nelikymppisen seksielämä?

onkositä?

Tulipa tässä pyöräytettyä vauva maailmaan vielä "vanhoilla päivillä". Nyt vaan ihmettelen, minne se meidän nelikymppisen pariskunnan seksielämä on hiipunut, joka niin monta vuotta kukoisti ja molempia tyydytti. Nyt on vain kamala epätietoisuus, että onko meillä sellaista edes nimellisesti enää koskaan. Ihan kuin ei olisi jo muutenkin tapahtunut ihan tarpeeksi. Jättikumipaketti laatikossa on avaamattomana, vaikka sellaisen jo ajat sitten sinne kiskalta naama punaisena hain lemmenkipeänä. Hän ei tyydytä minua millään tavalla, vaikka olisin miten vihainen. Ja mitä vihaisempi olen, sitä varmemmin ei mitään heru. Eikä hyvällä eikä pahalla. Tyystin seulomaton naisseura tuntuu miestä kiinnostavan kaveriseurana kupinottopäivinä, tällainen selvä vaimokeäiti ei ole kovin kiinnostava sitten varmaan. Tuntuu siltä että tämä ei voi enää päättyä hyvin. Aattelin etten välitä valitella asiasta muualla. Äitiys aina muuttaa suhdetta ja plaplaplaa, mutta omalla kohdalla se lähinnä vituttaa, kun äijästä tuli eunukki, joka tuskin koskee minuun.

6

4290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nennu

Seksielämää on, jos vaan tekee tarpeeksi töitä saadakseen sen!!!

Miehesi näkee sut nyt enssijaisesti äitinä ja sun tehtävä on muuttaa tuo mielikuva!!!

Mitä tahansa teetkin, älä valita tai muutenkaan motkota, se saa halut väjäämättömästi off:lle.

Osta vaikka seksikkäitä pitsialusvaatteita, joissa hiippailet ja kurottelet pitkin ja poikin kodissanne. Siis et kiehnää kiinni hänessä, mutta annat pieniä viitteitä siitä, mitä pitäisi tapahtua....eiköhän halut palaudu ihan luonnostaan.

Kun varmistat, että miehelläsi on hyvä olla ja itselläsi on aikaa, kaikki kyllä palautuu uomiinsa.

Onnea uudelle perheelle!

• Liian kauan odottanut

Odotin puoli ikääni miehelläkin olevan haluja, mutta ei. Onneksi lopulta erosimme, ihmiset ovat erilaisia toisilla on haluja ja toisilla ei, eikä siihen vaikuta edes hemaiseva ulkoasu.

• Vaikuttaa

Niin hullulta kuin tuntuukin niin minä tunsin esikoisemme jollain tapaa kilpailijakseni vaimoni huomiosta.
      Tottakai äidille ovat vauvan tarpeet päällimmäisiä!
      Tajusin sen mutta tunteeseen on vaikeaa järkisyin vaikuttaa.
      Parissa kuukaudessa elämä palasi 'melkein' normaaliksi.
      Toisen lapsemme jälkeen hommat sujuivat jo rutiinilla.
      Päällimmäisenä ajatuksissamme oli perheen ja sen tulevaisuuden rakentaminen.

Vieraissa en käynyt koska, varsinkin tuossa tilanteesa, se olisi minusta ollut äärimmäisen loukkaavaa ja epäoikeudenmukaista.

Elämän rutinoituessa aloin tarvita uusia virikkeitä. Vaimoni oli hyvin estynyt.
      Keskustelua ei syntynyt mutta kyllä hän kuunteli.
      Alkoi pukeutumaan seksikkäämmin, myös esileikkitilanteisiin.
      Sittemmin ryhdyin silloin tällöin toteuttamaan sitomisfantasiaani joka tuntui sattuvan vaimolle erittäin hyvin = olla passiivisena osapuolena vailla vastuuta.

Nyttemmin, 60 vaiheessa, vaimo välillä ottaa aktiivisen roolin tietäen, ettei minulla muuten riitä 'paukkuja' kovin moneen viikottaiseen yhdyntään. ( Minulle yli 3 krt on jo monta )
      Oltuaan itse köysissä hän tietää miten toimia.
      Köyttää ranteeni selän taakse ja joskus nöyryyttää minut 'pakottaen' esim. nuolemaan orgasmin (tekisin muutenkin) tai alkuvaiheessa suutelemaan jalkateriään, ärsyttää sukuelimiäni tai jotain vastaavaa
      Jos olen 'kuitti' hän sitoo ohuella narulla kivekseni ja siittimen tyven aikaansaaden 'pakkostondiksen' ja hoitaa ratsataen homman.
      Ym. Nämä toimivat meillä. En kuvittelekkaan, että tämä olisi mikään toimiva ohje.
      Halusin vain tuoda julki, että erilaisia vaihtoehtoja on olemassa.
      Ikävänä puolena täytyy sanoa, että tässä iässä suurempi aktiivisuus ilmeisesti ärsyttää jo suurentunutta eturauhastani aiheuttaen lievää oireilua. Mutta se on pienempi paha.

KYSY SUORAAN MITÄ UKKOSI ON VAJAA! Jostain syystähän te olette hynttyyt yhteen lyöneet!

• nuorempaan vaihtanut

..kun jouduin 2 vuoden seksittömän vuoden jälkeen vaihtamaan miehen nuorempaan. Nyt seksiä saa joka ikinen päivä!
      Erosin siis 10-vuoden avioliitosta JUURI TÄMÄN ASIAN TAKIA!
      Nyt vuoden parisuhteessa miehen kanssa joka tietää mitä nelikymppinen nainen haluaa:-))
      Ukot vaihtoon vaan niin kyl se siitä...ei ole kaduttanut pätkääkään.

• Moi.

Tässä olis 33 v mies vähän saman ongelman kanssa, seksiä ei kotoa heru eikä tipu...

vastaa mulle os. panohullu@jippii.fi

voisimmeko auttaa toisiamme...

• joona

suurin osa perheen isistä kärsii puutteesta. Jokaisessa "perheen isi saunaillassa" keskustellaan parin kaljan jälkeen siitä, että miks akat ei anna. Jokaikisessä! Ja me olemme saunoneet noin 10 vuotta 2-3 kertaa/ vuosi. Ja sit ihmetellään kun äijät on uskottomia. Kerta kuukauteen on aivan liian vähän...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7300
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      738
      3551
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      356
      1887
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      85
      1435
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe