kaiken

se voi tuoda kaikenlaisia turhiakin estoja ja luonnolliset asiat voidaan kokea jopa ällöttävinä. Sellaisista tunteista kannattaa päästä eroon sillä asia voi paheta ajan myötä. Ei voi esim. suudella toista tuntematta pahaa oloa. Kaikenlainen läheisyys johtaa syyllisyyden tunteeseen. Selvästikin Antti ei ole tällaisesta estoisesta perheestä joten antaapa pojan jatkaa harjoituksia. Mieluummin sellaista katsoo kuin jotain takakireetä nipottajaa.

• öhh..

> Ihanaa kun Antti näyttää muniaan

Näyttelee pelkkää putkee vaan. Palleja ei kehtaa näytellä, koska ne eivät ola vielä laskeutuneet, kuten esimurrosiässä usein käy. Tai ehkä siellä jotkin herneet voi olla, mutta pelkästä putkestahan ei miehellä ole vielä mihinkään.

• annisvaan

Antil on IIIIIIIIIIISOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
      ego. Tavataan lenkkipolulla!

• usko jo

kuuluu töpöhäntäsarjaan...

• dickhead

aika M.... jätkä siis

• ja kohta..

poika kotiin ilman palkintoa laukkaa, kulkuset sen piip ja nuttu sillä naulassa.

• pieni on kikkeli iso on muna

antilla on enintään pippeli

• mitä lyödään

vetoo että jos naiset ois yhtä ahkeraan esitellyt tavaraansa niin kyllähän siitä ois sen helvetimoinen poru syntynyt, varmasti enemmän kuin nyt antista. Luulen että sinä oisit ollut niit ensimmäisiä jotka ois paheksunut. Ja tämä on fakta.
      Ei Antilla ole siihen sen enempää oikeutta, kuin että mitä niillä naisillakaan "ois ollut".

• yks naikkonen

jos Antti näyttelee muniaa, eikä mua vaivais naistenkaan alasti pyllistely. Ihme kohu nousee luonnollisista asioista. Kaikkihan me on tänne alasti synnytty. Jos joku tarkenee alasti heilua (ja ilman kalsareita) täällä suomessa, niin antaa mennä vaan. Ihme niuhotusta.
        Huono mielikuvitus teillä kun ette keksi muuta valittamista.

• alastomuus
        yks naikkonen kirjoitti:

jos Antti näyttelee muniaa, eikä mua vaivais naistenkaan alasti pyllistely. Ihme kohu nousee luonnollisista asioista. Kaikkihan me on tänne alasti synnytty. Jos joku tarkenee alasti heilua (ja ilman kalsareita) täällä suomessa, niin antaa mennä vaan. Ihme niuhotusta.

mielikuvitusta. Mutta sehän täysin totta, ettei yleisillä paikoillakaan saa hillua munat paljaana.
        Sinulla kait se ongelma on kun varmaan soisit että kaikki olis alasti.
        Jos kakarat tuota bb katselee, niin kyllä mun mielestä niitä kikkeleitä ei pitäs heilutella JATKUVASTI!
        Vai olisitko sä kotonas alasti kersojes ja sen kavereiden nähden. Meinaan että tuo on aikas lähellä sitä käyttäytymistä.

• kenny rogers
        yks naikkonen kirjoitti:

jos munasillaan kuljeskelu luonnollista,sopii nude rannoille mutta ei telkkariin,täytyy olla yksinäisiä naisia paljon kun hurmaantuu tuollaisesta kuvotuksesta että näkee karvattoman mulkun.kyllä täyttyy viirata aika lailla jos tuollaista käytöstä puolustelee.suurin osa ihmisistä haluaa katsella telkku ihmisiä vaatteet päällä.mites selität kakruilles ettei tuo nyt ihan toivottavaa ole.haluatko oman lapsesi alkavan esiintymään tuolla tavoin?

