No nysse tuli.

Kauko

Popedan uutta jus kuuntelen. Helvetin hyvä suomalainen rockpläjäys. Oikeen mukavan kuulosta. Bonuspiisinä jytisee Raakaa Voimaa studioversiona. Suosittelen

5

972

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenni

Sen verran mitä sitä kaverin levyä ehdin kuunnella ni oli kyllä melko "taattua Popedaa", eli hyviä biisejä oli ne muutamat. Todennäköisesti loputkin. :)
      Ainut vaan oli Savusuudelma, jota aiemmin olin kuullut vain Costin (?) laulamana versiona, oli pieni "kulttuurishokki" kuulla se Paten laulamana. Ei huono mutta ei kyllä yhtä hyväkään. Mut ehkäpä tuo live/studio-vastakkain asetelma vaikutti asiaan vähän. :)
      Joka tapauksessa, kyllä tuo levy pitää varmaan itsellekin hommata jossain välissä. :)

• tare

Hyvä levy samoin kuulosti Desoto Costin laulamana oudolta sopii paremmin Patelle.Muuten mahtava levy.

• Kyllä
        tare kirjoitti:

Hyvä levy samoin kuulosti Desoto Costin laulamana oudolta sopii paremmin Patelle.Muuten mahtava levy.

Tosi hyvä levy.

• kekkeruusit

et paten laulamana Savusuudelma kuullosti paremmalta
        tosin muut lauloivat lopussa liikaa päälle.
        On se Pate aika ääni.

Joo, täytyy sanoa, että kyllä Paten laulamana Savusuudelma on äärimmäisen paljon parempi kuin Costellon.
      On saatu munaa siihen biisiin niin, että biisi pääsee sille tasolle, mille se kuuluukin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1254
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1108
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      824
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      820
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      695
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      672
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60