Miten ilmaveivin voi oppia. Kertokaa vinkkejä salibandy peleihin ja hyviä kikkoja.
ilmaveivi
5
1394
Vastaukset
- girl
Mee kysyy Tähkältä! ;)
- Tähkä
Teet lavan kärkeen kupin ja harjottelet(paljon).Ei siinä muuta...
- Pelle
olin kysyny tota samaa juttuu vähä aika sitte.. Lue sielt mun viestist, siel oli jotai hyvii juttui..
- "punkari"
Varmaan voit oppia, jos minäkin opin, vaikka olen tyttö. Pääasiahan on, että pallo pysyy lavassa. Siitä se kaikki lähtee. Millään kourukäyristyksellä ei kannata harjoitella, koska on paljon hienompaa kun opit sen aivan normilla.
Joka päivä kun vähän vaikka olohuoneessa harjottelet ja veivaat, vaikka hermot menis. Ja varmaan meneekin. Ainakin minulla meni, mutta opin ja kamut on kateellisia. Vinkki: Lavan kärjessä se pallo yleensä veivatessa on.
T: fatpipe - joku random vaa
kannataa alottaa harjottelu Janne Tähkällä tai fat pipe holel niillä ite opin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50735- 33692
- 60689
- 52680
- 52657