• pitäisi jo
        kenny rogers kirjoitti:

jos munasillaan kuljeskelu luonnollista,sopii nude rannoille mutta ei telkkariin,täytyy olla yksinäisiä naisia paljon kun hurmaantuu tuollaisesta kuvotuksesta että näkee karvattoman mulkun.kyllä täyttyy viirata aika lailla jos tuollaista käytöstä puolustelee.suurin osa ihmisistä haluaa katsella telkku ihmisiä vaatteet päällä.mites selität kakruilles ettei tuo nyt ihan toivottavaa ole.haluatko oman lapsesi alkavan esiintymään tuolla tavoin?

tajuta lähetysajankohdankin perusteella.
        Ja on kummaa jos alastomuus on perheissä joku tabu, kyllä väkivaltaa saa lapset katsoa, mutta ei alastonta ihmistä. Eipä ihme että suomalaiset on niin estynyttä kansaa.. Meillä on lapset joskus nähneet pätkiä ohjelmasta ja Antinkin alasti, eikä kukaan kolmesta ole ihmetellyt pätkääkään tai kysynyt asiasta mitään. Joissain perheissä alastomuus on ihan luonnollinen asia.
        En usko että sinullakaan oli vaatteita syntyessäsi...

• Arja

Mitä siellä höyryät. Totta kai naisetkin olis saanu näytellä mutta olis ollut paljon vaikeempi tähdätä kameroihin... Minä en paheksu kenenkään elimien näyttöä, siitä vaan jos siltä tuntuu. Ei ole MITÄÄN halua moralisoida ketään. Mua nyt vaan kiinnostaa enemmän miesten munat kuin naisten pimpit. Ihan sama kumpia näytellään, minä katselen miesten munia ja se on TOSI IHANAA jos näkyy miellyttäviä näkymiä. Miks oot niin kiukkunen?

• Hellu
        alastomuus kirjoitti:

mielikuvitusta. Mutta sehän täysin totta, ettei yleisillä paikoillakaan saa hillua munat paljaana.
        Jos kakarat tuota bb katselee, niin kyllä mun mielestä niitä kikkeleitä ei pitäs heilutella JATKUVASTI!
        Vai olisitko sä kotonas alasti kersojes ja sen kavereiden nähden. Meinaan että tuo on aikas lähellä sitä käyttäytymistä.

ja olen heidät pessyt pienestä pitäen. Lapset ovat myös heiluneet kotona alasti pikkulapsina mutta en saanut mitään hysteeristä kohtausta siitäkään asiasta. Kaikki meni ihan luonnollisesti ja nykyisin pennut kulkee rytkyt päällä ihan normaalisti. En tiedä miten ahdasmielistä teillä on mutta meidän perhe hiffaa ettei alastomuus ole yhtä kuin seksi. Se on vaan yksi ihana olotila esim. kesällä kun otetaan aurinko mökillä ja uidaan saunomisen ohella. Pikkunen psykologin keikka olis sulle tarpeen

• Kotiolot kunniaan
        kenny rogers kirjoitti:

BB on vain ohjelma missä ihmiset ovat sulloutuneet pieniin tiloihin pitkiksi ajoiksi. Mun lapset ei valvo iltakymmeneen koska ne käy koulua ja pitää jaksaa se homma hoitaa. BB ei muutenkaan ole mikään lastenohjelma.

Karvattomassa mulkussa ei ole mitään vikaa, päinvastoin se on kauniimpi katella kuin karvamalli. Vaan näkyy se karvaton pimppi kelpaavan miehillekki, ei tarvii paljon kuin netissä asiaa tutkia. Sitten ne täällä muka paheksuu. Peniksen koon kateutta varmaan potevat

• niuhoti
        alastomuus kirjoitti:

niuhoti niuhoti.....

