Olen isomunainen

-KingKong-

Mittaan kullini 2 kertaa päivässä jotta voin olla varma kaluni koosta ja sen riittävyydestä 24/7.Kyllä,tuo on myös koko.Samalla olen tietoinen jos muutosta tapahtuu millinkään vertaa.Tiedän olevani riittävä naiselle kuin naiselle ja kanssani tyydytys on taattu.Halveksin pienimunaisia miehiä.Lisäksi kaikki minun kaluani pienemmät on pieniä koska mitään "tavis"kalua ei ole olemassa.On vain isoja ja pieniä.Kaikilla naisilla on saman kokoinen pillu jonka täyttämiseen optimaalisella tavalla tarvitaan 24/7 oleva kulli.Täällä usein mainostettu 20/5 on sekin pieni ja riittämätön tuottamaan naiselle 100 prosenttinen tyydytys.Kaluni suomalla itsevarmuudella isken naisen kuin naisen eikä minun tarvitse keskittyä mihinkään henkiseen höpötykseen koska jumalainen kullini on kuin taikasauva sekstaillessani.Saan ihailevia katseita naisilta uimarannoilla ja uimahalleissa.Miehiltä sitä vastoin saan kateellisia ja jopa vihaisia katseita.Ja esim. ravintoloiden kusilaareilla huokaukset täyttävät tilan kun pikkupilimiehet kurkkivat penistäni ja haikein katsein sen jälkeen omaa nakkiaan.Olen toki kohdannut isompiakin mutta meidän isojen kesken ei enää tarvitse kadehtia eikä vertailla.Suosittelenkin teille 20/5-kerskujille selibaattia ja jättäkää naisten tyydyttäminen meidän rotuvalioiden tehtäväksi.Voitte tietysti ivata ja pilkata vielä pienempiänne jotta saatte purkaa ahdistusta minkä muka iso pippelinne aiheuttaa teille.Taidankin tästä lähteä kuntosalille että muutenkin veistoksellinen kehoni pysyisi kunnossa.Yrittäkää nyt selvitä pienet kaverit ja uskotelkaa itsellenne että naiset tyydyttyvät nylkytyksestänne.Tietysti naiset niin teille sanovat.Nauttikaa säälipilluistanne ja ostelkaa pumppuaj,xxl-geelejä,penismastereita yms. ja lypsäkää mulkkujanne isomman koon toivossa.Usko voi siirtää vuoria muttei kasvata nakkia lenkkimakkaraksi!

23

7077

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pappasi

Alahan jo joutua siitä kouluun. Eikä jäädä sitten luuhastelemaan kaupungille. Ruoka on kotona kello 17.00

• :-)

sinänsä ihan hauska viesti, mutta voisin lyödä vaikka kullini vetoa että sinulla on iso iso iso , pieni ongelma. kullisi pituus. siis ku tätä kirjoittelet ni se kertoo jo aika paljon siitä kuinka paljon asia sinua askarruttaa. olen melkein pahoillani puolestasi, nimittäin ongelmasi näyttäisi olevan melko "tärkeä", mutta en silti jaksa sinusta välittää.
        mutta niinkuin sanoin ihan hauska teksti

• harmittaa

Kyllä nyt harmittaa. Ja mä kun luulin, että mulla on ihan riittävä, vaikkei ole ihan edes sitä 20/5. Varmaan kaikki naiset siis teeskennelleet orgasmin ja kehuneet vaan säälistä. Kyllä totuus tekee välillä kipeää ja tieto luo tuskaa :)

• varma ettei

mennyt sentit ja millit sekaisin??

• mörkö

Hehheh...!!!

Juuri kun ajattelin tason palstalla laskeneen laittoman alas :)

Päivän piristys ja tähän on hyvä lopettaa ettei joku
      ahdistuksen sävyttämä purkaus tuo pilviä taivaalleni..

Kiitoksia!

• Thomas

Jutusta ei voi muuta päätellä kuin, että kirjoittaja on ns. pienimunainen mies, jonka elämä ja kohtalo on jäänyt siihen, että hän elää elämäänsä sen kokemuksen kautta, että hänellä on pieni ja se kokemus leimaa hänen arvioitaan elämästä jne.

