vaikkei ehkä meibiiii saisi tehdä....
Mutta mitäs teille kuuluu.....
noooh... mulle sellaista että kone vattuilee ja tänään kastu sukat,kengät ja farkut polviin saakka(kaikki siis polviin asti) ja kaiken tämän lisäksi lensin pärssiilteni keskellä katua ja ihmiset nauro mulle......=:0))))))))))))))
Mitäs jos tehdään niin.....
5
385
Vastaukset
ei käy katteeksi...hmmmm ainakaan viimenen...aattele positiivisesti....farkut ois voinu kastuu kokonaan.......juu juu meen meen
et mee.....nyt järjestetään poistettavaa katos tuo sefu on niin työtön ollu tuol joooookooooo pliiiiise.....
Et muuten arvaa mut on pärsse kippee kun silleen pyllähin.....autsss...=;0)))))))))))))
ei kuulu mitään.........=:0(((((
Höh,,,jeffi oikees.....
voi ei jaksa enää yrittäääääääää=:8((((((((((((- jeffjeff
kun avasin ekan luukun;)))
kai nauroit itsekkin kun kaaduit:))) jeffjeff kirjoitti:
kun avasin ekan luukun;)))
kai nauroit itsekkin kun kaaduit:)))joulukuuuuu...jihuuuuuuu....mie meen tonne ylemmäs sättimään noita muita...kih...kih...kih.......=;0))))))
ai nii ja takamus hellänä... ja nauratti....=:0))))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622917
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802273
- 742179
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j321423