• tsiikaile sinä
        Arja kirjoitti:

Mitä siellä höyryät. Totta kai naisetkin olis saanu näytellä mutta olis ollut paljon vaikeempi tähdätä kameroihin... Minä en paheksu kenenkään elimien näyttöä, siitä vaan jos siltä tuntuu. Ei ole MITÄÄN halua moralisoida ketään. Mua nyt vaan kiinnostaa enemmän miesten munat kuin naisten pimpit. Ihan sama kumpia näytellään, minä katselen miesten munia ja se on TOSI IHANAA jos näkyy miellyttäviä näkymiä. Miks oot niin kiukkunen?

vaan antin kullia ja nyi sormees!

• olla munankipee
        Arja kirjoitti:

akka.

• Arja
        olla munankipee kirjoitti:

akka.

mutta vain hyvä sellainen - kuten Antilla näkyy olevan. Minä olen hyvinkin munankipeä akka mutta onneksi sitä saa riittävästi eikä kuule reppana ees hävetä!!!

• eri asioita!

Mielestäni alastomuus on luonnollista ja itsekin kotona oleskelen yksin ollessani ja nukkuessani alasti.
      MUTTA eri asia on jatkuvasti leikkiä pippelillään tai jos nainenkin hierois tissejään jatkuvasti ja näyttelis niitä miehille.
      Itsensä hipelöinti ja jatkuva vilauttelu tv:ssä on perverssiä.

• Meitä on monenlaisia

Perverssiys on lasten hyväksikäyttöä ja muu sellainen aika vakava toiminta.

Minä heiluttelen monestikin tissejä himassa ja on varaa jopa lyödä niillä miestä päähän ja sillä on hauskaa. Jos sä todella kärsit noin paljon Antin munan näkemisestä niin ihan tosi: sulle on paljon muunlaisia ohjelmia tarjolla! Jokainen olkoon sellanen luonnonlapsi kuin on eikä mennä heti pervottamaan ihmisiä. Tutki sinäkin sisintäsi niin saat löytää sieltä DOMINAN!

• on myös
        Meitä on monenlaisia kirjoitti:

Perverssiys on lasten hyväksikäyttöä ja muu sellainen aika vakava toiminta.

Minä heiluttelen monestikin tissejä himassa ja on varaa jopa lyödä niillä miestä päähän ja sillä on hauskaa. Jos sä todella kärsit noin paljon Antin munan näkemisestä niin ihan tosi: sulle on paljon muunlaisia ohjelmia tarjolla! Jokainen olkoon sellanen luonnonlapsi kuin on eikä mennä heti pervottamaan ihmisiä. Tutki sinäkin sisintäsi niin saat löytää sieltä DOMINAN!

näytellä vehjettään telkkarissa ja koko ajan. Kyllä hävetti ihan Tiinan puolesta kun antti laittoi pullon muniensa kohdalle ja kyseli saisko olla, on se vaan kipee jätkä. Ei kunnioitusta lainkaan toisia kohtaan.

• jos ottaa
        on myös kirjoitti:

näytellä vehjettään telkkarissa ja koko ajan. Kyllä hävetti ihan Tiinan puolesta kun antti laittoi pullon muniensa kohdalle ja kyseli saisko olla, on se vaan kipee jätkä. Ei kunnioitusta lainkaan toisia kohtaan.

niin koville!!!

• vedä hei
        jos ottaa kirjoitti:

niin koville!!!

sä tumppuus, ku**ilutkuttaja paska, plösö, idiootti, ja vaikka mitä.

• pientä kakaraa!
        vedä hei kirjoitti:

sä tumppuus, ku**ilutkuttaja paska, plösö, idiootti, ja vaikka mitä.

Tekstistäs päätellen aika pentu oot!

• Siis onko niillä kerroilla pystynyt tekemään jostain koostakin ihan jotain analyysiä? Mutta minua vissiin jo kuvottaa siinä vaiheessa sellaista katsella, että käännän pääni vaistomaisesti poispäin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6665
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      673
      2876
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1249
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      96
      1238
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1225
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1123
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1120
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1002
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      238