Hellitä jo hyvämies......

• sitä

itteensä kehua,on yhdellä munkin kaverilla hirveen kokone muna.
        ulkönäkö on vaan sellane,ettei muijat siitä kiinnostu.käteenvedossa ei ole munan koolla katos mitään väliä.

• X-mään

Kylläpä sinäkin otit tosissasi tuon tekstin.Voisit itse hieman hellittää ja löystää pipoasi. ;D Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti.Hellitä siis hieman.

• Art-zi

Tarvii myontaa etta sinulla on aika kookas vehje. Mutta voi voi, se jaa kuitenkin uupumaan viela muutaman sentin legendaarisen John Holmesin "tyokalusta". Nyt sinun tarvii toivoa joulupukilta peniksenkehitinta.

Oletko muuten ajatellut uraa aikuisviihde-elokuvissa? Luulisi tyopaikan irtoavan aikas helposti aina ulkomaita myoten, senkus lyot meisselisi tiskiin tyohaastattelussa, niin asia on klaari. Voisi jopa Rocco jaada toiseksi...

No siina sinulla riittaa puuhastelua kun noinkin useasti suoritat tarkkuusmittauksia, pystytko tekemaan ja ajattelemaan mitaan muuta? Mutta kyl pituus pienenee huomattavasti kun kaytat tuumamittaa.

Mina vahan epailen mittauksesi tarkkuutta, mutta jos paikkansa pitaa, ole varovainen istuessasi lauteille. Kokeiles piruuttas pystytko tatuoimaan penikseesi tekstin "Welcome to Finland, this is your lucky day". Sita olisi sitten reteeta nayttaa filmeissakin ;).

Lisaa tallaisia avauksia!

• dingdong

En valitettavasti ehdi mittaamaan kulliani noin usein koska joudun sitä käyttämään muihin tarkoituksiin. Muita "tekosyitä" tähän ovat elämä, työpaikka ja sosiaalisuus.

Valitettavasti joudun kuitenkin epäilemään luojan suoman avusi käyttämahdollisuutta arkielämässä. Se, että on perinyt aasilta muutakin kuin kullin ei välttämättä tee vielä salonkikelpoista naistenmiestä. Luettuani hienon novellisi, luulenpa että 90% itseään kunnioittavista (lue: hyvännäköisistä) naisista poistuu paikalta kun avaat suusi. Sitä ei vielä lasketa panoksi, ei edes isomunaisilla. Toisaalta, suhde kaluusi vaikuttaa niin harmoniselta, että mihin naisia tarvisitkaan.

Kaikesta huolimatta, mitä parhainta jatkoa sinulle ja kullillesi. Eläkää onnellisina!

-ei niin pieni itsekään-

• Art-zi
        dingdong kirjoitti:

En valitettavasti ehdi mittaamaan kulliani noin usein koska joudun sitä käyttämään muihin tarkoituksiin. Muita "tekosyitä" tähän ovat elämä, työpaikka ja sosiaalisuus.

Valitettavasti joudun kuitenkin epäilemään luojan suoman avusi käyttämahdollisuutta arkielämässä. Se, että on perinyt aasilta muutakin kuin kullin ei välttämättä tee vielä salonkikelpoista naistenmiestä. Luettuani hienon novellisi, luulenpa että 90% itseään kunnioittavista (lue: hyvännäköisistä) naisista poistuu paikalta kun avaat suusi. Sitä ei vielä lasketa panoksi, ei edes isomunaisilla. Toisaalta, suhde kaluusi vaikuttaa niin harmoniselta, että mihin naisia tarvisitkaan.

Kaikesta huolimatta, mitä parhainta jatkoa sinulle ja kullillesi. Eläkää onnellisina!

-ei niin pieni itsekään-

Hehheh, sinahan luet minua kuin avointa kirjaa! Mistas arvasit etta naiset vaihtavat maisemaa minut kohdatessani :)?

• mara
        Art-zi kirjoitti:

Hehheh, sinahan luet minua kuin avointa kirjaa! Mistas arvasit etta naiset vaihtavat maisemaa minut kohdatessani :)?

jotain helvetin imua on näissä koko jutuissa koska innostus on kova kirjoitella tarinoita..menkääs pojat nyt veskiin ja vispatkaa vähäsen niin sen jälkeen voi keskittyä jo illan lätkä kierrokseen hyvillä mielin.

• rakotulkki-

Puhut paljon ja asiaa.

:-)

• wili

Koska sulla alkoi viiraamaan..otan osaa

• huhhuhhuh

idiootti

• Ei sittenkään pitkä

Holmesin Jonilla oli 32cm. Olet siis pikkukulli mies, jos tuota Holmesin vehjettä käytettäisiin mittarina. Valitan.

• Aviomies

Voi poika ressu. Ethän sinä ole koskaan naista saanut. Siitä puhe mistä puute. Kukaan mies ei kehu kyrvällään. Sen tekevät naiset miehen puolesta.

• etpnen55

Vai on sulla noin huono itsetunto että ihan kaksi kertaa päivässä pitää mitata onko sun pili kasvanut yön aikana.
      Sitten kunhan sullekin alkaa sinne karvat kasvamaan niin tule sitten tälle palstalle kehumaan kullisi koosta. Ja nyt kouluun ettei opettaja suutu jos myöhästyt tunnilta.

• paavi

Hyvä juttu, kun itsetunto on kohdillaan. Säästyy monelta murheelta.
      Meikäläinen nimittäin tuli taas kerran uimahallista, niin jouduin tunnustamaan vaimolle oman rajallisuuteni. Kerroin hänelle nähneeni uimahallissa sellaiset vehkeet, että jos Jumala olisi ne minulle suonut, niin en enää verstastöihin aamuisin menisi.... Sitten vaimo suuteli minua.

• Kaikkea kanssa ja kissallekkin piimää! Jos toi sun juttus oli oli vakavasti kirjoitettu olet DORKA mut jos olit huumorilla liikenteessä niin OK! Mä olen sen verta kokenut et tiedän sen tosi seikan et ei se kuinka suuri vaan miten sitä käyttää! Ei itselläni ei ole liian pieni mut ei myöskään liian suuri ja voi kuinka naiset tykkää kun se kestää kauan ja vie taivaaseen monta kertaa peräjälkeen eikä tarvitse selitellä sitä kolmen minuutin munaa!

• -KingKong-

Täytyy sanoa että suuri osa täällä lukevista/kirjoittelevista on uskomattoman totista ja tiukkapipoista porukkaa. Onneksi edes muutama osasi erottaa tekstini kieliposkella kirjoitetuksi provoksi, pieneksi irvailuksi koko-friikeille.Ja tietysti vastaajiin mahtui ainakin yksi harrastelijapsykologi joka osasi jo vetää "oikeat" johtopäätökset omista avuistani ja mielentilastani! :D
      Nukkukaa yönne rauhassa, en ole uhka naistenjahdillenne. Enkä lyö laudalta isoja pikkuveljiänne, sillä olenhan tällainen pienimunainen, angstinen ja kompleksinen koulupoika vain... ;D

• Muna

Mitäs sanoisit miehelle, jolla on 25/10 ja väittäis sua pienimunaiseksi?

• pitkämuna

Oon kyllä todennu semmosen asian kun itsellä on tuota mittaa pelillä 21-21.5cm ja halk. 4.8cm, niin ei ne pituussentit autuaaksi tee!(n.16cm) luultavasti riittävä useammassa tapauksessa.. mutta paksuus...Oikeastaan olen jonkiverran kateellinen jolla on 18/5.5 ,ite vois peräti vaihtaa semmoseen jos ois mahollista.. =) No,luulen et naikkoseni on tyytyväinen, ei ole onneksi väljä tapaus, (ainakaa vielä..) =D

niin, tommonen 24/7 - ei sillä tule hommasta mitään.. ;-) (..tai aika horopillu saa olla!)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      637
      2502
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      79
      1080
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      330
      1063
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      55
      1030
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      65
      1002
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      925
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228